تعمیر اجاق گاز لوفرا در تهران در تعمیرگاه مجاز لاین تعمیر

مرکز تعمیرات اجاق گاز لوفرا برای اطمینان از رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می نماید. از جمله خدمات تعمیر اجاق گاز لوفرا که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می گردد می توان نصب، تعمیر و سرویس اجاق گاز لوفرا به صورتی تخصصی اشاره کرد.

و یا با شماره 22243489 تماس بگیرید.

money

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

180 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 180 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

تعمیر اجاق گاز لوفرا

تعمیر اجاق گاز لوفرا


تیم لاین تعمیر توانسته است با ایجاد ۲۲ شعبه در سراسر تهران، تعمیرات لوازم خانگی از جمله  تعمیر اجاق گاز لوفرا در محل شما را با کمترین هزینه، قطعات اصلی و ارجینال و ضمانتنامه رسمی انجام دهد. تیم لاین تعمیر در تهران با بیش از 10 سال سابقه و تکنسین های مجرب و متخصص تعمیر اجاق گاز رومیزی، تعمیر اجاق گاز صفحه ای، تعمیر اجاق گاز فردار، تعمیر اجاق گاز توکار، و …. را در محل شما با گارانتی و پشتیبانی پس از تعمیرات، تعمیر می کند.

تعمیر اجاق گاز لوفرا را با تیم حرفه ای ما تجربه کنید، تیم لاین تعمیر تخصصی‌ترین مرکز ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لواز خانگی، آماده‌ی ارائه خدمات سرویس و تعمیر اجاق گاز لوفرا در سراسر تهران می‌باشد. لاین تعمیر با تیمی متشکل از کارشناسان و تعمیرکاران متخصص و مجرب در زمینه تعمیر اجاق گاز لوفرا، تخصصی‌ترین تعمیرات اجاق گاز لوفرا را به شما ارائه خواهیم داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا درخواست تعمیرات اجاق گاز لوفرا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


سرویس اجاق گاز لوفرا


در صورتیکه اجاق گاز شما مشکل پیدا کرد با تماس با این مجموعه ، مشاوران ما در جهت رفع عیب اجاق گاز به صورت رایگان به شما پاسخ می دهند تا بدون نیاز به تعمیرکار مشکل شما برطرف شود. اگر مشکل حل نشد در کمتر از یک ساعت نیروی متخصص مربوط به برند اجاق گاز شما در محل شما آماده خدمت می باشد.

جهت خواندن مقاله تعمیر اجاق گاز نوژان اینجا را کلیک کنید.

سرویس اجاق گاز لوفرا


نصب اجاق گاز لوفرا

نصب اجاق گاز لوفرا


در نصب اجاق گاز باید نهایت دقت را به کار برد زیرا دلیل بسیاری از حوادث، آتش سوزی ها و انفجارها در منازل مربوط به اجاق گاز می باشد. در روند نصب اجاق گاز لوفرا باید تمام موارد ایمنی و استانداردهای لازم را رعایت نمود تا از بروز حادثه و مشکلات فنی جلوگیری کرد. برای نصب اجاق گاز لوفرا با تیم لاین تعمیر تماس بگیرید.

سوالات و مشکلات متداول اجاق گاز لوفرا

چرا مشعل اجاق گاز روشن نمی شود؟
شعله مشعل به طور مدام خاموش می شود
شعله مشعل در اجاق گاز لوفرا ضعیف است
بوی اجاق گاز
شعله ها سر و صدا تولید می کنند
شعله های اجاق ضعیف است
اجاق گاز گرما ندارد
شعله ها به صورت یکنواخت نمی سوزد
مشعل روی شعله مینیم خاموش می شود
شعله ها به رنگ آبی نمی سوزد و شعله ها می پرد
چرا شعله اجاق گاز کم است؟

چرا مشعل اجاق گاز روشن نمی شود؟

این مشکل می تواند به دلیل خاموش شدن چراغ پیلوت یا مسدود شدن سوراخ های گاز باشد، اگر اجاق گاز به یک نیروی الکتریکی نیز مجهز باشد، مطمئن شوید که اجاق گاز وصل است و همچنین بررسی کنید که قطع کننده مدار قطع نشده باشد.

شعله مشعل به طور مدام خاموش می شود

اگر شعله مشعل به طور مداوم خاموش می شود، نور پیلوت را روشن کنید، در غیر این صورت،  تابش نور پیلوت خود را تنظیم کنید.

شعله مشعل در اجاق گاز لوفرا ضعیف است

اگر شعله مشعل در سطح اجاق گاز لوفرا کمتر از حد طبیعی باشد ، مشکل می تواند شعله های مسدود شده باشد، شعله های با کیفیت پایین نیز امکان دارد ناشی از گاز کم یا کم شدن هوارسانی به مشعل باشد، شاتر هوا را نیز چک کنید تا مطمئن شوید که آیا مشکل هوا است، در غیر این صورت اگر مشکوک به مشکل گاز کافی نیستید، با تیم لاین تعمیر تماس بگیرید.

بوی اجاق گاز

این مسئله بسیار مهم است در صورت بروز این مشکل شیلنگ گاز را حتما بررسی کنید و این صورت شیلنگ گاز را تعویض کنید.

بوی گاز زمانی که شعله ی پیلوت روشن نباشد، شما باید پنجره ها را باز کنید و خانه را تهویه کنید و بعد از آن نور پیلوت را خاموش کنید، اگر بوی گاز همچنان وجود دارد و شعله ی پیلوت روشن و یا فندک کار می کند شما باید همه مشعل ها را چک کنید و اگر همه مشعل ها خاموش هستند، اجاق گاز را خاموش کنید، آشپزخانه و اتاق های اطراف را تهویه کنید و با تیم لاین تعمیر تماس بگیرید. تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی لاین تعمیر، تخصصی‌ترین مرکز ارائه خدمات پس از فروش با انجام به‌موقع خدماتی همچون سرویس نگهداری و تعمیرات لوازم خانگی، با سال‌ها تلاش و تجربه آماده خدمت به شماست.

شعله ها سر و صدا تولید می کنند

یکی از علت های صدا شعله ها رسیدن هوا بیش از حد یا گاز بیش از حد معمول به مشعل است، برای رفع این مشکل شاتر هوا را بررسی کنید.

شعله های اجاق ضعیف است

همیشه سطح اجاق گاز لوفرا را پاک کنید و تمیز نگه دارید، تمیز کردن منظم مشعل ها باعث تضمین کارایی بیشتر و همچنین استفاده از گاز کمتر با شعله دهی بالا می باشد. برای این کار نیازی به استفاده از یک تمیز کننده قوی برای تمیز کردن سطح گاز لوفرا ندارید.

اجاق گاز گرما ندارد

اجاق گاز لوفرا از برندهای ایتالیایی است که به دلیل کیفیت بالا جایگاه خوبی در بازار ایران دارد. اما امکان دارد هر کدام از وسایل خانگی نیاز به تعمیر داشته باشند.

ممکن است گاهی اوقات اجاق گاز لوفرا توانایی تنظیم میزان حرارت تولید شده را از دست بدهد، برای رفع این مشکل ابتدا بررسی کنید که این موضوع مربوط به یک مشعل یا همه مشعلهاست.در صورتی که مشکل یک مشعل باشد، برای تعمیر اجاق گاز لوفرا باید کویل حرارت و اتصال آن را چک کنید، برای بررسی سیم پیچ حرارت را خنک کنید، قبل از لمس کردن کویل مطمئن شوید که خنک است، بعد از جدا کردن سیم پیچ از اتصال آن، علائم آسیب را بررسی کنید، اگر کویل ناپایدار باشد، باید کویل آن را با یک کویل دیگر تعویض کنید و هر دو مشعل را تست کنید، این راه حل می تواند به شما کمک کند که آیا مشکل حلقه یا اتصالاتست.

اما اگر این مسئله در تمام مشعلها وجود داشته باشد، امکان دارد مسئله الکتریکی وجود داشته باشد، اگر اجاقتان دارای یک ساعت دیجیتال و یا تایمر داخلی باشد ولی نمایش داده نمی شود و یا اگر قسمتی از اجاق است، امکان دارد با یک جرقه الکتریکی فیوز بپرد، این قطعات ممکن است برای شما دردسر بیشتری را ایجاد کنند بنابراین این مسئله را با تکنسین با تجربه و متخصص در تیم لاین تعمیر بسپارید.

شعله ها به صورت یکنواخت نمی سوزد

امکان دارد به علت قرار نگرفتن درست سر شعله ها باشد. باید به سراغ شیرمیانی رفته و از لحاظ جریان داشتن گاز آن را بررسی کنید همچنین این احتمال وجود دارد کپسول LPG خالی باشد.که در این صورت باید اقدام به بازکردن شیرمیانی وتعویض کردن کپسول نمایید.

مشعل روی شعله مینیم خاموش می شود

در این مورد باید با نمایندگی تعمیر فرگاز خود تماس بگیرید.

شعله ها به رنگ آبی نمی سوزد و شعله ها می پرد

ابتدا از درست قرار گرفتن سر شعله ها اطمینان حاصل کنید همچنین سر شعله ها نباید به هیچ عنوان مسدود باشند. همیشه سعی کنید آن ها تمیز نگه دارید. وقتی شعله اجاق گاز زرد یا نارنجی باشد یعنی سر شعله ها را باید تمیز کرد. برای تمیز کردن حفره پیلوت می توانید از یک سوزن استفاده کنید.

چرا شعله اجاق گاز کم است؟

از رایج ترین دلیل این مشکل می تواند افت فشار گاز ساختمان باشد. بنابراین ابتدا فشار گاز ساختمان را چک کرده و در صورتی که نرمال بود نشان دهنده گرفتگی شعله ها بوده و باید گرفتگی برطرف شود.

تعمیرکار  اجاق گاز لوفرا

مجموعه لاین تعمیر به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های مجاز تعمیر اجاق گاز لوفرا در شهر تهران می باشد، هدف اصلی این نمایندگی جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد از این رو تکنسین ها و تعمیر کارانی حرفه ای و خبره استخدام کرده است. تعمیر کاران ما هر ساله با تمام فن آوری هار روز اجاق گاز در برند های مختلف آشنا می شوند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن ایراد را شناسایی و آن را بر طرف سازند.

برای خواندن مقاله تعمیر اجاق گاز بوش اینجا را کلیک کنید.

✔ همچنین لاین تعمیر آماده خدمت رسانی در تمامی ساعات شبانه روز می باشند.

هزینه تعمیر اجاق گاز لوفرا

قیمت تعمیر اجاق گاز لوفرا دارای تعرفه خاصی نیست و عوامل مختلفی بر روی قیمت ها تاثیر گذار بوده که از جمله مهم ترین آن ها دستمزد تکنسین، نوع قطعه، میزان خرابی قطعه و … می باشد. مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر تمام سعی خود را کرده تا با تعمیر صحیح و اصولی تعمیر اجاق گاز باعث کاهش هزینه های شما شود. جهت اطلاع از هزینه های تعمیر با مشاورین ما در لاین تعمیر تماس حاصل نمایید.

برند ایتالیایی لوفرا Lofra در سال 1956 توسط برادران لوواتو تاسیس شد. برادران لوواتو از  فلزات باقیمانده در دوران جنگ شروع در کارهای خود استفاده کردند. نمایندگی لوفرا اجاق گاز هایی با فولاد ضد رنگ برای مصرف خانگی تولید کردند  این شرکت در دهه 80 با به کارگیری دانش روز و ساختار سازمانی جدید به عنوان تولید کننده انواع اجاق گازهای مبله و صفحه ای توانست از رقیبان خود در این صنعت سبقت بگیرد. در سال 2008 نمایندگی لوفرا به مدت دو سال تعطیل شد در نهایت سهام این شرکت توسط فرد ایرانی خریداری شد  و اکنون این برند در حال حاضر در سطح جهانی خدمات خود را ارائه می دهد. لوفرا به دلیل کیفیت بالا در ایران جایگاه ویژه ای دارد.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز لوفرا در تهران

تعمیر اجاق گاز اگر به دست افراد حرفه ای صورت نگیرد می تواند باعث رساندن آسیب های جدی به اجاق گاز و افزایش هزینه های تعمیر شما شوند. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم تعمیرات اجاق گاز خود را به دست افراد حرفه ای بسپارید تا از آسیب های جدی در آینده جلوگیری شود. در صورتی که به تعمیر کار حرفه ای برای تعمیر اجاق گاز خود احتیاج دارید می توانید به نمایندگی تعمیر اجاق گاز لوفرا لاین تعمیر تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود.

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر دارای بیش از ۱۱ سال سابقه مفید در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات اجاق گاز و با متخصصین حرفه ای و با تجربه خود توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. در صورتی که برای نصب، سرویس و تعمیر اجاق گاز خود به افراد حرفه ای نیاز داشتید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا مهندسین ما در نزدیک ترین زمان در محل مورد نظر شما اعزام شوند.

برای تعمیر اجاق گاز لوفرا هزینه مشخصی وجود ندارد،زیرا ابتدا باید مشکل ارزیابی و سپس هزینه تعمیر آن اعلام شود

زمانی که برای تعمیر اجاق گاز لوفرا درخواست می دهید، پس از چند دقیقه تعمیرکار اجاق گاز لوفرا با شما تماس می گیرد و زمان مراجعه به محل را با شما هماهنگ می کند.

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

تعمیر اجاق گاز لوفرا در سراسر تهران و کرج انجام می پذیرد .تعمیرکاران مجرب مرکز تعمیرات لاین تعمیر در خدمت شما هستند.

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که نمایندگی های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره های ما در ارتباط باشید.

Load More

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس