خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماکروفر پاناسونیک در تهران 

مرکز تعمیرات ماکروفر پاناسونیک برای اطمینان از رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می نماید. از جمله خدمات تعمیر ماکروفر پاناسونیک که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می گردد می توان نصب، تعمیر و سرویس انواع ماکروفر پاناسونیک به صورتی تخصصی اشاره کرد.

و یا با شماره 22243489 تماس بگیرید.

money

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

180 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 180 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

تعمیر ماکروفر پاناسونیک

تعمیر ماکروفر پاناسونیک


مایکروفر یکی از دیگر وسایل پرکارد زندگی روزمره می باشد که باعث سهولت در پخت و پز و گرم کردن غذاها می شود. مایکروفر به نسبت دیگر وسایلی که در آشپزخانه ها و خانه ها یافت می شود ظاهر کوچک تر و ساده تری دارد اما این وسیله سیستمی کاملا پیچیده دارد که به همان نسبت نیز تعمیرات آن نیازمند تخصص و تجربه ی فراوان است. تعمیرات مایکروفر پاناسونیک Panasonic به دلیل سیستم پیشرفته ی این وسیله حتما و حتما باید توسط یک تعمیرکار مایکروفر متخصص انجام شود. شرکت پاناسونیک یکی از بزرگترین و محبوب ترین برند های تولید لوازم خانگی در دنیاست. ماکروفر پاناسونیک یکی اززیبا ترین و پرطرفدار ماکروفر ها در جهان و همچنین در بازار ایران می باشد. علاوه بر این ماکروفر پاناسونیک از طراحی های زیبا و جدیدترین تکنولوژی های دنیا برخوردار است. این مایکروفر ها دارای چندین نوع برنامه ی پخت و پز می باشند و دارای قابلیت یخ زدایی می باشند.

لاین تعمیر مرکز مجاز تعمیرات ماکروفر پاناسونیک و همچنین تعمیر اجاق گاز لاجرمانیا با تجربیات فراوان در زمینه ی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک آماده ارائه کلیه خدمات تعمیر و سرویس مایکروفر پاناسونیک در تهران می باشد. در این مقاله قصد داریم یکسری از مشکلات مایکروفر پاناسونیک را شرح دهیم .و نحوه ی حل این ایرادات را بیان کنیم. با مطالب آموزشی لاین تعمیر همراه باشید تا با نحوه ی نگهداری مایکرو فر پاناسونیک، انواع مشکلات و نحوه ی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک آشنا شوید.


سرویس مایکروفر پاناسونیک


یکی از دلایل و عواملی که باعث کارایی و عملکرد خوب وسایل الکتریکی از جمله ماکروفر پاناسونیک می باشد نحوه ی نگداری آن وسیله و سرویس ماکروفر پاناسونیک است.
اینکه شما چگونه مایکروفر Panasonic خود را نگهداری کنید ودر دوره های زمانی آن را سرویس کنید، در افزایش طول عمر آن تاثیر به سزایی دارد پس برای اینکه نحوه ی صحیح و اصولی نگهداری از مایکروفر پاناسونیک را بدانید تا عمر و کارایی آن را افزایش دهید.

سرویس ماکروفر پاناسونیک


نصب ماکروفر پاناسونیک

نصب مایکروفر پاناسونیک


نصب مایکروفر پاناسونیک از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده و توصیه می شود به دست یک فرد با تجربه و متخصص انجام شده تا باعث بهبود عملکرد و طولانی شدن عمر آن شود. چنانچه نیازمند نصاب حرفه ای برای نصب مایکروفر پاناسونیک بودید تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نموده تا متخصصین ما به محل مورد نظر اعزام شوند. مجموعه لاین تعمیر علاوه بر تعمیر ماکروفر در زمینه تعمیر اجاق گاز نوژان نیز فعالیت دارد.

درخواست آنلاین تعمیرات

نحوه صحیح نگهداری از ماکروفر پاناسونیک جهت افزایش عمر مفید آن

هیچ گاه نباید مایکروفر پاناسونیک را خالی روشن کنید. علت آن این است که این کار باعص می شود تا درون مایکروفر انرژی ایجاد شود و چون درون دستگاه چیزی نیست که این انرژی ها را جذب کند، در نتیجه این انرژی های تولید شده به قطعات داخلی مایکروفر ها صدمه وارد می کند.
پس حتما هنگامی که مایکروفر را روشن می کنید درون آن ماده ی غذایی بگذارید تا دستگاه آسیب نبیند.

درب مایکروفر پاناسونیک را محکم نبندید چرا که این کار به مرور باعث آسیب دیدن درب ماکروفر شده و باعث بروز اختلال در چفت شدن درب می شود.

بهتر است برای استفاده از مایکروفر و اتصال دو شاخه آن به پریز برق، از یک محافظ برق استاندارد و با کیفیت استفاده کنید تا نوسانات برق را کنترل نماید.

چرا که این نوسانات باعث ایجاد خرابی و مشکل در دستگاه مایکروفر می شود و بعضا هزینه ی تعمیرات آن به دلیل سوختگی های قطعات بیشتر می شود.
اگر که لامپ درون دستگاه شکسته باشد لازم است تا نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. اما توجه داشته باشید که این کار باید تنها توسط افراد متخصص انجام شود چرا که این لامپ حاوی برلیوم می باشد.
اگر که لامپ مایکروفر شما نیاز به تعویض داشت شما می توانید از لاین تعمیر درخواست تعمیرکار متخصص کنید تا در سریع ترین زمان به محل اعزام شوند و تعمیر لامپ مایکروفر پاناسونیک را انجام دهند.

اساس کار مایکروفر ها تولید انرژی و اشعه می باشد، بنابراین لازم است برای جلوگیری از خطر نشتی اشعه ، مایکروفر خود را برای تست اشعه به لاین تعمیر، مرکز تعمیر ماکروفر پاناسونیک ببرید.
در تست اشعه میزان نشتی اشعه توسط تعمیرکار ماکروفرو پاناسونیک با دستگاه های مخصوص اندازه گیری می شود و با استانداردهای جهانی مقایسه می گردد.
اگر که میزان نشتی از حد استانداردهای بین المللی بیشتر باشد متخصص شروع به انجام تعمیرات مایکروفر پاناسونیک می کند. تا مشکل را حل کند.

بهتر است که فضای داخل ماکروفر را مرتبا تمیز نمایید. چرا که اگر تکه های غذا درون دستگاه باشد و یا به دیواره های مایکروفر چسبیده باشد، انرژی دستگاه را جذب می نمایند و در حالی که دستگاه در حال کار کردن است باعث سوختن و آسیب به مایکروفر می شوند.
هرگز هرگز و هرگز درون مایکروفر ظروف فلزی نظیر قابلمه، فویل های آلومینیومی، قاشق، چنگال و سایر ثطعات فلزی را قرار ندهید.

چرا که قراردادن ظروف و اشیای فلزی درون مایکروفر باعث ایجاد جرقه درون مایکروفر شده و در بدترین شرایط منجر به آتش سوزی می شود. در اینگونه موارد دستگاه شما حتما نیاز به بررسی شدن و تعمیر خواهد داشت.

سوالات و مشکلات متداول ماکروفر پاناسونیک

جرقه زدن مایکروفر پاناسونیک
مایکروفر روشن نمی شود
کار نکردن دکمه های پنل
گرم نکردن مایکروفر
نچرخیدن صفحه ماکروفر پاناسونیک
روشن نشدن چراغ ماکروفر پاناسونیک
یکباره خاموش شدن ماکروفر پاناسونیک

جرقه زدن مایکروفر پاناسونیک

همانطور که پیش تر گفته شد اگر که درون دستگاه فلز قرار دهید، باعث ایجاد جرقه درون دستگاه می شود. تنها راه حل این مشکل این است که ظروفی فلزی هستند و یا حتی قسمتی از آن فلزی می باشند را درون دستگاه قرار ندهید.
تنها ظروفی که مجاز به استفاده ی آن ها در ماکروفر هستید، ظروف پلاستیکی و یا شیشه ای با کیفیت می باشد. یکسری از مایکروفرها خودشان یک پایه ی فلزی دارند که طبقه مانند است . این پایه استاندارد بوده و مشکلی برای دستگاه ندارد اما اگر که رنگ آن و یا پلاستیکی که زیر پایه های آن گذاشته شده ، از بین رفته باشد منجر به ایجاد جرقه می شود.

مایکروفر روشن نمی شود

در یکسری از مدل ها، سوییچ های تعبیه شده در درب مایکروفر طوری طراحی شده اند وقتی درب را باز می کنید باعث قطع شدن جریان برق می شود و هنگامی که درب را می بندید باعث جریان یافتن برق درون پنل دستگاه می شوید. در مواقعی که درب را می بندید مکن است این سوییچ ها چفت نشده باشند و برق ب روی دکمه های پنل هدایت نشده باشد هرچند که صفجه نمایش و ظاهر همه چیز حالتی نرمال داشته باشد. دلیل دیگر آن می تواند به خاطر خراب بودن سوییچ سرامیکی باشد. فیوز سرامیکی ماکروفر وظیفه ی محافظت از قطعات را هنگام نوسانات برق برعهده دارد. زمانی که جریان برق دچار نوسان شود، این فیوز پریده و از آسیب دیدن قطعات دستگاه محافظت می کند. بنابراین در مواقعی که این فیوز سرامیکی حراب باشد جریان برق دستگاه وصل نشده و دستگاه روشن نمی شود. برای حل این مشکل لازم است تا فیوز سرامیکی مایکروفر تعمیر شده و یا تعویض گردد.

کار نکردن دکمه های پنل

علت این مشکل در اکثر موارد خراب بودن صفحه کنترل می باشد و باعص می گشردد تا اعداد و اعلانات صفحه نمایش دیده نشود. دلیل دیگرآن می تواند وجود قطعی در مدار باشد که برای حل آن باید مدار لحیم کاری شود و حتما باید توسط تعمیرکار ماکروفر پاناسونیک انجام شود.

گرم نکردن مایکروفر

بروز این مشکل اجتمالا به دلیل خرابی فیوز حرارتی می باشد. وظیفه ی فیوز حرارتی این است که اگر ماکروفر بیش از حد گرم شد، جریان برق را قطع کند تا دستگاه دیگر گرم نشود. اگر فیوز حرارتی ماکروفر خراب باشد تعویض آن می تواند مشکل رابرطرف نماید.

نچرخیدن صفحه ماکروفر پاناسونیک

اصلی ترین علت بروز این مشکل وجود ایراد در موتور بشقاب می باشد. برای اینکه موتور صفحه آسیب نبیند بهتر است که ظروف خیلی سنگین روی آن قرار ندهید تا به موتور فشار وارد نشود. دلیل دیگر می تواند وجود یک مانع باشد که باعث شود صفجه نچرخد.این مشکل با تمیز کردن صفحه و رفع مانع حل می شود.

روشن نشدن چراغ ماکروفر پاناسونیک

علت روشن نشدن چراغ ماکروفر در اکثر موارد بخاطر سوختن آن است. ویا این که لامپ شکسته باشد. پیش تر هم گفتیم که به دلیل وجود برلیوم تعویض و تعمیر لامپ تنها باید توسط تعمیرکار انجام شود.

یکباره خاموش شدن ماکروفر پاناسونیک

تمامی ماکروفر ها دارای یک فن می باشند که وظیفه ی خنک نگه داشتن مگنترون را دارند. ارگ این فن خراب باشد و یا هنگامی که ماکروفر شروع به کار می کند اما فن کار نکند، در این مواقع دستگاه پس از کار کردن مدت زمان کوتاهی از کار می ایستد تا آسیب نبیند.
دلیل دیگر نیز می تواند به دلیل این باشد که درب کامل بسته نشده است. علت آن هم می تواند خراب شدن درزگیر باشد و یا درب را خوب نبسته اید.

تعمیر مایکروفر پاناسونیک چه مشکلاتی را برطرف می نماید؟

تعمیرمایکروفر پاناسونیک باید تمامی مشکلاتی که برای دستگاه به وجود آمده را حل کند. اگر که تعمیرات مایکروفر پاناسونیک خود را به تعمیرکاران ماهر و مراکز تعمیر ماکروفر پاناسونیک مجاز نظیر لاین تعمیر بسپارید، قطعا تمامی مشکلات به وجود آمده برای دستگاهتان را برطرف می نمایند. در ادامه تعدادی از مشکلاتی که تعمیر می شود را برایتان آورده ایم. اگر که هر یک از این مشکلات را در دستگاه خود مشاهده نمودید حتما با لاین تعمیر تماس بگیرید و قبل از اینکه خودتان کاری بکنید از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.

تعمیر مشکل گرم نکردن مایکروفر پاناسونیک

تعمیر نچرخیدن ظرف درون مایکروفر پاناسونیک

رفع جرقه زدن درون مایکروفر

مایکروفر با سرعت کم و به طور غیریکنواخت غذا را می پزد.

کلیدهای پنل دستگاه کار نمی کنند.

دستگاه پس از مدت کوتاهی از کارکردنش مجددا خاموش می شود.

درب مایکروفر باز نمی شود و غذا درون دستگاه مانده است.(قفل شدن درب دستگاه)

دستگاه روشن نمی شود.

مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی لاین تعمیر

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر یکی از با سابقه ترین و معتبرترین نمایندگی های مجاز و فعال در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع برندهای اجاق گاز بوده و در طی سال ها فعالیت خود و با استفاده از تکنسین های با تجربه و متخصص توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. در صورتی که برای تعمیر اجاق گاز خود به تعمیرکار متخصص و با تجربه نیاز داشتید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا تکنسین های ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

اگر که ماکروفر شما دچار هر یک از این مشکلات شد کافیست با شماره های درج شده در لاین تعمیر تماس گرفته و درخواست تعمیر کار نمایید.
تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر لاین و نمایندگی تعمیرات اجاق گاز و  ماکروفر پاناسونیک در تهران، آماده ی ارائه خدمات تعمیر مایکروفر پاناسونیک در شرق تهران ، غرب تهران، شمال و جنوب تهران می باشند.
تعمیرکاران متخصص لاین تعمیر ،دارای دانش و تجربه بالا در زمینه ی تعمیرات ماکروفر پاناسونیک با جدیدترین ابزار و وسایل می باشند.

سوالات متداول تعمیر ماکروفر پاناسونیک

قیمت تعمیرات ماکروفربه فاکتورها و عوامل زیادی بستگی دارد. مثلا کیفیت قطعه ای که تعویض می شود و یا تعمیر قطعه ای آسیب دیده چقدر حساس و زمانبر و هزینه بر است . و دلایل دیگر شاید تعداد قطعات آسیب دیده در دستگاهی با دستگاه دیگر متفاوت باشد.  تعمیرکارن لاین تعمیر گزارشی دقیق از خرابی وو علت آن به شما همراه با فاکتور تهیه قطعات و لوازم مورد نیاز به شما ارایه خواهند کرد.

تعمیر اثاثیه ی خانه به مهارت بالایی نیاز دارد. افرادی که به اندازه ی کافی در این زمینه وارد نیستند می توانند آسیب بیشتری به قطعات وارد کنند. اگر هریک از مراحل نصب، تعمیر و یا سرویس وسایل غیر اصولی انجام شود نه تنها کارکرد آن را به تدریج زیر سوال می برد بلکه عمر مفید دستگاه را بصورت قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین افراد غیر حرفه ای ممکن است سریعا اقدام به تعویض قطعه نمایند و از قطعات غیر استاندارد و یا دست دوم برای تعمیر وسایل استفاده کنند.

تمامی تعمیرکاران و مهندسین این مجموعه دوره های پیشرفته ی تعمیر، نصب و سرویس دستگاه های به روز را گذرانده اند و در زمینه ی کاری خود دانش، مهارت و تجربه ی کافی را کسب کرده اند. تمامی خدمات زیر نظر شرکت انجام می شوند و در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن به سرانجام می رسند. تمامی خدمات پس از فروش نیز در این مجموعه ارائه می شود.

Load More

4/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس