مرکز تخصصی نصب، سرویس و تعمیر ماکروفر کنوود در تهران 

مرکز تعمیر ماکروفر کنوود برای اطمینان از رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می نماید. از جمله خدمات تعمیر ماکروفر کنوود که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می گردد می توان نصب، تعمیر و سرویس انواع ماکروفر پاناسونیک به صورتی تخصصی اشاره کرد.

و یا با شماره 22243489 تماس بگیرید.

money

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

180 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 180 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

نصب ماکروفر کنوود


اگر نصب  و تعمیر ماکروفر کنوود توسط افراد مبتدی صورت گیرد علاوه بر کاهش کارایی ماکروفر، منجر به خسارات جانی نیز خواهد شد. نصب ماکروفر کنوود توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص لاین تعمیر که با پیچیدگی این دستگاه آشنایی کامل دارند و تمام نکات مربوط به نصب ماکروفر کنوود را با رعایت نکات ایمنی و کاملا اصولی انجام می¬دهند، تضمین کننده عمر مفید ماکروفر خواهد بود.


سرویس ماکروفر کنوود


در صورت سرویس ماکروفر کنوود به صورت منظم، مشکلات کوچکی که در دستگاه وجود دارد، سریعا توسط تعمیرکار شناسایی و رفع می¬گردد. رفع به موقع مجموعه¬ای از این مشکلات کوچک و پیش پاافتاده در دستگاه موجب پیشگیری از بروز مشکلات جدی و بزرگتر در مایکروفر می¬گردد.
بنابراین مزایای سرویس ماکروفر کنوود توسط تعمیرکاران متبحر لاین تعمیر افزایش کارایی و عمر مفید دستگاه می¬باشد، ضمن اینکه با هر بار سرویس ماکروفر کنوود، تعمیرکاران لاین تعمیر نکات ایمنی و توصیه¬های مناسب با دستگاه شما را نیز متذکر شده و در استفاده بهینه و بهتر از دستگاه به شما کمک می¬کنند. مجموعه لاین تعمیر علاوه بر تعمیر ماکروویو در زمینه تعمیر ماکروفر دلونگی نیز فعالیت دارد.


تعمیر ماکروفر کنوود


از آنجایی که ماکروفر توسط جریان الکترومغناطیس کار می¬کند و در میان وسایل الکتریکی آشپزخانه دارای ساختاری پیچیده می¬باشد، تعمیر ماکروفر کنوود توسط افراد غیرمتخصص و بی¬تجربه در این زمینه میتواند عواقب ناگواری را درپی داشته باشد و در خوشبینانه¬ترین حالت امکان بروز خسارت مالی بسیار بالاست و ممکن است این موضوع مشکل شما را دوچندان کند.
گرچه استفاده درست و رعایت اصولی نگهداری و سرویس ماکروفر کنوود به صورت دوره¬ای تاثیر به سزایی در افزایش عمر مفید دستگاه دارند اما ماکروفر کنوود نیز مانند بسیاری از وسایل الکتریکی پس از مدتی دچار مشکلاتی می¬شود و نیاز به تعمیر ماکروفر کنوود نیز موضوعی اجتناب ناپذیر است که دیر یا زود با آن مواجه خواهید شد.
ضروری است که تعمیر ماکروفر کنوود نیز به صورت مراحل زیر انجام گیرد تا بیشترین رضایت¬مندی را به دنبال داشته باشد:
• قدم اول برای تعمیر ماکروفر کنوود تماس با یک مرکز معتبر تعمیرات ماکروفر کنوود است.
• قدم بعدی برای تعمیر مایکروویو کنوود، عیب یابی درست و دقیق ماکروفر توسط تعمیرکار حرفه¬ای است.
• تعمیر ماکروفر کنوود به صورت درست و اصولی توسط تعمیرکار نیز قدم پایانی است.
• و در پایان مشاهده آنی نتیجه تعمیر ماکروفر کنوود و رفع مشکل به طور کامل.

مرکز لاین تعمیر، کار تعمیر ماکروفر کنوود را به صورت تخصصی، تضمینی، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان انجام می¬دهد.لاین تعمیر مرکز مجاز تعمیرات مایکروفر کنوود و همچنین تعمیر اجاق گاز نوژان با تجربیات فراوان در زمینه تعمیر مایکروفر کنوود آماده ارائه کلیه خدمات تعمیر و سرویس در تهران می باشد.


درخواست آنلاین تعمیرات

در سال 1947، شرکت کنوود در انگلستان تاسیس گردید و در حال حاضر تمام امکانات و تولیدات این شرکت متعلق به ایتالیا، انگلستان و چین می­باشد. بیشترین تلاش شرکت کنوود برای تولید لوازم خانگی با زیبایی و مقاومت بالا بوده و بیش از سه چهارم محصولات خود از جمله ماکروفر کنوود را توسط شرکت های توزیع کننده به 80 کشور مختلف صادر می­کند.

نمایندگی ماکروفر کنوود

مرکز لاین تعمیر، تعمیرات ماکروفر کنوود را به صورت کاملا تخصصی توسط کادری مجرب و متخصص انجام می­دهد. مرکز لاین تعمیر در زمینه تعمیر ماکروفر کنوود دوره­های آموزشی مختلفی را برای تعمیرکاران خود برگزار می­کند تا با ارائه به روزترین آموزش­ها در جهت خدمات هر چه بهتر به مشتریان خود گامی موثر بردارد. بنابراین در صورتی که با هر نوع مشکل و خرابی در ماکروفر خود مواجه شده­اید و ضمانت نامه ماکروفر شما نیز منقضی شده، میتوانید با مرکز لاین تعمیر تماس بگیرد.

هزینه تعمیر ماکروفر کنوود

به همان اندازه که تعمیر ماکروفر کنوود موضوع مهمی است، هزینه تعمیر ماکروفر کنوود نیز برای مشتریان دارای اهمیت است. هزینه تعمیرات ماکروفر کنوود براساس خدمات ارائه شده، تعیین می گردد.

بنابراین در صورتی که ماکروفر کنوود نیاز به تعمیر جدی و یا تعویض قطعات داشته باشد هزینه تعمیر ماکروفر نیز افزایش می یابد. مرکز لاین تعمیر، تمامی هزینه¬های تعمیر ماکروفر کنوود را براساس تعرفه های اتحادیه تعمیرکاران تهران و زیر نظر این مرکز اخذ می کند.

سوالات و مشکلات متداول ماکروفر کنوود

گرم نشدن غذا توسط ماکروفر کنوود:
جرقه زدن ماکروفر کنوود:
خاموش شدن ماکروفر حین کار:
دود کردن ماکروفر کنوود:
خرابی پاور ماکروفر:
صدای زیاد ماکروفر کنوود:
صدای نویز حین کار ماکروفر:
از کار افتادن فن ماکروفر کنوود:
باز نشدن درب ماکروفر کنوود:
صدای زیاد ماکروفر کنوود:
کار نکردن گریل ماکروفر کنوود:
سوزاندن مداوم فیوز:
از کار افتادن دکمه های ماکروفر کنوود:
از کار افتادن و یا کم نور شدن ماکروفر:
خرابی قفل درب ماکروفر کنوود:
نچرخیدن سینی ماکروفر کنوود:
روشن نشدن ماکروفر کنوود:

گرم نشدن غذا توسط ماکروفر کنوود:

 علت اینکه ماکروفر کنوود قادر به گرم کردن غذا نیست باید توسط تعمیرکار ماهر بررسی شود و علت آن و راه حل هریک به صورت زیر می­باشد:

معیوب بودن لامپ، خازن، دیود، سوئیچ درب، مگنترون، ترانس­های ولتاژ و یا برد: قطعه معیوب باید مشخص و تعمیر و یا تعویض گردد.

تجمع آلودگی در فضای داخلی ماکروفر کنوود: ضریب انتقال امواج برای گرم کردن غذا کاهش یافته و باید نقاط آلوده تمیز و سرویس شود.

چربی بالا در غذا و یا حجم بالای غذا داخل ماکروفر کنوود: نیاز به صرف زمان بیشتری برای گرم کردن غذا می­باشد.

افت توان ماکروفر کنوود در ساعات اوج مصرف برق: عدم استفاده از ماکروفر کنوود در زمان اوج مصرف برق.

جرقه زدن ماکروفر کنوود:

علت جرقه زدن ماکروفر کنوود یکی از موارد زیر خواهد بود:

استفاده از ظروف لب پریده، استیل، فلزی یا دارای تزئینات فلزی: اجتناب از استفاده از اینگونه ظروف در ماکروفر کنوود

کثیفی یا آسیب­دیدگی قطعات داخلی ماکروفر: نیاز به تمیز کردن محفظه داخلی، سرویس ماکروفر کنوود و یا تعویض و تعمیر ماکروفر کنوود می­باشد.

اتصالی داخلی در ماکروفر: قرار دادن یک لیوان آب داخل ماکروفر و روشن کردن آن که در صورت جرقه زدن جهت تعمیر ماکروفر کنوود میتوانید با مرکز لاین تعمیر تماس بگیرید.

خاموش شدن ماکروفر حین کار:

 مشکل خاموش شدن ماکروفر کنوود در حین کار میتواند به دلیل مشکل در قفل درب و یا خازن باشد که برای چک کردن و یا تعویض آن بهتر است از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بخواهید زیرا از آنجایی که امکان تولید جریان در حالت خاموش نیز در خازن وجود دارد، قبل از تست خازن، باید آن را از تخلیه کرد.

دود کردن ماکروفر کنوود:

ابتدا دقت کنید که ماکروفر در برنامه گریل یا برنامه مایکرو دود می¬کند که در مورد اولی با تمیز کردن بدنه داخلی و توری سقف ماکروویو مشکل برطرف می¬شود اما در حالت دوم باید با یک مرکز تعمیرات مایکروفر کنوود تماس بگیرید.

خرابی پاور ماکروفر:

هرگاه هنگام قطع شدن جریان برق، پیغام PF یا 8888بر روی نمایشگر ماکروفر نمایش داده شود، پاور ماکروفر کنوود خراب است. برای رفع این مشکل ابتدا باید دکمه clear را برای حذف پیغام خطا را فشار دهید سپس اقدام به ریست کردن ساعت کنید.

صدای زیاد ماکروفر کنوود:

در صورت استفاده از ظرف سنگین و اتمام کار دستگاه (صدای فن) شنیدن صدا طبیعی است. دقت کنید سینی، شفت و ریل سینی به درستی قرار گرفته باشند. اگر برنامه ماکروفر کنوود صدای غیرعادی می¬دهد اما در حالت گریل صدا عادی می¬شود، تعمیر ماکروفر کنوود را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید.

صدای نویز حین کار ماکروفر:

 معیوب بودن خازن میتواند علت صدای نویز در ماکروفر کنوود باشد. خازن به دلیل فرسودگی و آسیب دیدگی خراب می­شود و باید معیوب بودن آن توسط تکنسین ماهری بررسی و در صورت خرابی، تعویض گردد زیرا قابل تعمیر نمی­باشد.

از کار افتادن فن ماکروفر کنوود:

 دقت کنید که تنها در صورت از کار افتادن کامل فن با یک مرکز تعمیرات معتبر تماس بگیرید. در حالت طبیعی، فن با گرم شدن دستگاه اتومات روشن می¬شود و پس از مدتی نیز خاموش می¬شود که این خاموشی به معنای از کار افتادن فن نیست.

باز نشدن درب ماکروفر کنوود:

معیوب بودن میکروسوئیچ در درب مایکروفر کنوود میتواند علت بسته شدن درب ماکروفر و باز نشدن آن باشد که باید سریعا تعمیر گردد.

صدای زیاد ماکروفر کنوود:

در صورت استفاده از ظرف سنگین و اتمام کار دستگاه (صدای فن) شنیدن صدا طبیعی است. دقت کنید سینی، شفت و ریل سینی به درستی قرار گرفته باشند. اگر برنامه ماکروفر کنوود صدای غیرعادی می¬دهد اما در حالت گریل صدا عادی می¬شود، تعمیر ماکروفر کنوود را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید.

کار نکردن گریل ماکروفر کنوود:

 علت از کار افتادن گریل ماکروفر کنوود در ترموستات، المنت و یا برد ماکروویو می­باشد جهت عیب­یابی قطعه معیوب و تعمیر ماکروفر کنوود از تعمیرکاران لاین تعمیر کمک بخواهید.

سوزاندن مداوم فیوز:

اگر ماکروفر کنوود مدام فیوز می­سوزاند، ابتدا باید از سالم بودن پریز مطمئن شوید در غیر اینصورت مشکل از یکی از قطعات ولتاژ بالا در ماکروویو می­باشد که باید آن قطعه را شناسایی سپس تعمیر یا تعویض کرد.

از کار افتادن دکمه های ماکروفر کنوود:

از کار افتادن یک یا تمام دکمه های ماکروفر مربوط به معیوب بودن صفحه لمسی یا صفحه کنترل است که باید مشکل بررسی و در صورت لزوم تعویض شود.

از کار افتادن و یا کم نور شدن ماکروفر:

از کار افتادن یک یا تمام دکمه های ماکروفر مربوط به معیوب بودن صفحه لمسی یا صفحه کنترل است که باید مشکل بررسی و در صورت لزوم تعویض شود.

خرابی قفل درب ماکروفر کنوود:

اگر با بستن درب همچنان لامپ روشن می¬ماند، قفل درب خراب است. خراب شدن قفل درب به دلیل فرسودگی و یا استفاده نادرست از آن اتفاق می¬افتد و باید آن را تعویض کرد.

نچرخیدن سینی ماکروفر کنوود:

در صورتی که ظرف داخل ماکروفر کنوود نمی¬چرخد باید ابتدا از تمیز بودن محفظه داخلی دستگاه و اطراف سینی مطمئن شد. ممکن است مشکل از شفت سینی هم باشد که اگر در حالت قرار دادن وسیله سنگین، سینی نچرخید باید شفت را تعویض کرد.

روشن نشدن ماکروفر کنوود:

مشکل روشن نشدن ماکروفر کنوود را ابتدا با چک کردن دوشاخه و پریز برق بررسی کنید و هرگز از سه راهی برای ماکروفر استفاده نکنید. فعال بودن قفل کودک که با پیغام L قابل تشخیص است، میتواند علت دیگری برای روشن نشدن ماکروویو کنود باشد که برای غیرفعال کردن حالت کودک کلید stop/clear را چند ثانیه نگه دارید.
در صورتی که با تمام اقدامات بالا، باز ماکروفر روشن نشد بهتر است برای تعمیر ماکروفر کنوود با مجموعه لاین تعمیر تماس بگیرید زیرا زمانی که برد به روشن شدن ماکروفر فرمان ندهد، باید جهت رفع مشکل، برد را تعمیر نمود.

سوالات متداول تعمیر ماکروفر کنوود

مجموعه لاین تعمیر افتخار این را دارد که در تمامی نقاط تهران از جمله شرق، غرب، شمال و جنوب به ارائه ی خدمات می پردازد. کافیست با همکاران ما از طریق شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل مورد نظر حاضر شوند.

لاین تعمیر بیش از 8 سال سابقه در زمینه تعمیرات انواع اجاق گاز ها نظیر تعمیر اجاق گاز آلتون و تعمیر اجاق گاز ایندزیت و ارائه ی انواع خدمات پس از فروش دارد و کادری مجرب را برای انجام کار های مشتریان گرامی گرد هم آورده است. گارانتی 180 روزه از دیگر مزایایی می باشد که جهت اطمینان خاطر شما توسط این مجموعه ارائه می شود.

Load More

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس