مرکز تخصصی نصب، سرویس و تعمیر اجاق گاز صفحه ای، مبله و فردار در تهران

مرکز تعمیرات اجاق گاز لاین تعمیر برای اطمینان از رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می نماید. از جمله خدمات تعمیرات اجاق گاز که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می گردد می توان نصب، تعمیر و سرویس انواع اجاق گاز به صورتی تخصصی اشاره کرد.

مرکز تخصصی نصب، سرویس و تعمیر اجاق گاز صفحه ای، مبله و فردار در تهران

و یا با شماره 22243489 تماس بگیرید.

money

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

500 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 500 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

نصب اجاق گاز

نصب اجاق گاز


نصب اجاق گاز از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده و توصیه می شود به دست یک فرد با تجربه و متخصص انجام شده تا باعث بهبود عملکرد و طولانی شدن عمر آن شود. چنانچه نیازمند نصاب حرفه ای برای نصب اجاق گاز بودید.

سرویس اجاق گاز


لاین تعمیر در زمینه سرویس و تعمیر انواع برند ها اجاق گاز تبحر دارد. این نمایندگی در تمام نقاط تهران خدمات خود را به بهترین نحو ممکن به مشتریان خود ارائه می دهد. مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر اجاق گاز هایی که نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات دارند قطعات تعویضی را با قطعات اصل و ارجینال تعویض می کنند.

سرویس اجاق گاز


تعمیر اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز 

امروزه برای آشپزی کردن در اکثر آشپز خانه ها وسیله ای به نام اجاق گاز وجود دارد، این دستگاه یکی از برکاربرد ترین وسایل موجود در اشپزخانه به شمار می آید، اجاق گاز یک وسیله مصرفی در آشپزخانه می باشد که بعد از مدتی استفاده ممکن است خراب شود و نیاز به سرویس و یا تعمیر داشته باشد، نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لاین تعمیر به عنوان یکی از فعال ترین مراکز تعمیر اجاق گاز در تهران می باشد. اجاق گاز ها از گاز قابل اشتعال نظیر: گاز طبیعی، پروپان یا بوتان جهت سوخت استفاده می‌کنند. اجزای تشکیل دهنده اجاق گازهای  فردار شامل: بدنه، عایق، چند راهه‌ها، شیرها، نازل‌ها، محفظه یا لوله‌های رابط، مشعل‌ها، شمعک (پیلوت)، ترموکوپل، فندک، ترموستات، درجه تنظیم حرارت، ساعت زنگ‌دار و جوجه گردان می باشند.


درخواست آنلاین تعمیرات

نمایندگی سرویس اجاق گاز  در تهران

به طور کلی اجاق گاز به سه دسته طبقه بندی می شوند که با توجه به سلیقه و نیاز مشتری تهیه و مورد استفاده قرار می گیرند که شامل: اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز توکار یا صفحه‌ای و اجاق گاز مبله تقسیم می‌شود. گاز و فر در اجاق گاز صفحه‌ای از هم جدا هستند و مشتری باید هر کدام را جدا خریداری کند. اجاق گازهای صفحه ای یا توکار فضای کمتری را اشغال می کنند. این مدل از اجاق گاز ها برای شرکت‌ها یا آشپزخانه‌هایی با پخت و پز کم مناسب هستند و از لحاظ قیمتی ازران قیمت تر هستند. همانطور که می دانید اجاق گاز یک کمالای مصرفی می باشد و با گذشت زمان دچار عیب و مشکل می شود، در صورتی که اجاق گاز شما دچار هرگونه مشکلی شد وی توانید به یکی از  نمایندگی  تعمیر اجاق گاز در تهران  مثل لاین تعمیر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز شرق تهران

لاین تعمیر به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در تمام نقاط تهران بخصوص شرق تهران آمادگی ارائه خدمات در زمینه تعمیر و سرویس انواع برند ها و مدل های اجاق گاز را دارد. این نمایندگی با به کارگیری تکنسین های ماهر و کار بلد تمام مشکلات اجاق گاز شما را در کمترین زمان ممکن شناسایی و آن را رفع می کند.

سوالات و مشکلات متداول اجاق گاز

تعویض شیشه اجاق گاز
تنظیم شعله اجاق گاز رومیزی
علت روشن نماندن شعله اجاق گاز رومیزی
شعله وزش و صدا دارد
شعله گاز دود می‌کند
نوک مشعل‌ها به رنگ زرد می سوزند
مشعل‌های فوقانی اجاق گاز روشن نشوند
پیلوت خاموش می شود
مقدار هوای زیادی وارد مخلوط کن گاز می‌شود

تعویض شیشه اجاق گاز

در صورتی که از اجاق گاز های رومیزی استفاده می کنید اگر شیشه آن دچار شکستگی شد، حتما برای تعویض آن اقدام کنید. شما می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا جهت تعویض شیشه تکنسینی را به محل اعزام کنید. در ضمن ممکن است شیشه فرم نیز دچار شکستگی شود که باد سریع تعویض گردد.

تنظیم شعله اجاق گاز رومیزی

اگر دکمه کنترل مشعل حرارت زیادی داشته باشد، دوره مشعل به رنگ آبی می سوزد و ارتفاع شعله داخل مشعل دربخش وسط مشعل باید در حدود 20 میلیمتر و به رنگ آبی متمایل به سبز باشد. در صورتی که این رنگ ها دیده نشود مخلوط گاز و هوا باید تنظیم شوند. با آچار مناسب در جهت حرکت عقربه های ساعت مهره تنظیم کننده گاز را بچرخانید تا جریان گاز افزایش یابد.

علت روشن نماندن شعله اجاق گاز رومیزی

ترموکوپل در اجاق گازها وظیفه کنترل خارج شدن گاز از شیر اجاق گاز را دارند، زمانی که ترموکوپل دچار مشکل و یا نقصی شود بعد از روشن شدن شعله اجاق گاز ثابت نماند و خاموش می شود. برای رفع این مشکل باید ترموکوپل را تعمیر یا در صورت لزوم تعویض کرد.

شعله وزش و صدا دارد

به دلیل نسبت زیاد هوا به گاز در مخلوط است بهتر است صفحه مخلوط کن را ببندید.

شعله گاز دود می‌کند

به دلیل وجود مقداری گاز در مخلوط گاز و هوا می باشد. می توانید برای برطرف کردن آن مقدار گاز را کم و در صورتی که نازل گشاد شده باشد آن را تعویض نمایید.

نوک مشعل‌ها به رنگ زرد می سوزند

به علت هوای کم در مخلوط کن گاز باشد. ابتدا صفحه تنظیم مخلوط کن را کمی باز کرده

مشعل‌های فوقانی اجاق گاز روشن نشوند

ممکن است به دلیل مسدود شدن پلوت یا ایجاد سوراخ در مشعل باشد بهتر است نازل پیلوت را تمیز یا تعویض نمایید همچنین سوراخ‌های مشعل را توسط یک میله باریک یا برس تمیز کنید.

پیلوت خاموش می شود

احتمال دارد مقدار گازی که به پیلوت می‌رسد کم باشد، برای رفع این مشکل بهتر است شعله پیلوت را مطابق توضیحاتی تنظیم نمایید.

مقدار هوای زیادی وارد مخلوط کن گاز می‌شود

برای جلوگیری از این مشکل بهتر است صفحه محفظه را کمی ببندید. در صورتی که پیلوت خاموش باشد مشعل‌های فوقانی اجاق گاز روشن نمی‌شود توجه داشته باشید که پیلوت را باید روشن کنید.

تعمیرکار  اجاق گاز 

تعمیرکار اجاق گازیکی از مهارت های تعمیر کاران لاین تعمیر،  تعمیر و سرویس انواع مدل ها و برند های مختلف موجود در بازار می باشد. تکنسین های ما با تمام مدل ها روز دنیا آشنایی کامل دارند و تجربه و مهارت کافی در زمینه تعمیر آن را کسب کرده اند.

برای خواندن مقاله تعمیر اجاق گاز بوش اینجا را کلیک کنید.

انواع اجاق گاز برای تعمیر در لاین تعمیر

اجاق گازهای ساده

 اجاق گاز  رومیزی

اجاق گاز پیلوت دار

اجاق گاز فردار

اجاق گاز صفحه‌ای

اجاق گار لمسی

قیمت تعمیر اجاق گاز

عوامل مختلفی بر هزینه تعمیرات اجاق گازها دخالت دارند نظیر نوع و مدل اجاق گاز، نقص بوجود آمده برای اجاق گاز مثل: روشن نشدن گاز توسط فندک خود گاز، شعله ها بد می سوزند و بوی بد تولید می کنند، صفحه دیجیتالی اجاق گاز به درستی کار نمی کند و یا از کار افتاده است.  ترموکوبل اجاق گاز از کار افتاده است، فر با دمای مطلوب و تعیین شده گرم نمی کند، شکستگی شیشه  فر و همچنین هزینه ایاب و ذهاب و دستدمزد تکنسین همه و همه در برآورد هزینه های تعمیر تاثیر می گذارند.

برای خواندن مقاله تعمیر اجاق گاز ایندزیت اینجا را کلیک کنید.

تعمیر-اجاق-گاز

خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز لاین تعمیر

استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت

صرفه جویی در زمان و هزینه

تعمیر اجاق گاز رومیزی

تعویض ترموکوپل اجاق گاز رومیزی

تنظیم شعله اجاق گاز رومیزی

تعویض شیشه اجاق گاز

تعمیر فر اجاق گاز

تعمیر ترموستات اجاق گاز

تعمیر فندک و مشعل اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز بوش

تعمیر اجاق گاز آریستون

تعمیر اجاق گاز دوو

تعمیر اجاق گاز اخوان

تعمیر اجاق گاز اسنوا

تعمیر اجاق گاز های خارجی

تعمیر اجاق گاز سینجر

تعمیر اجاق گاز پیلوت

تعمیر اجاق گاز لوفرا

تعمیر اجاق گاز صفحه ای

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر یکی از با سابقه ترین و معتبرترین نمایندگی های مجاز و فعال در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع برندهای اجاق گاز بوده و در طی سال ها فعالیت خود و با استفاده از تکنسین های با تجربه و متخصص توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. در صورتی که برای تعمیرات اجاق گاز خود به تعمیرکار متخصص و با تجربه نیاز داشتید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا تکنسین های ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

برای تعمیر اجاق گاز هزینه مشخصی وجود ندارد،زیرا ابتدا باید مشکل ارزیابی و سپس هزینه تعمیر آن اعلام شود

زمانی که برای تعمیر اجاق درخواست می دهید، پس از چند دقیقه تعمیرکار اجاق گاز با شما تماس می گیرد و زمان مراجعه به محل را با شما هماهنگ می کند.

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

تعمیر اجاق گاز در سراسر تهران و کرج انجام می پذیرد .تعمیرکاران مجرب لاین تعمیر، در خدمت شما هستند.

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که نمایندگی های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره های ما در ارتباط باشید.

Load More

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس