تعمیر اجاق گاز ایندزیت در تهران در تعمیرگاه مجاز لاین تعمیر

مرکز تعمیرات اجاق گاز ایندزیت برای اطمینان از رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می نماید. از جمله خدمات تعمیر اجاق گاز ایندزیت که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می گردد می توان نصب، تعمیر و سرویس اجاق گاز ایندزیت به صورتی تخصصی اشاره کرد.

و یا با شماره 22243489 تماس بگیرید.

money

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

180 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 180 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

تعمیر اجاق گاز ایندزیت

تعمیر اجاق گاز ایندزیت


 شرکتIndesit در سال 1975 تاسیس و از سال 1985 در بورس سهام میلان قرار گرفت. گفته می شود در سال 2013 فروشی معادل با 2.7 میلیارد یورو داشته است. از جمله لوازم خانگی که این شرکت بزرگ ایتالیایی تولید میکند انواع اجاق گاز های فردار می باشد. حال با وجود اینکه لوازم خانگی برای استفاده و راحت تر کردن زندگی بشر ساخته شده اند و این لوازم معمولا سال ها بدون مشکل کار می کنند.

 اما زمانی که یکی از همین لوازم خانگی خراب می شود، به خصوص اجاق گاز که ابزار کلیدی آشپزخانه به شمار میرود، ممکن است باعث سردرگمی بشود. اینکه نمی دانید این دستگاه چطور کار میکند، چرا دیگر کار نمی کند و قطعا نمی دانید چطور آن را تعمیر کنید! در اینجور مواقع چه کاری از دست شما برمی آید؟ شاید به نظرتان برسد تا با یک شرکت خدماتی در زمینه تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید و از نیروهای حرفه ای و مجرب آنها برای تعمیر اجاق گاز ایندزیتتان استفاده کنید. از جنبه دیگر شاید در نظر داشته باشید خودتان دست به کار شوید و تعمیر آن را به عهده بگیرید و در هزینه های جاری، صرفه جویی کنید. در اینجا سعی داریم تا تمام مواردی که جهت بررسی اجاق گاز indesit تان لازم است را برایتان توضیح دهیم. اما قبل از حمله به اجاق گاز با پیچ گوشتی، اجازه بدهید اطلاعاتی را در این زمینه برایتان بازگو کنیم.


سرویس اجاق گاز ایندزیت


اجاق گاز یک کالای مصرفی به شمار می آید که با گذشت زمان و استفاده از این دستگاه احتمال دارد دچار ایراد و یا هر گونه مشکلی شود از همین رو بهترین روش برای جلوگیری از خرابی دستگاه سرویس به موقع اجاق گاز می باشد. بهترین زمان جهت سرویس هر شش ماه یک بار می باشد. با این روش هم راندمان دستگاه بالا می رود و هم باعث افزایش طول عمر دستگاهتان می شود و در صورتی که نقصی هم در دستگاه مشاهده کنید سریع آن را بر طرف می سازید تا خسارت بیشتر بوجود نیاورد.

سرویس اجاق گاز ایندزیت


نصب اجاق گاز ایندزیت

نصب اجاق گاز ایندزیت


اگر میخواهید اجاق گاز خود را نصب کنید بهتر است نصب آن را به نصابان بسپارید. زیرا آن ها به تمام موارد واقف هستند و در صورتی که مشکلی بوجود آید می توانند آن را بر طرف سازند. نصابان لاین تعمیر از مختصص ترین نصابان می باشد. در صورت نیاز جهت نصب دستگاه خود می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

مرکز مجاز تعمیر اجاق گاز ایندوزیت

لاین تعمیر به عنوان بهترین و با معتبر ترین نمایندگی تعمیر اجاق گاز ایندوزیت در شهر تهران می باشد، این مجموعه با داشتن کادری مجرب و کار بلد بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه می دهند. در صورتی که اجاق گاز شما نیازمند تعمیر بود در اولین فرصت با این نمایندگی تماس بگیرید، مجموعه ما بهترین تکنسین را در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر ارسال می نماید.

تعمیرکار  اجاق گاز ایندزیت

هر گونه نقص و یا ایرادی در دستگاه شما بوجود آید نیازمند این است که یک فرد حرفه و متخصص آن را بررسی و مشکل را شناسایی کند در غیر این صورت اگر خودتان بخواهید اقدام به رفع مشکل اجاق گازتان کنید به دلیل نا آشنایی و نا بلدی موارد فنی دستگاه ممکن است نه تنها اجاق گاز خود را به درستی مشکلش را برطرف نسازید بلکه ممکن است دستگاهتان را خراب تر از قبل نمایید به همین دلیل تعمیر اجاق گاز خود را به تعمیرکاران حرفه ای بسپارید. لاین تعمیر از بهترین تعمیرکاران استفاده می کند.

رایجترین مشکلات اجاق گاز ایندزیت

بیشتر لوازم خانگی با همان سیستم الکترونیکی منزلتان کار می کنند. آنها از جریان برق AC موجود در سیم کشی ساختمانتان استفاده می کنند. لوازم خانگی کوچک با ولتاژ 110 -120 کار می کنند و سیم آنها دوشاخه است اما لوازم خانگی بزرگ مثل اجاق گاز ایندوزیت با ولتاژ 220-240 ولت کار می کنند و سیم آنها دو یا سه شاخه است. البته نباید در این مورد مشکلی داشته باشید به دلیل اینکه تمام لوازم خانگی برچسبی حاوی اطلاعاتی راجع به ولتاژ و حتی گاهی آمپر مورد نیازشان دارند.

در این بین پس از بررسی و اطمینان از سیم کشی اجاق گاز و عدم قطعی برق منزلتان در صورتی که اجاق گازتان باز هم به هیچ وجه روشن نشود، احتمالا مشکل از فیوز و یا یک قطعه سوخته می باشد. به خاطر داشته باشید که خرابی الکتریکی و یا کامپیوتری یک وسیله ممکن است روی خرابی و عدم کار کردن بخشی و یا کل دستگاه تاثیر بگذارد. اما خرابی مکانیکی آن تنها روی عملکرد همان بخشهای متصل به آن قسمت تاثیر می گدارد.

در مورد لوازم خانگی بزرگ دانستن علت به وجود آمدن یک مشکل به همان اندازه مهم است که دانستن چونگی برطرف کردن آن مهم است. برای اینکه بفهمید مشکل دقیقا مربوط به کدام قسمت است، باید به ترتیب تمام قسمتهای دستگاه بررسی شود تا از درست کار کردن یا نکردن همان قسمت مطمین شوید. در اینجا به ذکر سه قانون مهم می پردازیم که به هنگام تعمیر هر گونه اجاق گاز ایندزیت می بایست رعایت کنید. فراموش نکنید که با نادیده گرفتن این قوانین به هیچ وجه در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمی کنید. با این کار چیزی به دست نمی آورید و در عین حال ممکن است به خودتان و یا اجاق گاز آسیب بزنید.

  1. مطمین شوید که قبل از هر گونه تست و یا انجام هر گونه تعمیرات دستگاه، سیم برق و یا گاز آن قطع شده است. اگر بعد از تعمیر دستگاه، آن را روشن میکنید، به هیچ وجه دستگاه را لمس نکنید و از آن فاصله بگیرید. تغییرات را بررسی کنید و بعد از قطع اتصال برق، تعمیر را ادامه دهید.
  1. اگر قسمت های مختلف دستگاه با پیچ و مهره و انواع بست، به هم متصل شده اند، احتمالا با کمی دقت خودتان از پس تعمیر آن بربیایید. اما اگر با اتصالات جوش مانند و یا میخ به هم متصل شده اند، سعی نکنید دستگاه را خودتان تعمیر کنید بهتر است در این مورد با تعمیرکاران حرفه ای تماس بگیرید.
  1. در اکثر موارد، قطعات شکسته یا ناقص دستگاه شما خیلی سریعتر و ارزانتر از اینکه شما و یا تعمیرکار آن را تعمیر کنید تعویض می شوند. آن هم به این صورت که به جای تعمیر، قطعه معیوب را با قطعه سالم آن که مربوط به خود دستگاه است تعویض کنید.

قطعات اجاق گاز ایندزیت را از مراکز خدمات لوازم خانگی ایندوزیت، نمایندگی های مجاز تعمیر اجاق گاز ایندوزیت و یا فروشگاههای مجاز تهیه کنید جهت سفارش قطعه مورد نظر حتما، اطلاعات مربوط به مدل دستگاه و مدل قطعه مورد نظر را به فروشنده بدهید. قبل از تعمیر دستگاه حتما از دریافت برق دستگاه مطمین شوید زیرا در بسیاری موارد تنها عدم دریافت و یا ضعیف شدن جریان الکتریکی مشکل دستگاه است. لازم است تا قبل از تعمیر دستگاه موارد اولیه زیر رعایت شود:

✔ بررسی کنید تا مطمین شوید دستگاه به طور صحیح به برق متصل شده است و اتصال سیم و پریز آن به درستی انجام شده است. برای این کار از دستگاه تست ولتاژ استفاد کنید.

✔ فیوز و مدار دستگاه را بررسی کنید تا مطمین شوید عنصری سوخته و یا از بین رفته در مدار نداشته باشید.

✔ بعد از بررسی فیوز و اتصالات مدار دستگاه، دکمه ریست را برای بازگشت برق به دستگاه بفشارید. در برخی از موارد فیوزهای جداگانه ای برای عملکرد اجاق گاز وجود داردکه باید مطمین شوید، این فیوزها از بین نرفته است.

✔ در صورتی که دستگاه از گاز استفاده می کند از دریافت صحیح آن اطمینان پیدا کنید.

✔ دفترچه راهنمای دستگاه را به دقت مطالعه کنید، بسیاری از تولیدکنندگان از جمله شرکت ایندزیت جداولی مفید حاوی عیب سیستم و راه حل های ممکن دارند. در صورتی که این دفترچه راهنما را گم کرده اید میتوانید با مراجعه به سایت شرکت سازنده، به صورت اینترنتی یک نمونه از آن را دریافت کنید.

خب، تا به اینجا مقدماتی در مورد نحوه تعمیر و عیب یابی فرا گرفته اید، با این وجود در صورتی که هنوز هم قادر به عیب یابی و یا تعمیر اجاق گاز ایندزیت، اجاق گاز شیشه ای، اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز صفحه ای موردنظر نمی باشید، بی درنگ با تعمیرکارن حرفه ای ما تماس بگیرید.

اگر از علت خرابی اجاق گازتان مطمین نیستید و یا اینکه قادر به تعمیر اجاق گاز ایتالیایی ایندوزیت خود نمی باشید با تعمیرکاران زبده و متبحر ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیر اجاق گاز ایندزیت

قیمت تعمیر اجاق گاز به عواملی نظیر تعویض قطعه در صورت نیاز، و میزان خرابی دستگاه بستگی دارد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاع از هزینه ها با مجموعه لاین تعمیر تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر یکی از با سابقه ترین و معتبرترین نمایندگی های مجاز و فعال در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع برندهای اجاق گاز بوده و در طی سال ها فعالیت خود و با استفاده از تکنسین های با تجربه و متخصص توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. در صورتی که برای تعمیر اجاق گاز خود به تعمیرکار متخصص و با تجربه نیاز داشتید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا تکنسین های ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

سوالات متداول تعمیر اجاق گاز ایندزیت

 

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

تعمیر اجاق گاز خود را به تعمیرکاران حرفه ای بسپارید. لاین تعمیر از بهترین تعمیرکاران استفاده می کند.

قیمت تعمیر اجاق گاز به عواملی نظیر تعویض قطعه در صورت نیاز، و میزان خرابی دستگاه بستگی دارد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاع از هزینه ها با مجموعه لاین تعمیر تماس بگیرید.

Load More

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس