نصب، سرویس و تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران در تعمیرگاه مجاز لاین تعمیر

مرکز تعمیرات اجاق گاز پیلوت برای اطمینان از رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می نماید. از جمله خدمات تعمیر اجاق گاز پیلوت که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می گردد می توان نصب، تعمیر و سرویس انواع اجاق گاز به صورتی تخصصی اشاره کرد.

و یا با شماره 22243489 تماس بگیرید.

money

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

180 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 180 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

نصب اجاق گاز پیلوت


پس از خرید اجاق گاز، مهم ترین مرحله ی آن نصب دستگاه ات. شاید این کار در ابتدا ساده به نظر برسد اما اگر کار های نصب  و تعمیر اجاق گاز پیلوت غیر اصولی انجام شود، دستگاه به خطر خواهد افتاد. مسائلی مانند محل قرار گرفتن، بررسی اتصالات، اطمینان از سلامت و کارکرد همه ی بخش ها و تمامی مراحل تخصصی باید توسط یک تعمیرکار اجاق گاز حرفه ای انجام شود.
تکنسین های مجموعه ی لاین تعمیر با 8 سال سابقه ی کار و گذراندن دوره های خاص برای انجام تمامی خدمات انواع اجاق گاز با هر مارکی آماده اند. کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا متخصصین ما در محل حاضر شوند.

سرویس اجاق گاز پیلوت


سرویس اثاثیه اگرچه بسیار مرسوم نیست اما به یاد داشته باشید این کار جلوی بسیاری از هزینه ها می گیرد و دستگاه را همیشه در بهترین حالتش نگهمیدارد. سرویس به موفع و مداوم می تواند کارکرد دستگاه را بازیابی کند و طول عمر آن را افزایش دهد. در این روند تمامی اشکالات شناسایی شده و قبل از تبدیل شدن به مشکلی بزرگتر و یا آسیب رساندن به قطعات برطرف می شوند. دستگاه های امروزی باید بازیابی شوند و سرویس اجاق گاز پیلوت pilot همچنین سرویس و تعمیر اجاق گاز آلتون نوعی نگهداری از آن محسوب می شود. با اقدام به این کار دیگر لازم نیست نگران خرابی دستگاه خود باشید و همیشه یک گاز با عملکرد عالی خواهید داشت.
مجموعه ی لاین تعمیر خدمات سرویس اجاق گاز پیلوت در انواع مدل ها را انجام می دهد. کافیست با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در زمان مقرر در محل مورد نظر حاضر شوند.

تعمیر اجاق گاز پیلوت


محصولات برند پیلوت به خاطر طراحی منحصر به فرد و امکانات به روز شهرت ویژه ای دارند. این برند با همکاری بهترین طراحان و مهندسان همیشه سعی در تولید بهترین محصولات در سطح جهانی را دارد و از پس این ادعا به خوبی بر می آید. اجاق گاز پیلوت طراحی و نقشه ی خاصی دارد و تعمیر آن باید به دست افراد ماهر انجام شود. در صورت هر گونه آسیب تعمیر اجاق گاز پیلوت و سایر اجاق گاز ها نظیر تعمیر اجاق گاز بوش می توانید با همکاران ما تماس بگیرید. متخصصان لاین تعمیر در کمترین زمان ممکن به رفع مشکل بوجود آمده می پردازند. با وجود گارانتی 500 روزه ی تعمیر می توانید با خیال راحت کار های خود را به ما بسپارید.

درخواست آنلاین تعمیرات

نمایندگی تعمیرات تخصصی اجا گاز پیلوت pilot در تهران

لاین تعمیر خدمات خود را در تمامی نقاط تهران عرضه می کند. بهتر است تعمیر وسایل مهمی چون اجاق گاز را به افرادی که در این زمینه تجربه و مهارت کافی دارند بسپارید. تعمیر اجاق گاز پیلوت به دقت بالایی نیاز دارد و هرگونه عملکرد غیر حرفه ای می تواند آسیب های جدی تری به آن وارد کند. کارکنان این برند کیفیت و به روز بودن محصولات را دائما زیر نظر دارند و افراد غیر حرفه ای به ساختار آن ها وارد نیستند و نمی توانند بسیاری از مشکلات را حل نمایند.

به طور کلی تعمیر اجاق گاز فر دار، تعمیر اجاق گاز رومیزی و تمامی انواع گوناگون این محصول تنها توسط یک تکنسن اجاق کاز حرفه ای میتواند بدون کمترین مشکلی و در کمترین زمان انجام شود. مهندسین مجموعه ی لاین تعمیر تمامی دوره های بروز و لازم را گذرانده اند و مهارت های تازه ای کسب کرده اند تا بتوانند بهترین عملکرد خود را نشان دهند. سابقه ی 8 ساله و گارانتی 500 روزه ی این مجموعه کافیست تا خیال شما از بابت کیفیت کار ما راحت باشد. اگر می خواهید تعمیر اجاق گاز شما در کمترین زمان، با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب انجام شود با ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیر اجاق گاز پیلوت pilot

مشکلات بوجود آمده ممکن است بسیار سطحی باشند و با یک بررسی ساده حل شوند و یا نیاز به تعویض و تعمیر قطعات داشته باشند. با توجه به نوع اختلال، قیمت قطعه ها، زمانی که برای تعمیر صرف می شود و تمامی جزئیات دیگر، هزینه ی تعمیر اجاق گاز می تواند متفاوت باشد. با این حال می توانید مطمعن باشید که لاین تعمیر با بهترین قیمیت و در کمترین زمان کار شما را انجام خواهد داد. تمامی مراحل پیش از انجام با شما هماهنگ می شوند.

سوالات و مشکلات متداول اجاق گاز پیلوت

فندک اجاق گاز پیلوت جرقه نمی زند
شعله کم است
حرارت شعله یکدست نیست
رنگ شعله مشعل عادی نیست
شعله همراه با سر و صدا کار م کند
ارتفاع شعله اجاق گاز کم است
شعله اجاق گاز دود می کند
اجاق گاز خود به خود خاموش می شود
ترموستات اجاق گاز پیلوت عملکرد مناسبی ندارد
تایمر اجاق گاز به خوبی کار نمی کند
خرابی ترموبیل در اجاق گاز پیلوتpilot

فندک اجاق گاز پیلوت جرقه نمی زند

نبودن جریان برق چنین مشکلی را بوجود می آورد، جریان برق را مورد بررسی کنید. در مرحله ی بعد از سلامت مدار مطمعن شوید، اگر هرکدام از قطعات خراب بودند تعویض آن ها را باید به افراد متخصص بسپارید. می توانید به تکنسین های لاین تعمیر زنگ بزنید.

شعله کم است

شعله ی پایین و یا خاموش شدن آن پس از روشن شدن از خرابی نازل ناشی می شود.
سوراخ های نازل را چک کنید و اگر کثیف بودند تمیزشان کنید
 صورت ادامه داشتن مشکل از یک تعمیرکار اجاق گاز پیلوت کمک بگیرید تا نازل دستگاهتان را عوض کند.

حرارت شعله یکدست نیست

احتمالا نازل دچار مشکل شده است
سوراخ های نازل را تمیز کنید
گاهی منافذ نازل به دلیل شکیتن دیگر قابل استفاده نیستند و باید تعویض شوند
برای تعویض این قطعه نیز می توانید با تعمیرکاران ما برای حضور در محل مورد نظرتان هماهنگ کنید. همچنین اگر نیاز به راهنمایی داشته باشید مشاورین ما شما را راهنمایی می کنند.

رنگ شعله مشعل عادی نیست

بخش مخلوط هوا و گاز را بررسی کنید
اگر استاندارد نیست مجددا آن را تنظیم کنید
برای تنظیمات تمامی بخش ها و قطعات می توانید از دفترچه ی راهنما کمک بگیرید.
چنانچه قسمت مخلوط کن را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید جریان گاز بیشتر می شود

و اگر برعکس بچرخانید، جریان گاز کمتر می شود خارج خواهد شد
در صورت برقرار بودن مشکل با تکنسین های ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

شعله همراه با سر و صدا کار م کند

را در مخلوط کن مورد بررسی قرار دهید
تنظیمات را چک کنید تا هوای زیادی وارد دستگاه نشود
نازل را تمیز کنید و از خشک بودن آن مطمعن شوید

ارتفاع شعله اجاق گاز کم است

شعله نباید کمتر از 6 میلی متر باشد
محفظه ی پیلوت را باز کنید
منافذ را تمیز کنید
در صورت خرابی باید قطعه را تعویض کنید
برای تعویض قطعات از تعمیرکاران حرفه ای کمک بگیرید.

شعله اجاق گاز دود می کند

 مخلوطی از هوا و گاز برای کاردکرد گاز مورد استفاده قرار می گیرد، مقدار گاز را چک کنید. ورودی گاز را بررسی کنید و در صورت گشاد شدنش آن را تعویض کنید.

اجاق گاز خود به خود خاموش می شود

تهویه را بررسی کنید
تهویه ی مناسب را فراهم کنید
در مرحله ی بعد سنسور دما را چک کنید
استاندارد بودن شرایط تمامی دستگاه را چک کنید
در صورت بروز مشکل دوباره با ما تماس بگیرید تا هرچه زودتر به رفع مشکل اقدام شود.

ترموستات اجاق گاز پیلوت عملکرد مناسبی ندارد

اگر گاز حرارت کمی تولید می کند ترموستات خراب شده است، این قطعه بسیار مهم است و باید توسط متخصص اجاق گاز حرفه ای تعمیر و تعویض شود.

تایمر اجاق گاز به خوبی کار نمی کند

 تنظیمات دستگاه را چک کنید، با دقت و بررسی دفترچه ی راهنما تنظیمات را دوباره چک کنید.

خرابی ترموبیل در اجاق گاز پیلوتpilot

پایین بودن شعله و خاموش شدن آن ممکن است به دلیل خرابی این قطعه باشد

از جریان گاز اطمینان پیدا کنید

اتصالات را چک کنید

در صورت حل نشدن مشکل باید از یک تعمیرکار اجاق گاز کمک بگیرید.

 سوالات متداول تعمیر اجاق گاز پیلوت

تعمیر اجاق گاز پیلوت در سراسر تهران و کرج انجام می پذیرد .تعمیرکاران مجرب مرکز تعمیرات لاین تعمیر در خدمت شما هستند.

تعرفه ها و هزینه های لاین تعمیر بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

خیر,اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند, که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

Load More

مرکز تعمیرات تخصصی اجاق گاز پیلوت لاین تعمیر

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر یکی از با سابقه ترین و معتبرترین نمایندگی های مجاز و فعال در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع برندهای اجاق گاز بوده و در طی سال ها فعالیت خود و با استفاده از تکنسین های با تجربه و متخصص توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. در صورتی که برای تعمیر اجاق گاز خود به تعمیرکار متخصص و با تجربه نیاز داشتید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا تکنسین های ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس