مرکز تخصصی نصب، سرویس و تعمیر مایکروفر سامسونگ در تهران 

مرکز تعمیرات مایکروفر سامسونگ برای اطمینان از رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می نماید. از جمله خدمات تعمیر مایکروفر سامسونگ که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می گردد می توان نصب، تعمیر و سرویس انواع ماکروفر پاناسونیک به صورتی تخصصی اشاره کرد.

و یا با شماره 22243489 تماس بگیرید.

money

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

180 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 180 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

نصب مایکروفر سامسونگ


دستگاه مایکروفر سامسونگ را در کنار لوازم گاز سوز، مواد قابل اشتعال، در مکان مرطوب، محیط هایی که احتمال نفوذ چربی و یا گرد و خاک وجود دارد، مکان های معرض نور مستقیم خورشید و در سطح زمین نصب نکنید. تمام سطوح خارجی مایکروفر را از ذرات گرد و غبار و آب و رطوبت پاک کنید. پریزهای برق را برای جلوگیری از نفوذ رطوبت خشک کنید و همیشه سعی کنید سطح ماکروفر را خشک نگه دارید و از اسپری کردن هرگونه آب و مواد شوینده و پاک کننده به روی آن خودداری کنید. در صورت نفوذ آب به داخل دستگاه ابتدا پریز برق را جدا کنید و با نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ لاین تعمیر تماس بگیرید. دستگاه را در مکانی که فشار بیش از حد روی دستگاه وارد می کند قرار ندهید و وسیله ای را بر روی آن نگذارید. ماکروفر را در کنار یک اشیای شیشه ای و شکننده قرار ندهید و هم چنین کنار در مکانی که امکان برخورد آب وجود داشته باشد قرار ندهید. ماکروفر را با نوشابه، الکل و سایر مواد خطرناک تمیز نکنید. دستگاه را حتما به یک پریز برق مجزا وصل کنید و از آداپتور چند شاخه و یا سه راهی برای اتصال به برق استفاده نکنید. دقت کنید کابل سیم برق را بین سایر لوازم قرار ندهید. از سالم بودن پریز برق برای اتصال دستگاه ماکروفر اطمینان حاصل کنید. از سیم برق آسیب دیده یا پریزی که اتصالی دارد استفاده نکنید.


سرویس مایکروفر سامسونگ


مایکروفر سامسونگ نیز مانند سایر لوازم خانگی نیاز به سرویس دارد. در صورت سرویس به موقع شما می توانید از وسیله خود بهتر استفاده کنید و عمر دستگاه خود را نیز افزایش دهید. مجموعه لاین تعمیر با 200 پرسنل مجرب و متخصص، تعمیر مایکروفر سامسونگ و سرویس مایکروفر سامسونگ را با سرعت و دقت بالا انجام می دهد. مجموعه لاین تعمیر علاوه بر تعمیر ماکروویو در زمینه تعمیر ماکروفر دلونگی نیز فعالیت دارد.


تعمیر مایکروفر سامسونگ


تعمیر مایکروفر سامسونگ به تجربه نیاز دارد، بنابراین بدون آگاهی و تخصص این کار را انجام ندهید. در غیر این صورت با توجه به حساس بودن دستگاه مایکروفر سامسونگ ممکن است برای شما مشکلاتی ایجاد کند. تعمیرگاه ماکروفر سامسونگ ابرکاوان در مدت کمتر از یک ساعت تعمیرکار مایکروفر سامسونگ را به محل شما اعزام می کند و آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز خواهد بود. در بیشترموارد تعمیرات مایکروفر سامسونگ شما در منزل شما انجام می شود ، اما در غیر این صورت اگر نیاز باشد برد الکترونیکی تعمیر یا تعویض شود و یا هر قطعه ای دیگر نیاز به تعمیر مایکروفر سامسونگ یا تعویض داشته باشد. با شماره های موجود درسایت تماس حاصل کنید.


درخواست آنلاین تعمیرات

عیب یابی مایکروفر سامسونگ

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی لاین تعمیر، یکی از تخصصی‌ترین مراکز ارائه خدمات پس از فروش با انجام به‌ موقع خدماتی همچون سرویس نگهداری و تعمیرات لوازم خانگی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان می باشد. برای  تعمیر مایکروفر سامسونگ خود می توانید با تعمیرکار ماکروفر سامسونگ این مجموعه تماس حاصل نمایید.

گاهی در مایکروفر سامسونگ خود مشکلاتی را ممکن است ببینید که طبیعی هستند و برای شما دردسر نخواهند داشت از جمله این موارد بازتاب نور و جریان هوا در اطراف درب ماکروفر، وجود بخاراتی که در اطراف درب یا دریچه ها وجود دارد. قبل از نیاز به تعمیر مایکروفر سامسونگ و  برای جلوگیری از خرابی ماکروویو سامسونگ به نکات ذیل دقت کنید:

در استفاده کردن از ظروف برای ماکروویو سامسونگ دقت کنید. برخی از لیوان های پلاستیکی بر اثر دمای بالا ذوب می شوند و علاوه بر این برای سلامتی شما نیز ضرر خواهد داشت. روی ظروف پلاستیکی را بررسی کنید تا ببینید آیا بر روی آن نوع پلاستیک ذکر شده برای ماکروفر شما مناسب است یا خیر.

فویل آلومینیومی را به هیچ عنوان در مایکروفر سامسونگ قرار ندهید زیرا باعث به وجود آمدن آتش می شود.

به هیچ عنوان لباس های مرطوب را به منظور خشک کردن آن ها داخل مایکروفر نگذارید زیرا خیلی خطرناک است و با توجه به جنس پارچه ها گرما باعث به وجود آمدن دود و آتش سوزی می شود.

غذای بسته بندی یخ زده را هرگز در مایکروویو گرم نکنید. این کار خطر آتش سوزی را افزایش می دهد.

ماکروفر را هنگامی که خالی است استفاده نکنید ماکروویو نیاز دارد تا انرژی را انتقال دهد و هنگامی که موادی برای جذب انرژی نباشد، و این انرژی توسط خود ماکروفر جذب می شود و بسیار احتمال دارد که آتش سوزی اتفاق بیافتد.

مواد غذایی مایع را در ظروف درب بسته در ماکروفر سامسونگ گرم نکنید.

برای تمیز کردن ماکروفر سامسونگ خود، از لوازمی شستشو مانند بخار شور استفاده نکنید.

سوالات و مشکلات متداول ماکروفر سامسونگ

هنگامی که دکمه استارت ماکروفر سامسونگ را فشار می دهید، ماکروفر روشن نمی شود؟
چرا غذا پس از گذراندن زمان کامل نمی پزد؟
چرا ماکروفر جرقه می زند؟
چرا صفحه نمایش ماکروفر سامسونگ کار نمی‌کند ؟
چرا مایکروویو بو می‌دهد ؟

چرا غذا پس از گذراندن زمان کامل نمی پزد؟

احتمال دارد زمان مناسب را تنظیم نکرده باشید.

چرا ماکروفر جرقه می زند؟

احتمال دارد وسایل فلزی در داخل ماکروفر باشد. در صورت بررسی ماکروفر اگر باز هم دستگاه شما جرقه زد برای تعمیر مایکروفر سامسونگ به تعمیرکار نیاز دارید.

چرا صفحه نمایش ماکروفر سامسونگ کار نمی‌کند ؟

 گاهی اوقات پیش می‌آید صفحه لمسی ماکروفر سامسونگ کار نمی کند یا کلیدهای پنل کار نمی کند.  دقت کنید دستگاه فقط یک دستور را اجرا کند و از فشار دادن چند دکمه با هم خودداری کنید. سیم دستگاه ماکروفر سامسونگرا از پریز برق جدا کنید و پس از چند دقیقه دوباره به برق وصل کنید.

چرا مایکروویو بو می‌دهد ؟

در صورتی که دستگاهتان را بتازگی خریداری و استفاده می کنید که در استفاده های اول مقدار بوی کم، طبیعی است. در صورتی که با روشن کردن دستگاه بوی سیم سوخته با دود بدهد، حتما نیاز به بررسی تعمیرکار دارید. اگر داخل دستگاه بوی غذا می‌دهد باید دیواره‌های داخلی دستگاه را تمیز کنید.

کد خطا مایکروفر سامسونگ

در هنگام تعمیر مایکروفر سامسونگ به کدهای خطای مایکروفر دقت کنید. در ادامه به ارور ماکروفر سامسونگ می پردازیم:

✔ مایکروویو سامسونگ e32 ارور

ارور E1 در مایکروویو سامسونگ: این کد خطا مربوط به فرکانس برق می باشد که وقتی غیر از 50 هرتز باشد این ارور نمایش داده می شود. برای رفع ارور E1 ماکروفر سامسونگ ابتدا دستگاه را از پریز برق جدا کنید و فرکانس را چک کنید.  برای بررسی فرکانس سیم برق را با  منبع ولتاژ 50 هرتز تست کنید و در صورتی که این کد خطا دوباره پ نمایش داده می شود، با تیم لاین تعمیر نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ تماس بگیرید.


✔ ارور E-11  ماکروفر سامسونگ :

کد خطای E-11  ماکروفر سامسونگ به علت مشکلاتی در حسگر رطوبت را نمایش داده می شود. برای برطرف کردن ارور E-11  ماکروفر سامسونگ ممکن است لازم باشد که سنسور را تعویض کنید. برای این کار می توانید پانل بدنه بالای دستگاه را که در بالای درب ماکروفر است باز کنید و آن را جدا کنید، اما سنسور مایکروفر را نمی توانید به تنهایی بردارید و کل پانل باید برداشته شود.


✔ ارور E5 ماکروفر سامسونگ :

علت E5 ماکروفر سامسونگ که بیشتر با مایکروویو سامسونگ se ارور اشتباهی در نظر می گیرند، این است هنگامی که یکی از کلیدهای روی صفحه را دائما فعال می شود نمایش داده می شود.این کار بسیار خطرناک است چون ممکن باعث آتش سوزی شود. در صورت مشاهده این ارور بر روی صفحه نمایش مایکروفر سامسونگ، ماکروفر را از پریز جدا کنید و حتما مشکل را حل کنید سپس از آن استفاده کنید.

برای برطرف کردن کد خطای E5 ماکروفر سامسونگ نیاز به متخصص دارید نمایندگی تعمیرات ماکروفر لاین تعمیر در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. اگر این کد خطا به صورت دائم نمایش داده می دهد لطفا از تغییر برنامه های ماکروفر بپرهیزید.


✔ ارور  E83  ماکروفر سامسونگ:

علت کد خطای E83  ماکروفر سامسونگ این است کد خطا برای یکی از سه سوئیچ درب ماکروفر سامسونگ  نمایش داده می شود. برای برطرف کردن ارور E83 ماکروفر سامسونگ هر سوئیچ درب را به صورت جدا با یک مولتی متر امتحان کنید. در صورت معیوب بودن قطعه باید آن را تعمیر یا تعویض کنید. در صورت سالم بودن هر سه سوئیچ ، صفحه کنترل پانل را امتحان کنید احتمال دارد سوئیچ ها خوانده نمی شوند، بنابراین باید پانل را تعمیر و یا تعویض کنید.


✔  ارور E41 ماکروفر سامسونگ:

علت کد خطای  E41 ماکروفر سامسونگ مایکروفر در این وضعیت کار نمی کند. برای برطرف کردن ارور E41 ماکروفر سامسونگ: ابتدا اکابل ماکروفر را از پریز جدا کنید. امکان دارد مشکل از چرخید سوئیچ مدار باشد. در صورتی که همچنان کد خطا برای شما نمایش داده می شود مایکروفر شما باید توسط تعمیرکار مایکروفر سامسونگ بررسی و تعمیر شود .

مایکروفر را به برق وصل نکنید. وقتی مایکروفر را از برق قطع و وصل می کنید، ماکروفر شما به وضعیت ریست می رود اما یک ساعت صبر کنید در صورتی که آن را به برق وصل کردید و دستگاه کار نکرد، با نمایندگی تعمیر ماکروویو سامسونگ لاین تعمیرتماس حاصل نمایید .


✔  ارور e42 ماکروفر سامسونگ:

علت ;کد خطای e42 ماکروفر سامسونگ مدار درون اجاق است وقتی این مدار درست کار نکند. این خطا نمایش داده می شود. برای برطرف کردن  ارور e42 ماکروفر سامسونگ دستگاه را از پریز را جدا کنید و 10 ثانیه منتظر بمانید و بعد دوباره دستگاه را به برق وصل کنید و اگر ارورمجددا  E41 وجود دارد و علائم همچنان ادامه دارد، با نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ لاین تعمیر تماس بگیرید.

لاین تعمیر مرکز مجاز تعمیرات مایکروفر سامسونگ و همچنین تعمیر اجاق گاز نوژان با تجربیات فراوان در زمینه تعمیر مایکروفر سامسونگ آماده ارائه کلیه خدمات تعمیر و سرویس در تهران می باشد.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ

مجموعه لاین تعمیر تنها در قالب تعمیرگاه مجاز در تهران خدمات می کند و نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ نیست. تعمیرگاه مجاز اجاق گاز لاین تعمیر یکی از معتبر ترین و بهترین و با کیفیت ترین مرکز تعمیر مایکروفر سامسونگ می باشد این مجموعه به تمام نقاط شهر تهران از شما تا جنوب و از شرق تا غرب آمادگی ارائه خدمات به مشتریان گرامی را دارد. شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. هدف اصلی مرکز تعمیر اجاق گاز لاین تعمیر جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد از همین رو در کمترین زمان ممکن بهترین تکسین های خود را در محل مورد نظر اعزام می کنند تا بعد از شناسایی عیب دستگاه آن را بر طرف سازند.

سوالات متداول تعمیر مایکروفر سامسونگ

قیمت تعمیر ماکروفر سامسونگ بستگی به عوامل مختلفی دارد امکان دارد با توجه به نظر تعمیرکار دستگاه قطعه ای خاص باید تعویض شود که در این صورت هزینه تعمیر ماکروفر سامسونگ متفاوت خواهد بود. به طور مثال گاهی برای عملکرد درست ماکروفر به تعمیر برد ماکروفر سامسونگ نیاز است.

تمامی تکنسین های این مجموعه دانش تعمیر انواع لوازم خانگی در مارک های مختلف را دارند و تمامی دوره های به روز را پشت سر گذاشته اند. تمامی خدمات نصب، تعمیر و سرویس انواع وسایل توسط این شرکت با بهترین کیفیت ارائه می شود.

 

Load More

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس