مرکز تخصصی نصب، سرویس و تعمیر فر توکار در تهران

مرکز تعمیرات فر توکار لاین تعمیر برای اطمینان از رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می نماید. از جمله خدمات تعمیر فر توکار که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می گردد می توان نصب، تعمیر و سرویس انواع فر توکار به صورتی تخصصی اشاره کرد.

و یا با شماره 22243489 تماس بگیرید.

money

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

500 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 500 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

نصب فر توکار


برای نصب فر اوکار برقی باید به برخی نکات دقت کنید تا این مراحل به خوبی پیش بروند. بهتر است در این مرحله از افرادی کمک بخواهید که در این کار تجربه دارند. نصب فر توکار برقی باید توسط تکنسین فر توکار انجام شود. برخی نکات مانند محل نصب، نوع و مارک فر، اندازه های درست محل نصب برای جلوگیری از جا به جایی تدریجی دستگاه، عدم نزدیکی به وسایلی مانند ماشین لباسشویی و یخچال و دیگر اثاثیه و ارتفاع مناسب برای آن اگر مورد توجه قرار نگیرند و در این مرحله استاندارد های لازم را رعایت نکنید، کارکرد دستگاه به مرور زمان دچار اختلال خواهد شد و برای تعمیر آن هزینه های بالایی باید بپردازید.
گاه عدم رعایت این موضوع صدمات جدی به فر وارد کرده و کارکرد آن را دچار مشکل می کند. لاین تعمیر تمامی خدمات نصب را انجام می دهد. این مجموعه با بیش از 8 سال سابقه و کادری مجرب، بهترین تکنسین ها را برای خدمات رسانی عالی به مشتریان گرامی آموزش داده است. تعمیر کار فر توکار باید دوره هایی را بگذراند تا بتواند با جدیدرین متد ها و محصولات روز آشنا شود. تمامی کارکنان این مجموعه دوره های لازم را گذرانده و در کار خود به مهارت بالا دست یافته اند.

سرویس فر توکار


سرویس فر برقی توکار و همچنین فر گازی توکار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تمامی دستگاه های امروزی به دلیل ساختاری که دارند نیاز به بررسی کلی پیدا می کنند. سرویس فر توکار کمک می کند تا خرابی های موجود زود تر شناخته شوند و پیش از آن که خرج بیشتری بتراشند مشکلشان رفع شود. یکی از مهم ترین فوارد آن بازیابی کارکرد محصول است. به کمک سرویس کردن به موقع دستگاه، که با توجه به نوع و مارک فر متفاوت می باشد، کارکرد آن بهتر شده و به طول عمرش نیز افزوده خواهد شد. لاین تعمیر تمامی خدمات سرویس فر توکار در تمامی مارک ها و انواع فر های توکار برقی و گازی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت اراوه می نماید. تکنسین های این مجموعه شما را در جریان تمامی این مراحل قرار می دهند تا با خیال راحت انجام این عملیات را به عهده ی ایشان بگذارید. کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.


تعمیر فر توکار

فر توکار مانند دیگر وسایلی که در آشپزخانه قرار دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی اثاثیه ی اینچنینی گاه به مرور زمان و نگهداری نادرست ممکن است دچار مشکل شوند. خرابی فر تو کار ممکن است بسیار جدی باشد و به تعمیراتی با هزینه ی سنگین نیاز داشته باشد و شاید یک اختلال جزئی در سیستم کلی به حساب بیاید که با حرکتی ساده مشکل برطرف می شود. نکته ی مهم این است که برای تعمیر فر تو کار خود از اشخاصی کمک بگیرید که در این زمینه دارای دانش تخصصی و فنی می باشند. تمامی افرادی که در لاین تعمیر حضور دارند، با بیش از 8 سال تجربه در این زمینه آماده ی خدمت رسانی با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز می باشند. گارانتی 500 روزه ی تعمیر مجموعه ی لاین تعمیر می تواند اطمینان شما را برای خدماتی بینظیر جلب کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مینه تعمیرات اجاق گاز و فر توکار با شما ره های ما تماس بگیرید


درخواست آنلاین تعمیرات

فر توکار چیست؟

در این دستگاه می توانید غذای خود را در حالتی بسته و کاملا ساده تر از گاز گرم و یا طبخ کنید. این فر ها در مارک های مختلف و انداره‌های متفاوت 56 لیتری 60 لیتری و 70 لیتری ساخته می شوند. انواع فر از نظر نوع و محل نصب درمحیط به دو دسته ی اصلی  توکار و معمولی تقسیم می شود. در شیوه توکار نصب از داخل کابینت صورت میگیرد.   .جنس آن ها می تواند تمام شیشه، تمام استیل و یا ترکیبی از این دو تا باشد. در نوع استیل از انواع مختلف مانند استیل آجدار، استیل ساحلی، استیل پولیش استفاده می شود. فر های توکار شیشه ای نیز در انواع شیشه مشکی، سفید، رفلکتیو و فلکس به کار گزفته می شوند. بیشترین دمای سطح شیشه کمتر از 45 درجه سانتیگراد است. جنس بدنه ی آن ها ضد زنگ است و این طول عمرشان را افزایش می دهد. فر توکار انواع مختلفی مانند گازی و برقی دارد.

 

انواع فر توکار  

فر برقی توکار در مکان هایی استفاده می شود که لوله کشی گاز نباشد و یا کسانی که نیاز به یک فر حرفه ای دارند مناسب است.این محصول در یخ زدایی بسیار حرفه ای عمل می کند اما ممکن است غذا را خشک کند. این  فر برقی حرارت بالایی دارد که از طریق بدنه ی آن از تمامی جهات به غذا ساطع می شوند و تمام آن را گرم می کنند و می پزند. کار کردن با آن ها آسان است و از سرعت خوبی برخوردارند.

فر گازی_برقی توکار

فرهای توکار گازی_برقی هم از برق و هم از گاز استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که برای گرم کردن محیط فر از انرژی گازی و هنگام استفاده از  شعله گازی و برای جوجه گردان ، تایمر ، جرقه زن و … از برق استفاده میکنند. اگر به دنبال یک فر بسیار حرفه ای نیستسد و قیمت آن بیشتر مد نظرتان است، این نوع بسیار مناسب می باشد. اگرچه تمامی امکانات را ندارد اما از طول عمر بالایی برخوردار است. این فر ها معمولا به گاز شهری وصل می شوند اما  برای روشن شدن لامپ، فن و نور پیلوت به الکتریسیته نیاز دارند.

قیمت تعمیر فر توکار

عوامل مختلفی بر هزینه تعمیر فر توکار دخالت دارند نظیر نوع و مدل فر توکار، نقص بوجود آمده برای فر توکار جهت کسب اطلاع از تمام هزینه ها با ما تماس بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مینه هزینه ها و  تعمیرات اجاق گاز لوفرا و فر توکار با شما ره های ما تماس بگیرید.

سوالات و مشکلات متداول فر توکار

فرتوکار به درستی کار نمی کند
فر مانند همیشه گرم نمی شود و حرارت کافی ندارد
با وجود جریان برق فر بازهم گرم نمی شود
خرابی ترموستات فر توکار
خرابی پیلوت فر توکار
محیط داخل فر به اندازه کافی گرم نمی شود
خرابی تهویه فر توکار
خرابی فیوز فر توکار
خرابی برد کنترل الکترونیکی فر توکار
خرابی تایمر فر توکار

فرتوکار به درستی کار نمی کند

گاه عملکرد فر توکار دچار اختلال می شود و کارکرد اولیه را ندارد. این اختلال می تواند کند شدن سرعت آن و یا خرابی مطلق باشد. گاه این مسکل بسیار ساده است و ممکن است یک المنت حرارتی یا ترموستات عامل این خرابی باشد. بهتر است در این مرحله از یک تعمیرکار فر تو کار بخواهید نگاهی به دستگاهتان بیاندازد تا در صورت لزوم قطعه ی خراب را تعمیر و یا آن را جایگزین کند. استفاده از افرادی که در این کار مهارت کافی ندارند می تواند صدمات جبران ناپذیری به فر شما وارد کند. سیستم این دستگاه ها به روز بوده و تکنسین های حرفه ای که دوره های مختص به آن ا گذرانده اند می توانند در کمترین زمان و با پایین ترین هزینه این کار را برایتان انجام دهند. .

فر مانند همیشه گرم نمی شود و حرارت کافی ندارد

زمانی که فر مانند همیشه گرم نمی شود و حرارت کافی ندارد، البته پس از بررسی درجه ی حرارت، ممکن است المنت دچار مشکل شده باشد. تایمر و جعبه ی قطع کننده ی مدار را بررسی کنید. اگر با تنظیم و راه اندازی مجدد فر توکار نیز مشکل حل نشد؛ با قطع و وصل کردن برق نیز یکبار دیگر شرایط را بررسی کنید.
پس از بررسی تمامی این نکات و انجام این مراحل اگر هنوز هم فر شما دچار اشکال است احتمال خراب شدن یا سوختن المنت و سوختن فیروز می رود. در چنین شرایطی باید از یک متخصص فر توکار کمک بخواهید.

با وجود جریان برق فر بازهم گرم نمی شود

زمانی که با وجود جریان برق فر بازهم گرم نمی شود ممکن است ایراد از ترموستات و یا المنت باشد. اگر المنت درخشش سابق را ندارد و یا به طور کلی سوخته است باید عئض شود. گاه نیز می توان آن را تعمیر کرد اما این کار باید توسط یک فرد با مهارت لازم صورت بگیرد. افرادی که دانش فنی نداشته باشند ممکن است با عملکرد نادرست و نصب قطعه های غیر اصل و استاندارد کیفیت دستگاه شما را دچار مشکل سازند. سعی کنید از افرادی با تجربه ی کاری برای این کار استفاده کنید.

خرابی ترموستات فر توکار

یکی دیگر از مشکلاتی که باعث خوب گرم نشدن محیط فر خرابی ترموستات است. معمولا قطعه در چنین شرایطی نیازمند تعمیر می باشد. برای تعمیر و تعویض قطعات بهتر است از تعمیرکار فر توکار  کمک بگیرید.

خرابی پیلوت فر توکار

در بیاری از مواقع فر روشن نمی شود و مهم علت روشن نشدن فر توکار خرابی پیلوت و یا کثیفی محفظه های آن می باشد. برای اطلاع از مسکل بهتر است محفظه ها را مورد بررسی قرار دهید و اگر مشکل همچنان پا برجا بود، قطعه باید توسط یک متخصص فر توکار تعویض شود. گاهی هم این مشکل به دلیل خاموشی پیلوت پیش می آید. گاهی پیلوت به دلیل فشار گاز پایین و یا تنظیم نادرست روشن نمی شود. برای اطلاع از مشکل با مشاوران ما تماس بگیرید. در صورت لزوم همکاران ما در محل مورد نظر حاضر می شوند و به رفع مشکل پیش آمده می پردازند.

محیط داخل فر به اندازه کافی گرم نمی شود

این قطعه دمای داخلی فر را کنترل می کند و با هدایت سیگنال ها به المنت های دستگاه این قطعه را خاموش و روشن می نماید. زمانی که این سنسور دچار اختلال می شود دما پایین می آید و گاه بیش از حد بالا می رود. با خراب شدن این بخش یک کد ارور نمایش داده می شود که با توجه به آن می توان مشکل را بررسی و حل نمود.

خرابی تهویه فر توکار

برخی بر این باورند که به دلیل آنکه این فر ها با تیروی الکتریسیته و گاز کار می کنند نیاز به تهویه ندارند. این یک باور اشتباه است که به تدریج کارکرد دستگاه را دچار مشکل می کند. ابتدا از کارکردن و باز بودن تهویه مطمعن شوید و سپس در صورت بروز مشکل به تعمیرکار زنگ بزنید.

خرابی فیوز فر توکار

زمانی که فیوز خراب شود احتمابا مشکل از اتصالات و نارسایی الکتریسیته است. این اختلالات می توانند اتصال کوتاه در دستگاه ایجاد کنند و عملکرد آن را مختل و یا با مشکل مواجه کنند. بعضی از فرهای برقی دارای چندین فیوز می باشند که در ساختار آن ها به کار رفته و هنگام مشکل خطا را نشان می دهند. در ابتدا سعی کنید با بررسی اتصالات و فیوز و قطع و وصل کردن جریان برق مشکل را رفع کنید. با این حال اگر این مشکل ادامه پیدا کرد به مشاورین ما زنگ بزنید تا شما را راهنمایی کنند.

خرابی برد کنترل الکترونیکی فر توکار

برد الکترونیکی در فر های برقی حرفه ای وجود دارد و کارکرد کلیه ی قطعات را کنترل می کند. زمانی که دستگاه دچار مشکلی شود و این مشکل توسط برد نشان داده نشود، احتمالا برد الکترونیکی فر خراب شده است. این قطعه بسیار حساس است و بهت است توسط افراد حرفه ای تعمیر شود.

خرابی تایمر فر توکار

 تایمر یکی از بخش های اساسی فر توکار و بسیاری از وسایل برقی به شمار می رود. این قطعه بخش های مختلف را کنترل می کند و خرابی یا تنظیم نبودن آن عملکرد کل دستگاه را دچار مشکل می کند. اگر مشکل از تنظیم آن نباشد احتمالا این جزء نیاز به تعویض دارد.

نمایندگی تعمیر فرتوکار در تهران

مجموعه ی لاین تعمیر با کادری مجرب و افرادی حرفه ای و با سابقه ای 8 ساله آماده ی ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان گرامی هستند. این شرکت در نصب، تعمیر و سرویس تمامی مارک های فر توکار مانند فر توکار بوش، فر توکار اخوان، فر توکار آریستون، فر توکار لتو، فر توکار داتیس، فرتوکار سینجر، فر توکار بیمکث و تمامی برند های شناخته شده در این صنعت فعالیت داشته و تمامی خدمات تعمیر تا 500 روز گارانتی تعمیر دارند. کافیست با همکاران ما از طریق شماره های درج شده در سایت در تماس باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مینه تعمیرات اجاق گاز لتو و فر توکار با شما ره های ما تماس بگیرید

انواع فر های توکار ممکن است به دلایل مختلفی مانند استفاده ی زیاد، نگهداری نادرست، مسائل فنی و بسیاری از مشکلات دیگر دچار ایرادات جزئی و یا اساسی شوند. در ادامه به برخی مشکلات رایج و خرابی های این محصول اشاره می کنیم.

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر یکی از با سابقه ترین و معتبرترین نمایندگی های مجاز و فعال در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع برندهای فر توکار  بوده و در طی سال ها فعالیت خود و با استفاده از تکنسین های با تجربه و متخصص توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. در صورتی که برای تعمیر فر توکار خود به تعمیرکار متخصص و با تجربه نیاز داشتید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا تکنسین های ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

 

 

ماکروفر سه تا 4 میکروسوئیچ دارد که بعد از چفت شدن باعث بسته شدن در می شوند. در صورتی که یکی از چفت ها خراب شود، دستگاه کار نمی کند.

ممکن است لامپ سوخته یا خورده شده باشد. گاهی اوقات بهم خوردن تنظیمات دستگاه، باعث کم نور شدن یا بی نورشدن دستگاه می شود.

این نمایندگی ماکروفر آاگ در تهران کارشناسان زبده و کارآزموده خود را بر اساس محل زندگی در تهران اعزام می کند. گارتنی قطعات تعمیر شده، استفاده از قطعات اورجینال.

لاین تعمیر به شما یک ضمانت نامه رسمی و 500 روزه می دهند.

تمام هزینه های تعمیر ماکروفر آاگ در تهران بر مبنای نرخ های تعیین شده اتحادیه برآورد می شود. قیمت ها بسته به نوع خدمات، تعمیری بودن یا تعویضی بودن قطعه، متفاوت هستند.

Load More

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس