تعمیر اجاق گاز لاجرمانیا در تهران در تعمیرگاه مجاز لاین تعمیر

مرکز تعمیرات اجاق گاز لاجرمانیا برای اطمینان از رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می نماید. از جمله خدمات تعمیر اجاق گاز لاجرمانیا که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می گردد می توان نصب، تعمیر و سرویس اجاق گاز لاجرمانیا به صورتی تخصصی اشاره کرد.

و یا با شماره 22243489 تماس بگیرید.

money

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

180 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 180 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

تعمیر اجاق گاز لاجرمانیا

تعمیر اجاق گاز لاجرمانیا  

تعمیر هر یک از لوازم خانگی به دلیل حرفه ای بودن این رشته باید تحت نظر متخصصان حرفه ای و آموزش دیده انجام شود تا در هزینه و زمان شما صرفه جویی شود. تعمیر اجاق گاز لاجرمانیا LAGERMANIA را به ما بسپارید.
تعمیرگاه تخصصی لاین تعمیر لاجرمانیا با ا ایجاد ۲۲ شعبه و مرکز تعمیراتی فعال در سطح تهران و به‌کارگیری تیمی متشکل از کارشناسان و تعمیرکاران متخصص با ارائه خدماتی در دسترس و به ‌موقع و پاسخ‌گویی مناسب سعی در کسب رضایت مشتریان می باشد.


سرویس اجاق گاز لاجرمانیا  


نمایندگی تعمیر اجاق گاز لاجرمانیا لاین تعمیر با سال‌ها تلاش و کسب تجربه و تخصص و با پشتیبانی و خدمات دهی به برند نمایندگی لاجرمانیا توانسته است در طی سال‌ها در این زمینه رابطه بلند مدت خوب کاری را با مشتریان ایجاد کند.
این مرکز با داشتن تکنسین متخصص ‌و با سابقه، در سراسر تهران توانسته است همگام با تکنولوژی روز دنیا سرویس و تعمیر اجاق گاز لاجرمانیا در 22 شعبه انجام دهد.
تمامی تکنسینی که در تعمیرگاه‌ های ما در تهران مشغول به فعالیت هستند از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه هستند که همواره با گذراندن دوره های آموزشی، مناسب ترین فرد برای تعمیرات اجاق گاز لاجرمانیا شما خواهند بود
خدمات و سرویس تیم لاین تعمیر شامل: تعمیر انواع ترموکوبل، تعمیر انواع فندک و جرقه زن، بازسازی و کلین تعویض سر شعله، تعویض قطعات با لوازم اصل ، رفع نشتی و عیب یابی اجاق گاز، رفع نشتی و عیب یابی اجاق گاز لاجرمنی و تعویض شیشه اجاق گازهای رومیزی می باشد.
تعمیرکاران تعمیرگاه تخصصی لاجرمانیا افراد حرفه ای و با تجربه هستند که با گذراندن دوره های تخصصی می توانند بهترین خدمات را بدون اتلاف وقت در اختیار مشتریان قرار دهند.

برای خواندن مقاله تمیر اجاق گاز  فورس اینجا را کلیک کنید.

سرویس اجاق گاز لاجرمانیا


نصب اجاق گاز لاجرمانیا

نصب اجاق گاز لاجرمانیا  


از نکاتی که در هنگام نصب لازم است رعایت شود به شرح زیر می باشد:

از نصب اجاق گاز در محیط های در بسته و کوچک که امکان خروج گاز های تولید شده را ندارند، خودداری نمایید.

از نصب اجاق گاز در معرض وزش باد جلوگیری نمایید.

لازم است جهت نصب از بست های مناسب بر روی قسمت اتصال دو سر شیلنگ به لوله کشی گاز استفاده شود.

لازم است جهت اطمینان از عدم نشت گاز کف صابون را در قسمت اتصال دو سر شیلنگ قرار داده و در صورت کف نکردن گاز نشتی ندارد.

مشکلات رایج اجاق گاز لاجرمانیا

اجاق گاز با جرقه زن روش نمی شود
شعله اجاق گاز بعد از روشن شدن به محض رها کردن ولوم اجاق گاز، خاموش می شود
هنگام استفاده از اجاق گاز احساس برق گرفتگی می کنیم
پیلوت اجاق گاز لاجرمانیا خاموش می شود
مشعل های سطح اجاق گاز روشن نمی شود
نوک شعله مشعل ها زرد رنگ می سوزد
شعله اجاق صدا دارد
شعله ها دود می کنند
شعله مشعل ها خیلی بلند است

اجاق گاز با جرقه زن روش نمی شود

ایراد از فندک یا جرقه زن اجاق گاز می باشد.

شعله اجاق گاز بعد از روشن شدن به محض رها کردن ولوم اجاق گاز، خاموش می شود

امکان دارد به خاطر دلایل زیر باشد:
1- خرابی ترموکوپل شعله باشد.
2- درست کار نکردن مگنت(بویین)
3- نقص در شیر اجاق گاز
4- کثیفی های نوک ترموکوپل
5- کم بودن فشار شعله
6- سرشعله ها درست در جای خود قرار نگرفتند.

هنگام استفاده از اجاق گاز احساس برق گرفتگی می کنیم

این موضوع ممکن است به خاطر دلایل زیر باشد :
1- استارتر یا ترانس اجاق گاز اتصالی دارد.
2- سیم ارت اجاق گاز قطع شده است.
3- روکش سیم های داخل اجاق گاز سوخته و اتصال بدنه کرده است.

پیلوت اجاق گاز لاجرمانیا خاموش می شود

احتمال دارد مقدار گازی که به پیلوت می رسد کم باشد. در غیر این صورت ممکن است هوای زیادی به مخلوط کن وارد شود. برای رع این مشکل در صورتی که اجاق گاز از نوع مخلوط کن دار است ،صفحه محفظه را کمی ببندید.

مشعل های سطح اجاق گاز روشن نمی شود

پیلوت خاموش است. پیلوت ها را بررسی کنید و از تمیز بودن آن ها مطمئن شوید چون ممکن است حفره های پیلوت با کثیفی ها مسدود شده باشند. برای تمیز کردن با دقت ، سوراخ های پیلوت را با یک سوزن ریز تمیز کنید.

نوک شعله مشعل ها زرد رنگ می سوزد

احتمال دارد فاصله نازل تا لوله رابط به هم خورده باشد و در نتیجه آن نسبت هوا در مخلوط کم باشد. تنظیم نمایید. است. صفحه تنظیم مخلوط کن را کمی باز کنید و آن را بررسی کنید.

شعله اجاق صدا دارد

نسبت هوا به گاز در مخلوط زیاد است برای رفع این مشکل صفحه مخلوط کن را کمی ببندید.

شعله ها دود می کنند

همان‌طور که می‌دانید شعله برای سوختن نیاز به اکسیژن دارد. در چنین مواردی دلیل آن مشکل ترکیب گاز و هوا است، یعنی مقدار گاز از حد معمول بیشتر است. برای رفع این مشکل باید مقدار گاز را کم کنید. امکان دارد نازل‌های گاز گشاد شده‌ باشند و بهترین راه کار تعویض آن ها می باشد.

شعله مشعل ها خیلی بلند است

مقدار گاز و هوا هر دو زیاد است. در اجاق های قدیمی گاز و هوا را کم کنید.

 

اگر شما مشکلی دارید که در لیست پایین وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت اجاق گاز کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یکی از تکنسین ها را جهت عیب یابی اجاق گاز لاجرمانیا به محل شما اعزام کرده و در صورت تمایل شما تعمیرات را انجام دهد.

قیمت تعمیر اجاق گاز لاجرمانیا

قیمت های اجاق گاز به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله مواردی که بر روی قیمت تعمیر اجاق گاز شما تاثیر می گذارد، دستمزد تعمیرکار، نوع اجاق گاز، میزان خرابی قطعه دچار مشکل شده و … می باشد. در صورت نیاز به اطلاع از هزینه تعمیر اجاق گاز خود می توانید با مشاورین ما در مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر تماس حاصل نمایید. برای خواندن مقاله تعمیر اجاق گاز نوژان اینجا را کلیک کنید.

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر ، از تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی بوده و خدماتی همچون نصب، سرویس و تعمیر اجاق گاز لاجرمانیا را توسط تکنسین های متخصص و مجرب به مشتریان عزیز ارائه می دهد. در صورتی که جهت تعمیر اجاق گاز خود نیاز به تعمیر داشتید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
تعمیرکار متخصص اجاق گاز لاجرمانیا بعد از بررسی های لازم در صورت ضرورت نیاز به تعویض قطعه، شما را از میزان هزینه آگاه می کند. این مرکز با رعایت اصول ایمنی، اجاق گاز شما را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت تعمیر می کند. هدف تعمیرگاه تخصصی تیم لاین تعمیر کسب نهایت رضایت مشتریان می باشد.

برای خواندن مقاله تعمیر اجاق گاز بوش اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول اجاق گاز لاجرمانیا

 

تعمیر اجاق گاز لاجرمانیا در سراسر تهران و کرج انجام می پذیرد .تعمیرکاران مجرب مرکز تعمیرات لاین تعمیر در خدمت شما هستند.

مرکز تعمیرات لاین تعمیر برای اطمینان از رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می نماید. از جمله خدمات تعمیر اجاق گاز لاجرمانیا که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می گردد می توان نصب، تعمیر و سرویس اجاق گاز لاجرمانیا به صورتی تخصصی اشاره کرد.

تعمیر اجاق گاز لاجرمانیا و بطور کلی اثاثیه ی خانه به مهارت بالایی نیاز دارد. افرادی که به اندازه ی کافی در این زمینه وارد نیستند می توانند آسیب بیشتری به قطعات وارد کنند. اگر هریک از مراحل نصب، تعمیر و یا سرویس وسایل غیر اصولی انجام شود نه تنها کارکرد آن را به تدریج زیر سوال می برد بلکه عمر مفید دستگاه را بصورت قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین افراد غیر حرفه ای ممکن است سریعا اقدام به تعویض قطعه نمایند و از قطعات غیر استاندارد و یا دست دوم برای تعمیر وسایل استفاده کنند.

Load More

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس