خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماکروفر دلونگی در تهران 

مرکز تعمیرات ماکروفر دلونگی برای اطمینان از رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می نماید. از جمله خدمات تعمیر ماکروفر دلونگی که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می گردد می توان نصب، تعمیر و سرویس انواع ماکروفر دلونگی به صورتی تخصصی اشاره کرد.

و یا با شماره 22243489 تماس بگیرید.

money

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

180 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 180 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

تعمیر ماکروفر دلونگی


ماکروفر یک لوازم خانگی معمولی است. گاهی اوقات به سادگی از کار امتناع می ورزد و باعث سردرگمی می شود که چه اشتباهی رخ داده است. در اینجا چندین نکته در مورد تعمیر ماکروفر دلونگی وجود دارد که شما را کمک می کند.
بعضی اوقات ماکروفر شما روشن نمی شود. اولین چیزی که باید بررسی کنید این افزونه است. اطمینان حاصل کنید که به درستی وصل شده است و درب به درستی بسته و تراز شده است. اگر فیوز منفجر شده است می توانید آن را جایگزین کنید یا یک قطع کننده مدار قطع شده را مجدداً تنظیم کنید. سوئیچ را روشن کنید. اگر کار نکند ممکن است موارد دیگری وجود داشته باشد یا ممکن است مجبور شوید با متخصصان لاین تعمیر برای تعمیر ماکروفر دلونگی تماس بگیرید.


سرویس ماکروفر دلونگی


ماکروفر ها مشکلات زیادی را به وجود می آورند که در واقع می توانند به راحتی و بدون آسیب مالی زیاد توسط متخصص سرویس شوند. برخی از مشکلاتی که افراد با مایکروفر دارند ، شامل فیوزهای منفجر شده ، پخت و پز ناموزون یا اصلاً عدم شروع آن و وقتی این کار را انجام می دهد ، گرما نمی یابد. در همه موارد ، دستگاه بدون هیچ مشکلی می تواند توسط متخصصان لاین تعمیر ,سرویس شود در صوذت نیاز به تعمیر ماکروفر دلونگی تماس بگیرید.

برای خواندن مقاله تعمیر یخچال فریزر اینجا را کلیک کنید.


نصب ماکروفر دلونگی


هنگام نصب ماکروفر در آشپزخانه خود ، چند فاکتور باید در نظر داشته باشید. برای جلوگیری از وصل شدن سیم ها ، باید به یک پریز برق نزدیک باشد. به عنوان مثال باید آن را از یک منبع گرما دور نگه داشت. آن را بالای مشعل ها نصب نکنید. می توانید آن را بر روی دیوار سوار کنید ، روی میز نگه داشته باشید یا در یک کابینت طوری که جلوی دید نباشد. اطمینان حاصل کنید که درب بدون هیچ مانعی می تواند باز شود و به راحتی می توان آن را تمیز کرد.
هرگز ماکروفر را بدون محتویات اجرا نکنید و فقط از ظروف مخصوص ماکروفر استفاده کنید. دستگاه را به یک محافظ تقویت شده وصل کنید تا قطعات الکتریکی از اضافه وزن در امان بمانند. درب ماکروفر را به آرامی ببندید تا از ضعف شدن فیوزها و عملکرد صفحه کلید جلوگیری کنید. به قدرت دستگاه احترام بگذارید – از آن برای تهیه سریع غذا از هزاران ولت الکتریکی استفاده می شود و بیشترین تعمیرات برقی باید در اختیار یک متخصص آموزش دیده قرار گیرد. در صورت نیاز به تعمیر ماکروفر دلونگی می توانید با مجموعه لاین تعمیر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به خدمت شما رسند.

برای خواندن مقاله تعمیرات ماشین ظرفشویی اینجا را کلیک کنید.

درخواست آنلاین تعمیرات

نکات مفیدی در مورد نگهداری و تعمیر ماکروفر دلونگی

فر خود را تمیز نگه دارید. این امر در مورد تمام لوازم خانگی شما متعلق است. گرد و غبار و ذرات دیگری که در دستگاه یا اجاق خود قرار می گیرند باعث خراب شدن جسمی دستگاه می شوند. اگر کثیفی باقی بماند ، این ذرات یا خاک در نهایت به لکه هایی تبدیل می شوند که در نهایت پوشش فلزی اجاق را می خورند.

همه نشت مواد غذایی را یکباره  از روی ماکروفر پاک کنید. هنگام شستشو از مواد شوینده و آب ملایم استفاده کنید و حتماً همیشه با یک پارچه تمیز بشویید و خشک کنید. همچنین از لبه درب و باز شدن آن برای جلوگیری از ایجاد خاک جلوگیری کنید که از بسته شدن درب جلوگیری می کند.

دیوارهای داخلی فر را کاملاً تمیز کنید. لکه های کثیف که در دیواره های داخلی اجاق خشک شده اند ، می توانند با قرار دادن آب سینوس در یک لیوان شیشه ای درون فر ، از بین بروند. چند دقیقه جوش بیاورید ، در حالی که بخار می شود بخار داخل آن را پر کرده و باعث سست شدن خاک خشک شده می شود. بگذارید حدود پنج دقیقه در اجاق ماکروفر بماند و خشک شود

سوالات و مشکلات متداول ماکروفر دلونگی Delonghi

فیوز خود را آزمایش کرده و در صورت لزوم جایگزین کنید:
ماکروفر دلونگی بدون قدرت است :
ماکروفر دلونگی بدون گرما است :
داخل دستگاه را بررسی کنید:
مکانیک ها دارای نقص هستند:

فیوز خود را آزمایش کرده و در صورت لزوم جایگزین کنید:

اگر ماکروفر شما کارایی ندارد ، مشکل می تواند با فیوز شما باشد. فیوز به عنوان وسیله ای ایمنی عمل می کند که جریان الکتریسیته را وقتی که جریان بیش از حد قوی باشد ، جریان برق به ماکروفر را کنترل و ممنوع می کند. فیوز باید در حالت کار باشد تا بتواند جریان الکتریکی را به ماکروفر منتقل کند ، بنابراین خرابی در اینجا یک مقصر رایج برای یک ماکروفر غیر کار است.

کابینت بیرونی که ماکروفر را در آن قرار داده است ، جدا کرده و آن را برداشته و با پیگیری سیم برق در داخل دستگاه ، فیوز را پیدا کنید. اگر علائم سوختگی را روی فیوز مشاهده می کنید یا کاملاً سیاه است ، به احتمال زیاد منفجر می شود و باید تعویض شود. اگر اتفاقاً اهم متر اهم موجود است ، می توانید با دیدن این که جریان از فیوز عبور می کند ، فیوز را آزمایش کنید. اگر کنتور اهم صفر را بخواند ، جریان در حال عبور است و فیوز شما اشکالی ندارد. اگر خواندن اهم بی نهایت باشد ، پس هیچ جریان جریان نمی یابد و فیوز شما آزمایش را شکست داد.

برای جدا کردن فیوز کافی است آن را از روی نگهدارنده آن جدا کنید. می توانید به راحتی آن را داخل یا خارج کنید. می توانید با سازنده تماس بگیرید تا شماره قطعه مناسب فیوز را بدست آورید ، سپس یک مورد جدید را بصورت آنلاین سفارش دهید یا با یک فروشگاه الکترونیکی الکترونیکی یا لوازم خانگی تماس بگیرید تا مطمئن شوید که یکی از آنها را برای انتخاب شما در دسترس دارد.

ماکروفر دلونگی بدون قدرت است :

بررسی کنید که آیا فیوز منفجر شده ممکن است منشاء مشکل باشد. فیوزها به گونه ای طراحی شده اند که دستگاه را در برابر فشار ناگهانی برق از آن محافظت می کنند. همچنین مدار برق را که منبع برق را از برق جدا می کند ، بررسی کنید و مطمئن شوید که از آن خارج نشده است. اگر هیچکدام از راه حل ها را مشکل را رفع نمی کند از خطرات ناشی از برق گرفتگی مطلع شوید و با متخصصان تعمیر لوازم خانگی لاین تعمیر تماس بگیرید – سیم کشی معیوب ممکن است مسئله باشد.

ماکروفر دلونگی بدون گرما است :

یک قطعه مهم ماکروفر الکتریکی ، یک دیود ، ضمن جلوگیری از جریان الکتریکی معکوس ، جریان الکتریکی را در یک جهت تسهیل می کند. دیودها ممکن است باز یا کوتاه شوند و باعث هدر رفت گرما در هر دو حالت می شوند. قبل از تعویض دیود خراب ، دستگاه را از برق جدا کرده و خازن ، مؤلفه ای که انرژی الکتریکی را ذخیره می کند را تخلیه کنید. در غیر این صورت ، شما می توانید از شوک الکتریکی خطرناکی رنج ببرید.

داخل دستگاه را بررسی کنید:

ابتدا مطمئن شوید که داخل دستگاه تمیز است. گریس و مواد غذایی گیر شده به دیواره های داخلی یا سقف ممکن است در طی چرخه پرانرژی جرقه ایجاد کند. یکی دیگر از دلایل احتمالی ایجاد جرقه ، همزن ناقص است ، مؤلفه توزیع انرژی به طور یکنواخت در کل. یا کمربند قدرت از همزن یا موتور می تواند نیاز به تعویض داشته باشد.

پانل بیرونی را باز کنید تا کارهای مکانیکی داخلی را مشاهده کنید. کمربند همزن را می توان به راحتی از نظر علائم ساییدگی و پارگی جدا کرد. اگر سست است و تنش خود را حفظ نمی کند ، به سادگی بر روی کمربند کاملاً جدید بکشید. این یکی از ساده ترین روش تعمیر ماکروفر دلونگی است. قبل از تماس با متخصصان لاین تعمیر ، موتور فن را بررسی کرده و قبل از مراجعه به یک متخصص تعمیر ، انسداد را بررسی کنید – در صورت اتصال موتور فن جدید ، نیاز به تخصص و آموزش لازم برای رفع مشکل سیم کشی است

مکانیک ها دارای نقص هستند:

شاید لامپ سوخته باشد. برای شناسایی محل دقیق لامپ و تعویض آن به دفترچه مراجعه کنید. در صورت عدم استفاده ، تابلوی برق اصلی ممکن است نیاز به یک متخصص داشته باشد. در صورتی که صفحه دیجیتالی و صفحه کلید ناقص باشد نیز این مورد به وجود می آید.

اگر چرخ دستی ماکروفر قادر به چرخش نیست ، ابتدا تمام قسمت ها را جدا کرده و آنها را کاملاً تمیز کنید. ساخته شده مواد غذایی باقی مانده می تواند مانع از حرکت چرخش شود. مسواک زدن در درایو ، قطعه ای که تورنتو روی آن قرار دارد ، ممکن است ترک خورده باشد. موتور چرخش نیز می تواند ناکام باشد. این عاقلانه است که اجازه دهید یک حرفه ای با تجربه دستگاه را برای جایگزینی مسواک زدن درایو یا موتور توربو از بین ببرد – بسیاری از مراحل درگیر هستند که به دانش عمیق در مورد فرآیندهای الکتریکی دستگاه نیاز دارند.

قیمت تعمیر ماکروفر دلونگی

از آنجا که ماکروفرها سریع ، آسان و راحت قابل استفاده هستند ، آنها اغلب محبوب ترین دستگاه آشپزی در بسیاری از خانواده ها هستند. به همین دلیل می توانند در معرض خرابی قرار بگیرند. به جای اینکه مایکروویو خود را هنگام سرویس دهی به تعمیر گران خود منتقل کنید ، ابتدا باید این دو نکته را دنبال کنید. شاید در صورت موفقیت در تعمیر ماکروفر دلونگی خودتان بتوانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.قیمت تعمیرات ماکروفربه فاکتورها و عوامل زیادی بستگی دارد. مثلا کیفیت قطعه ای که تعویض می شود و یا تعمیر قطعه ای آسیب دیده چقدر حساس و زمانبر و هزینه بر است . و دلایل دیگر شاید تعداد قطعات آسیب دیده در دستگاهی با دستگاه دیگر متفاوت باشد. مجموعه لاین تعمیر دیر زمینه تعمیر ماکروفر پاناسونیک نیز فعالیتت دارد.

مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی لاین تعمیر

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر یکی از با سابقه ترین و معتبرترین نمایندگی های مجاز و فعال در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع برندهای اجاق گاز بوده و در طی سال ها فعالیت خود و با استفاده از تکنسین های با تجربه و متخصص توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. در صورتی که برای تعمیر اجاق گاز خود به تعمیرکار متخصص و با تجربه نیاز داشتید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا تکنسین های ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

اگر که ماکروفر شما دچار هر یک از این مشکلات شد کافیست با شماره های درج شده در لاین تعمیر تماس گرفته و درخواست تعمیر کار نمایید.
تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر لاین و نمایندگی تعمیرات اجاق گاز و  ماکروفر پاناسونیک در تهران، آماده ی ارائه خدمات تعمیر مایکروفر پاناسونیک در شرق تهران ، غرب تهران، شمال و جنوب تهران می باشند.
تعمیرکاران متخصص لاین تعمیر ،دارای دانش و تجربه بالا در زمینه ی تعمیرات ماکروفر پاناسونیک با جدیدترین ابزار و وسایل می باشند.

سوالات متداول تعمیر ماکروفر دلونگی

تمامی تعمیرکاران و مهندسین این مجموعه دوره های پیشرفته ی تعمیر، نصب و سرویس دستگاه های به روز را گذرانده اند و در زمینه ی کاری خود دانش، مهارت و تجربه ی کافی را کسب کرده اند. تمامی خدمات زیر نظر شرکت انجام می شوند و در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن به سرانجام می رسند.خدمات پس از فروش نیز در این مجموعه ارائه می شود.

تمامی تکنسین های این مجموعه دانش تعمیر انواع لوازم خانگی در مارک های مختلف را دارند و تمامی دوره های به روز را پشت سر گذاشته اند. تمامی خدمات نصب، تعمیر و سرویس انواع وسایل توسط این شرکت با بهترین کیفیت ارائه می شود.

 

Load More

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس