مرکز تخصصی نصب، سرویس و تعمیر صنعتی، ریلی و پیتزا در تهران

مرکز تعمیرات صنعتی لاین تعمیر برای اطمینان از رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می نماید. از جمله خدمات تعمیر صنعتی که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می گردد می توان نصب، تعمیر و سرویس انواع صنعتی به صورتی تخصصی اشاره کرد.

و یا با شماره 22243489 تماس بگیرید.

تعمیر فر صنعتی ریلی پیتزا تهران

money

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

180 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 180 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

نصب صنعتی، ریلی و پیتزا تهرانتعمیرکار فر صنعتی ریلی پیتزا تهران


نصب صنعتی پیچیدگی زیادی ندارد اما توجه به جای قرارگیری، بالانس بودن سطح قرارگیری، اتصالات مربوط به دستگاه، چک کردن فیوز و اطمینان از سلامت تمامی قطعات نیازمند دقت بالایی می باشد. اگر برای نصب صنعتی خود نیاز به کمک داشتید، متخصصین لاین تعمیر تمامی مراحل را با بالاترین دقت و کمترین زمان ممکن برایتان انجام می دهند.

سرویسکار فر صنعتی ریلی پیتزا تهرانسرویس صنعتی، ریلی و پیتزا تهران


بسیاری از افراد به این نکته توجه کمتری دارند درحالیکه سرویس فر می تواند کارکرد آن را بازیابی کند و دستگاه را در بهترین حالت ممکن قرار دهد. همچنین اگر مشکلی در هریک از قطعات بوجود آمده باشد پیش از جدی شدن و تبدیل شدن به یک اختلال بزرگ، شناسایی و رفع می شود و هزینه ی تعمیر تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند. لاین تعمیر سرویس تمامی فر ها از جمله صنعتی بوش، صنعتی اخوان، صنعتی لامیرا، صنعتی زیگما، صنعتی بیمکث، صنعتی لتو، صنعتی سامسونگ، صنعتی آریستون و تمامی مارک های معتبر را انجام می دهد. این مجموعه نمایندگی صنعتی این برند ها را ندارد اما تمامی تکنسین ها دوره های لازم و جدید را گذرانده اند و با سابقه ی 8 ساله بهترین خدمات را به مشتریان محترم ارائه می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه تعمیر فر صنعتی ریلی پیتزا تهران با شما ره های ما تماس بگیرید


نمایندگی تعمیرات فر صنعتی ریلی پیتزا تهرانتعمیر صنعتی، ریلی و پیتزا تهران

صنعتی یکی از اثاثیه ی پرکاربرد منزل می باشد که به دلیل کارایی زیاد در اکثر آشپزخانه ها دیده می شود. این محصول رفته رفته به جای فر گازی وارد بازار شد و به دلیل داشتن مزیت هایی مانند سهولت کار کردن با آن، سبک و کوچک بودن، حمل آسان، گرفتن جای کمتر و مصرف بهینه تر بسیار مورد استقال قرار گرفت. سیستم کنترل و تنظیمات فربرقی به آسانی قابل انجام بوده و ایمنی بالایی دارد. این دستگاه در طول روز برای گرم کردن غذا و یا طبخ برخی وعده ها به کار گرفته می شود. به مرور زمان قطعه ها مستهلک می شوند و ممکن است کارایی اولیه را نداشته باشند و یا به هر دلیلی فر خراب شود. بهتر است تعمیر صنعتی زیر نظر یک فرد متخصص انجام شود. مجموعه ی لاین تعمیر تمامی خدمات انواع صنعتی با مارک های متفاوت را به بهترین شیوه انجام می دهد. همچنن با وجود گارانتی 500 روزه ی تعمیر فر برق می توانید با خیال راحت کار خود را به ما بسپارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مینه هزینه ها و  تعمیرات صنعتی، ریلی و پیتزا تهران با شما ره های ما تماس بگیرید


درخواست آنلاین تعمیرات

ویژگی های صنعتی

همانطور که پیش از این نیز به این موضوع اشاره کردیم، به راحتی می توان با این فر کار کرد و مزایای بسیاری نسبت به فر های گازی دارد. ایمنی آن بسیار بالاست و بدنه ی آن ضد زنگ ساخته می شود. همچنین این دستگاه از گاز استفاده نمی کند و خطرات ناشی از انفجار و گاز گرفتگی در این نمونه وجود نخواهد داشت. این دستگاه به جای شعله از المنت های حرارتی استفاده می کند و از طریق ساطع کردن گرما از دیواره ها تمام غذا را گرم و طبخ می کند. این المنت‌ها توان مصرفی بالایی دارند و برای کنترل میزان گرما از سنسور های دما و برد الکترونیکی استفاده می کنند.

عیب یابی صنعتی

فرهای برقی دارای قطعات پیچیده ی بسیاری هستند که هرکدام کارکرد خاصی داشته و نیز حساسیت هایی دارند. خرابی هریک از آن ها، بویژه بخش های اصلی مانند المنت صنعتی، سنسور فر و دیگر اجزاء آن؛ عملکرد کل دستگاه را زیر سوال می برد. در ادامه به انواع اختلالاتی که ممکن است برای یک صنعتی ایجاد شود را معرفی و راه های رفع مشکل را بیان می کنیم.

قیمت تعمیر صنعتی

عوامل مختلفی بر هزینه تعمیر صنعتی دخالت دارند نظیر نوع و مدل صنعتی، نقص بوجود آمده جهت کسب اطلاع بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

سوالات و مشکلات متداول صنعتی

فر عملکرد درستی ندارد
بالانس نبودن حرارت صنعتی
گرم نشدن محیط داخل فر
خرابی سنسور دمای صنعتی
خرابی برد کنترل الکترونیکی صنعتی
روشن و خاموش شدن صنعتی
خرابی تایمر صنعتی
خرابی فیوز فربرقی

فر عملکرد درستی ندارد

ممکن است فر روشن بشود و کار کند اما غذا را خوب گرم نکند و یا عمل طبخ را بصورت کامل انجام ندهد. اگر روی غذا گرم نبود یعنی مشکل از المنت بالایی است و اگر قسمت زیرین غذا نپخته و یا سرد بود اما قسمت بالایی به خوبی داغ و پخته شده بود، در اینجا مشکل از المنت پایینی است. در این مرحله امنت خراب باید تضخیص داده شود و سپس به تعویض آن اقدام کنید. می توانید از یک تعمیر کار برای رفع این مشکل کمک بگیرید.

بالانس نبودن حرارت صنعتی

گاهی دمای داخلی فر بیش از حد گرم است و گاه دما به اندازه ای پایین است که عملکرد آن را دچار اختلال می کند. بالانس نبودن دمای فر به خاطر سنسور ها و یا ترموستات می باشد. در صورت بروز هریک از این مشکلات تعمیرکار صنعتی باید مشکل را تشخیص داده و کار های لازم را برای بهبود دستگاه انجام دهد.

گرم نشدن محیط داخل فر

یکی دیگر از مشکلاتی که باعث خوب گرم نشدن محیط فر خرابی ترموستات است. معمولا قطعه در چنین شرایطی نیازمند تعمیر می باشد. برای تعمیر و تعویض قطعات بهتر است از تعمیرکار فر توکار کمک بگیرید. معمولا یک کد ارور نمایش داده می شود که مشکل بوجود آمده را بیان می کند.

خرابی سنسور دمای صنعتی

این قطعه دمای داخلی فر را کرده و با هدایت سیگنال های مخصوصی به المنت ها روشن و خاموش شدنشان را چک می کند. زمانی که این سنسور دچار مشکلی شوند، دما پایین می آید و گاه بیش از حد بالا می رود. با خراب شدن این بخش یک کد ارور نمایش داده می شود که با توجه به آن می توان مشکل را بررسی و حل نمود.

خرابی برد کنترل الکترونیکی صنعتی

گاهی المنت ها سالم هستند اما بازهم غذا به خوبی گرم نمی شود و یا نمیپزد. در این حالت مشکل می تواند از اتصال و یا برق کل ساختمان باشد. بهتر است قبل از هرگونه اقدامی تمامی اتصالات و جریان برق چک شود و اگر هیچ مشکلی در این قسمت ها نبود، برد الکترونیکی باید مورد بررسی قرار بگیرد. توجه کنید این قطعه از اهمیت بالایی برخورداز است و حتما باید توسط متخصص صنعتی دیده و تعمیر شود. مجموعه ی لاین تعمیر با کادری مجرب تمامی این خدمات را انجام می دهد.

روشن و خاموش شدن صنعتی

این مشکل تنها می تواند به دلیل خرابی فیوز و اتصالات رخ دهد. کافیست جریان الکتریسیته، فیوز ها و تمامی اتصالات را بررسی کنید و در صورت لزوم اقدام به تعویض فیوز نمایید. بساری از افراد این مشکل را جدی نمی گیرند اما به خاطر داشته باشید گاه بی توجهی به همین نکات کوچک با پرداخت هزینه های سنگین نیز میسر نخواهد بود زیرا به تدریج کارکرد فر مختل شده و به کلی خراب خواهد شد.

خرابی تایمر صنعتی

تایمر یکی از بخش های اساسی صنعتی محسوب می شود و بسیار کاربردی است. این قطعه بخش های مختلف دستگاه را کنترل کرده و خرابی یا تنظیم نبودن آن، عملکرد کل دستگاه را مختل خواهد کرد.. اگر مشکل از تنظیم آن نباشد احتمالا این جزء نیاز به تعویض دارد. برای تعویض این جزء و تمامی قطعات باید از تعمیرکار صنعتی کمک بگیرید تا دستگاهتان دچار خرابی نشود و اگر نیاز به تعویض بود قطعه با یک جایگزین اصلی عوض شود.

خرابی فیوز فربرقی

فیوز ها معمولا به دلیل اتصالات نادرست و یا نبود جریان برق دچار ایراد می شوند.. اگر پس از بررسی اتصالات و جریان برق مشکل همچنان ادامه داشت، بهتر است با یک تکنسین صنعتی مشورت کنید. برای راهنمایی دقیق کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. مجموعه ی لاین تعمیز با بیش از 8 سال سابقه باکیفیت ترین خدمات را به شما ارائه می نماید.

نمایندگی تعمیرات صنعتی، ریلی و پیتزا در تهران

تعمیر صنعتی به مهارت و دانش تخصصی نیاز دارد. اگر این کار توسط یک فرد نابلد انجام شود می تواند آسیب های جدی به دستگاهتان وارد نماید. باید از یک تعمیرکار صنعتی کمک بخواهید تا مشکلات بوجود آمده را حل کند. زمانی که شما با یک گروه کاربلد کار می کنید دیگر لازم نیست نگران قطعات تقلبی و کارکرد نامناسب باشید. گارانتی قیمت و گارانتی 500 روزه ی مجموعه ی لاین تعمیر تضمین خوبی برای کیفیت کار تکنسین های این مجموعه است. کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات ما را دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه تعمیر فر صنعتی، ریلی و پیتزا تهران با شما ره های ما تماس بگیرید

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر یکی از با سابقه ترین و معتبرترین نمایندگی های مجاز و فعال در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع برندهای اجاق گاز بوده و در طی سال ها فعالیت خود و با استفاده از تکنسین های با تجربه و متخصص توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. در صورتی که برای تعمیر اجاق گاز خود به تعمیرکار متخصص و با تجربه نیاز داشتید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا تکنسین های ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

برای تعمیر فر برقی هزینه مشخصی وجود ندارد،زیرا ابتدا باید مشکل ارزیابی و سپس هزینه تعمیر آن اعلام شود

زمانی که برای تعمیر فر برقی درخواست می دهید، پس از چند دقیقه تعمیرکار فر برقی با شما تماس می گیرد و زمان مراجعه به محل را با شما هماهنگ می کند.

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

تعمیر فر برقی در سراسر تهران و کرج انجام می پذیرد .تعمیرکاران مجرب لاین تعمیر، در خدمت شما هستند

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که نمایندگی های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره های ما در ارتباط باشید.

Load More

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس