تعمیر اجاق گاز هافنبرگ در تهران در تعمیرگاه مجاز لاین تعمیر

اجاق گاز یکی از وسایل کلیدی و اصلی در خانه شما به شمار می رود و در صورتی که مشکلی برای این وسیله در منزلتان پیش بیاید، بسیار عالی می شود تا چیزهایی راجع به تعمیر اجاق گاز هافنبرگ موجود در منزلتان بدانید.

و یا با شماره 22243489 تماس بگیرید.

money

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

180 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 180 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

تعمیر اجاق گاز هافنبرگ

اجاق گاز یکی از اجزای اصلی آشپزخانه به شمار می رود. پر مصرف بودن و همچنین اهمیت پخت و پز و تمامی کارایی های این وسیله، آن را به یکی از پرکاربرد ترین اثاثیه تبدیل کرده است. خرابی اجاق گاز ممکن است مشکلات بسیاری بوجود بیاورد. تعمیر باید توسط افراد کاربلد و حرفه ای انجام شود؛ در غیر این صورت ممکن است یک خرابی اجاق گاز Hoffenberg.
ساده به یک اختال جدی تر منتهی شود. مجموعه ی لاین تعمیر با بیش از 8 سال سابقه و کادری مجرب آماده ی ارائه ی خدمات عالی با بهترین کیفیت می باشد. در صورت نیاز با یک تعمیرکار اجاق گاز مجرب با ما تماس بگیرید تعمیر اجاق گاز خود را به ما بسپارید.


سرویس اجاق گاز هافنبرگ


سرویس اجاق گاز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشدو. سرویس دستگاه مقدار قابل توجهی از عملکرد اولیه ی دستگاخ را باز می گرداند و آسیب آن را به حداقل می رسانذ. زمانی که سرویس اجاق گاز هافنبرگ بصورت مداوم و مستمر انجام شود، بسیاری از مشکلات به حداقل می رسند و در بدو شروع شناخته و برطرف خواهند شد. در واقع توجه به این نکته هزینه هتای تعمیر را نیز تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.
زمانی که شما به موقع مشکلات دستگاه را حل می کنید، به قطعات شار کمتری وارد می شود و عملکرد آن ها دائما بهبود پیدا می کند. سرویس دستگاه خود را به متخصصیت اجاق گاز مجموعه ی ما بسپارید. لاین تعمیر بهترین خدمات را با قیمتی مناسب توسط افرادی کاربلد عرضه می کند.


نصب اجاق گاز هافنبرگ


 اگرچه کار پیچیده ای نیست اما بسیار مهم است. اما مزاحل آن اید به دقت رعایت شوند. نصب اجاق گاز هافنرگ Hoffenberg عواملی مانند محل قرار گیری اجاق گاز، اطمینان از جریان گاز، شیوه ی نص و تمامی نکات فنی اگرچه ساده به نظر می رسند اما باید توسط کسی انجام شوند که با سیستم اولیه ی محصول آشنایی کامل دارد. عدم توجه به چنین نکته ای و نصب غیر اصولی این وسیله می تواند به دستگاه آسیب بزند و خطراتی در پی داشته باشد.
اگر برای نصب دستگاه خود به تکنسین اجاق گاز هافنبرگ نیاز داشتید، می توانید با مشاورین ما از طریق شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار کنید.

سوالات و مشکلات متداول اجاق گاز فورس

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هافنبرگ ( Hoffenberg ) در تهران    

بهتر است تعمیر وسایل مهمی چون اجاق گاز را به افرادی که در این زمینه تجربه و مهارت کافی دارند بسپارید. تعمیر اجاق گاز هافنبرگ به دلیل پیچیدگی ها و خصوصیاتی که این محصول دارد بسیار حساس است و اقدام نادرست می تواند هزینه های آن را بصورت قابل توجهی افزایش دهد.

مجموعه ی لاین تعمیر تمامی افراد مجرب را گرد هم آورده  است. تعمیر کاران این شرکت تمامی دوره های بروز و لازم را گذرانده اند تا بتوانند بهترین عملکرد خود را نشان دهند. سابقه ی 8 ساله و گارانتی 500 روزه ی این مجموعه کافیست تا خیال شما از بابت کیفیت کار ما راحت باشد. اگر می خواهید تعمیر اجاق گاز بوش و تعمیر اجاق گاز تکنوگاز و یا هر برند دیگر را در کمترین زمان، با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب انجام شود با ما تماس بگیرید.

مشکلات رایج در تعمیر اجاق گاز هافنبرگ

خرابی اجاق گاز ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد و با آسیب به هریک از بخش ها، مراحل و هزینه های متفاوتی برای تعمیرات اجاق گاز در نظر گرفته می شود.

✔ پیلوت اجاق گاز خاموش می شود

✔ این مشکل زمانی پیش می آید که گاز به مقدار کافی به پبلوت نرسد.

✔ فشار گاز را چک کنید..

✔  تنظیمات پیلوت را طبق دفترچه ی راهنما بررسی کرده و آن را در حالت استاندارد قرار دهید.

✔ با تکرار این مشکل می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا در صورت لزوم در محل مورد نظر حاضر شوند.


✔ شعله  اجاق گاز دود می کند
✔ مخلوطی از هوا و گاز برای کاردکرد گاز مورد استفاده قرار می گیرد

✔ مقدار گاز را چک کنید.

✔ ورودی گاز را بررسی کنید و در صورت گشاد شدنش آن را تعویض کنید.


✔ شعله مشعل بسیار بلند است

✔ میزان هوا و گاز را کاهش دهید تا این مشکل برطرف شود.

✔  دقت کنید پس از تمیز کردن گاز اقدام به استفاده از شعله های خیس نکنید زیرا این امر نیز گاهی موجب بلند شدن شعله خواهد شد.


✔ فندکی اجاق گاز روشن نمی شود

✔ خرابی  صفحه دیجیتالی، شکستن شیشه در اجاق گاز های شیشه ای

✔ اختلال در ترموبیل

✔ در صورت بروز یکی از مشکلات بالا فندکی گاز روشن نمی شود. تعمیر و تعویض آن ها باید توسط یک تعمیرکار اجاق گاز صورت گیرد.


حرارت بصورت  یکنواخت در شلعه پخش کن جریان ندارد

✔ گرفتگی در شعله پخش کن و خرابی ژیگلور

✔  ابتدا باید یک تکنسین مشکل را بررسی و سپس حل کند.


✔ گاز نشتی دارد

✔ زمانی که سیم هایی که شعله را به ماژول کنترل وصل می کنند دچار اختلال شوند، این مشکل ممکن است پیش بیاید.

✔ باید سیم مربوطه را پیدا کرده و عیب را برطرف کنید.

✔ از آن جایی که گاه دستکاری آن ها خطرناک است و ممکن است تشخیص نادرست مشکل را حاد تر کند، بهتر است برای تعمیر اجاق گاز هافنبرگ از یک تعمیرکار اجاق گاز راهنمایی بخواهید.


✔ مشعل‌های فوقانی اجاق گاز روشن نمی‌شود

✔ احتمالا پیلوت خاموش است

✔ از روشن بودن پیلوت دستگاه و سلامت این قطعه اطمینان پیدا کنید.

✔ سپس سوراخ های آن را مورد بررسی قرار دهید.

✔ اگر سوراخ های آن بسته بودند و تعمیر نشدند باید نازل آن را تعویض کنید.

✔ برای تعمیر و تعویض تمامی قطعات می توانید  به همکاران ما از طریق شماره های داخل سایت زنگ بزنید تا شما را راهنمایی کنند.


✔ رنگ سوخت مشعل ها استاندارد نیست

✔ هوای موجود کم است و باید به مقدار آن اضافه شود.

✔ بورودی مخلوط کن را کمی باز کنبد.

✔ در مرحله ی بعد فاصله ی نازل تا لوله ی رابط را چک و در صورت نا معتدل بودن آن را تنظیم کنید.


شعله های اجاق گاز روشن نمی شوند

✔ این مشکل می تواند به یکی از دو دلیل خرابی ماژول و یا خرابی سوئیچ ایگنیتر پیش بیاید.


✔ خرابی ماژول
✔ ماژول های جرقه قدرت را برای الکترود جرقه مشعل آماده می کنند.

✔ درصورتیکه مشعل یک جرقه ضعیف تولید می کند یا اگر مشعل به طور متناوب جرقه ایجاد کند، ایراد از ماژول است.

✔ ابتدا الکترود و سیم ماژول باید مورد بررسی قرار بگیرند

✔ در صورت سالم بودن آن ها قطعه بطور کلی نیاز به تعویض خواهد داشت.

✔ تمامی این مراحل باید توسط تکنسین اجاق گاز انجام شود وگرنه به خرابی کلی دستگاه می انجامند.


✔ خرابی سوئیچ جرقه ایگنیتر

✔ وقتی مشعل دستگاه روشن است، سوئیچ برای ایجاد جرقه ولتاژی را به ماژول ارسال می کند.

✔ سوئسچ ایگنیتر و ماژول را چک کنید.

✔ در صورت جرقه نزدن شعله احتمالا مشکل از اسن سوئیچ می باشد و نیاز به تعویض خواهد داشت.


فر اجاق گاز خاموش می شود

✔ از مسدود نبودن پیلوت مطمعن شوید.

✔ این مشکل ممکن است باعث خاموش نشدن فر نیز شود.

✔ ابتدا  راه پیلوت راببرسی کنید تا  مسدود نباشد.

✔ پیلوت را به کمک وسایل مناسب تمیز کنید.

✔ اگر بازهم مشکل حل نشد قطعه نیاز به تعویض دارد.

✔ به یاد داشته باشید تعویض قطعه باید توسط تعمیر کار اجاق گاز صورت بگیرد. در غیر این صورت ممکن است قطعه درست جایگزین نشود و یا از قطعات اصلی در تعمیر اجاق گاز هافنبرگ شما استفاده نشود.


✔ تنظیمات تایمر درست نیست  

✔ ممکن است تایمر اجاق گاز شما خراب باشد. تایمر وظیفه ی هماهنگی قسمت های مختلف دستگاه را بر عهده دارد.

✔ تنظیمات آن را چک کنید.

✔ طبق دفترچه ی راهنما آن را در حالت استاندارد قرار دهید.

راهنمای نگهداری صحیح از اجاق گاز هافنبرگ

بهتر است برای تمیز کردن آن ها از توری های اجاق گاز، آب گرم و برس مخصوص استفاده کنید.

برای لکه های سخت نیز می توانید به محلولتان جوش شیرین اضافه کنید.

از قابلمه و ظروف گود برای پخت و پز استفاده کنید تا جوش نزند و از پاچیدن مواد غذایی جلوگیری کند.

پس از هر بار استفاده اجاق گاز را پاک کنید تا لکه ها به راحتی از بین بروند.

سعی کنید بیشتر از مشعل های پشتی استفاده کنید. این کار ایمنی را به بهترین نحو برقرار می کند و کودکان نیز در امان خواهند بود.

برای تمیز کردن از دفترچه ی راهنما کمک بگیرید و طبق توصیه ها هر از چند گاهی اجاق گازتان را بطور کلی تمیز کنید.

از سرویس سالانه ی اجاق گاز خود غافل نشوید. سرویس اجاق گاز جلوی بسیاری از خسارات را گرفته و کارکرد دستگاه را ارتقا خواهد داد.

اجاق گاز را کنار یخچال و پنجره قرار ندهید. گرمای اجاق گاز به یخچال صدمه می زند. همچنین گذاشتن گاز جلوی پنجره باعث خاموش شدن شعله ها و همچنین خطر آتش سوزی پرده ها را در پی خواهد داشت.

از صفحه ی اجاق گاز بویژه نوع شیشه ای آن به خوبی مراقبت کنید. در صورت شکست صفحه این دستگاه قابل استفاده نیست و باید تعمیر شود.

تعمیر اجاق گاز هافنبرگ در تمامی مدل ها توسط مجموعه ی لاین تعمیر با بهترین کیفیت انجام می شود. هریک از مشکلات مطرح شده به راحتی و در کمترین زمان رفع می شوند اما این کار تنها از یک تعمیرکار اجاق گاز با تجربه و حرفه ای بر می آید. تکنسین های این شرکت با گذراندن دوره های حرفه ای در تعمیر انواع محصولات و بویژه اجاق گاز مهارت دارند و سابقه ی کار 8 ساله تجربه ی کافی را به آنان داده است تا با کیفیت تضمینی مشکلات شما را برطرف کنند.اگرچه نمایندگی اجاق گاز هافنبرگ را نداریم اما  کلیه ی خدمات نصب، سرویس و تعمیر اجاق گاز هافنبرگ  توسط لاین تعمیر انجام می شود و گارانتی 500 روزه ی تعمیر مهر تاییدی بر کیفیت کار ماست. کافیست با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

سوالات متداول تعمیر اجاق گاز هافنبرگ

تعمیر اجاق گاز هافنبرگ در سراسر تهران و کرج انجام می پذیرد .تعمیرکاران مجرب مرکز تعمیرات لاین تعمیر در خدمت شما هستند.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 180 روز گارانتی می نماید.

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

Load More

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس