تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در تهران در تعمیرگاه مجاز لاین تعمیر

مرکز تعمیرات اجاق گاز تکنوگاز برای اطمینان از رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می نماید. از جمله خدمات تعمیر اجاق گاز تکنوگاز که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می گردد می توان نصب، تعمیر و سرویس اجاق گاز تکنوگاز به صورتی تخصصی اشاره کرد.

و یا با شماره 22243489 تماس بگیرید.

money

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

180 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 180 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

تعمیر اجاق گاز تکنوگاز

تعمیر اجاق گاز تکنوگاز


تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی لاین تعمیر، یکی از تخصصی‌ترین مرکز ارائه خدمات سرویس و تعمیرات لوازم خانگی با سال‌ ها تلاش و تجربه، با 500 روز پشتیبانی و گارانتی از خدمات در 10 نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو در سراسر تهران آماده خدمت به شما مشتریان عزیز می باشد.

در صورت تماس با همکاران ما، ابتدا جهت برطرف کردن ایراد اجاق گاز، مشاوره تخصصی داده می شود، تا شما بتوانید بدون نیاز به تکنسین، تعمیر اجاق گاز تکنو را خودتان انجام دهید.


سرویس اجاق گاز تکنوگاز


برای سرویس اجاق گاز تکنو نکات زیر را در نظر بگیرید :

چگونه سطح اجاق گاز را تمیز کنیم؟ برای تمیز کردن اجاق گاز خود از محلول جوش شیرین و نمک استفاده کنید برای تهیه این محلول جوش شیرین و نمک را مقادیر برابر با کمی آب حل کرده و با دستمالی نرم سطح گاز خود را تمیز کنید. اجاق گازهای استیل هم زیبا هستند و هم در این موارد راحت تر تمیز می شوند. هرگز از سیم ظرفشویی و اسید برای تمیز کردن اجاق گاز استفاده نکنید. برای لکه های مقاوم، حوصله کنید. شما می توانید از مواد معمولی شوینده و محصولاتی که در بازار هستند استفاده کنید.

جهت تمیز کردن شیشه اجاق گاز که معمولا لکه های چربی زیادی دارند بهتر است که از روزنامه های نم دار استفاده کنید.

برای پاک کردن پیلوت ها می توانید از سوزن های بسیار ریز استفاده کنید. پاک کردن این سوراخ ها بسیار مهم هستند در صورتی که این سوراخ ها با آلودگی مسدود شده باشند، جرقه زن اجاق گاز مشکل پیدا خواهد کرد.

با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا تکنسین های ما به یاری شما بشتابند.

سرویس اجاق گاز تکنوگاز


نصب اجاق گاز تکنوگاز

نصب اجاق گاز تکنوگاز


نصب اجاق گاز تکنوگاز به دست نصابان متخصص و با تجربه بسپارید  تا باعث بهبود عملکرد و طولانی شدن طول عمر دستگاهتان شود. چنانچه نیازمند نصاب حرفه ای برای نصب اجاق گاز  تکنوگاز خود بودید تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نموده تا متخصصین ما به محل مورد نظر اعزام شوند.

درخواست آنلاین تعمیرات

تکنوگاز یک شرکت ایتالیایی است که توسط برادران کانتیـنی 60 سال پیش تاسیس شد. این برند در زمینه ی تولید و خدمات پس از فروش برندی منحصر به فرد در صنعت لوازم خانگی محسوب می شود. از مجموعه محصولات این برند انواع اجاق گاز کابینتی مدرن و همچنین تولید انواع هاب و فرهای تو کار است. این برند در تولید محصولات مطابق با سلیقه های جوامع مختلف با هدف گسترش صادرات و بازارهای بین المللی موفق بوده است. شرکت تکنوگاز، از آغاز تأسیس تا به امروز همـواره در دهه‌های مختلف تحـولات عظیمی را در این صنعت رغم زده است.

زمـانی که تمـامی تولیـدکننـدگان لوازم خانگی مشغـول سـاخت وسـایل سـاده بودند، شرکت تکنوگاز با یکپـارچه کـردن صفحـه اجـاق و کپسـول گـاز، آن‌ها را به یک وسـیله واحـد تبدیـل کـرد و نـام اجـاق مبلــه را برای آن انتخـاب کـرد. ایده های بدیع  و نو در زمینه صنعت و معماری و آشـپزی، در محصـولات تکنـوگـاز به وقوع پیوست.

تعمیر اجاق گاز تکنو تهران

این مرکز با 7 سال سابقه و 10 مرکز و با 500 روز پشتیبانی و گارانتی از خدمات، با سرعت و دقت بالا  آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی در تمامی نقاط تهران می باشند. برای تعمیر اجاق گاز تکنو با نمایندگی تعمیر اجاق گاز تکنوگاز تماس بگیرید.

تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در شمال تهران

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر آماده خدمات تعمیر اجاق گاز تکنو به شما ساکنین عزیز شمال تهران می باشد. این مرکز دارای تکنسین های متخصص و با تجربه در زمینه تعمیر انواع اجاق گازها بوه و آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در هر ساعت از شبانه روز می باشند. در صورت خرابی اجاق گاز خود تنها کافیست با این مرکز تماس بگیرید.

تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در غرب تهران

برای تعمیر اجاق گاز تکنو غرب تهران با لاین تعمیر تماس بگیرید. این مجموعه دارای متخصصین با تجربه و ماهر می باشد و در صورتی که اجاق گاز شما دچار مشکل شد با این مجموعه تماس گرفته تا تکنسین های ما در ساعت تعیین شده به محل مورد نظر شما اعزام شده و مشکل اجاق گاز شما را حل کنند.

تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در شرق تهران

چنانچه ساکن شرق تهران هستید و به دنبال تعمیرکار متخصص برای سرویس و تعمیر اجاق گاز تکنو خود هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات لاین تعمیر می باشد. مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر دارای افراد متخصص و مجرب بوده و در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز می باشند. تنها کافیست با این مرکز تماس بگیرید.

تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در جنوب تهران

تعمیر و سرویس اجاق گاز نیاز به مهارت و تخصص داشته و سپردن آن به دست افراد غیر حرفه ای و بی تجربه ممکن است سبب آسیب رساندن به دیگر قسمت های اجاق گاز شما شود. در صورتی که اجاق گاز شما شما دچار مشکل شد بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. در صورتی که به دنبال یک متخصص قابل اعتماد و با تجربه هستید با ما تماس بگیرید.

سوالات و مشکلات متداول اجاق گاز تکنوگاز

چرا اجاق گاز تکنوگاز روشن نمی شود؟
چرا مشعل های اجاق گاز تکنوگاز روشن نمی شود؟
چرا پیلوت خاموش می شود؟
نوک شعله های مشعل زرد رنگ است؟
چرا درب اجاق گاز فورس به درستی بسته نمی شود؟
اجاق گاز فورس برای روشن شدن شعله زمان زیادی نیاز دارد؟
دلیل احساس بوی گاز چیست؟
چرا شعله اجاق گاز فورس زرد می سوزد؟
دلیل سفت شدن دستگیره های اجاق گاز فورس چیست؟
چرا شعله اجاق گاز فورس دود می کند؟
چرا شعله اجاق گاز کم است؟

چرا اجاق گاز تکنوگاز روشن نمی شود؟

در ابتدا پریز برق و سیم ها را چک کنید و از اتصال برق و باز بودن دریچه گاز مطمئن شوید.

چرا مشعل های اجاق گاز تکنوگاز روشن نمی شود؟

 امکان دارد حفره های مشعل و igniter (قطعه ای برآمده در نزدیکی پایه ی مشعل) با آلودگی ها مسدود شده باشد. شما می توانید با یک سوزن ریز آن ها را تمیز کنید. اگر بعد از تمیز کردن حفره های مشعل و igniter باز هم مشعل اجاق گاز روشن نمی شود احتمال دارد یکی از این سه قطعه مشکل داشته باشند: igniter ، سوئیچ igniter و یا ماژول کنترل igniter.

ماژول کنترل igniter را بررسی کنید چراغ ها را خاموش کنید تا بتوانید روشنایی مشعل ها را بهتر تشخیص دهید. هر مشعل را برای مدت 3 ثانیه روشن و دوباره خاموش کنید، اگر جرقه ای روشن نمی شود، ماژول کنترل igniter باید تعویض شود،  ابتدا اتصال برق اجاق گاز را قطع کنید و ماژول کنترل را تعویض کنید. معمولاً لازم است اجاق گاز را از دیوار جدا کنید تا بتوانید به ماژول دسترسی داشته باشید. ماژول در پشت محدوده یا زیر یک جعبه فلزی کوچک در قسمت انتهای کنترل پنل قرار دارد.

چرا پیلوت خاموش می شود؟

مقدار گازی که به پیلوت می رسد کم است. مقدار خروجی گاز را بررسی کنید احتمال دارد.

نوک شعله های مشعل زرد رنگ است؟

نسبت هوا در محفظه کم است. صفحه تنظیم مخلوط کن را کمی باز کنید.

چرا درب اجاق گاز فورس به درستی بسته نمی شود؟

اگر درب اجاق گاز به درستی بسته نمی شود یا اصلا بسته نمی شود، علت آن از بین رفتن درزگیرهای دور درب و یا خرابی لولاهای ریلی و یا تاشوی درب می باشد و باید آن را تعویض کرد.

اجاق گاز فورس برای روشن شدن شعله زمان زیادی نیاز دارد؟

در صوت استشمام بوی گاز ابتدا شیر گاز را بسته و درب و پنجره ها را باز کرده و هود آشپزخانه را روشن نمایید و سپس با یک متخصص تماس گرفته تا هر چه سریع تر این مشکل را برطرف کنند. از دلایل این نشتی گاز می تواند خرابی مشعل دستگاه، پوسیدگی شلنگ و یا سوراخ شدن آن باشد.

دلیل احساس بوی گاز چیست؟

اگر زمان زیادی برای روشن شدن شعله اجاق گاز نیاز دارد می تواند به دلیل خرابی ترموکوبل و ملحقات آن مانند بویین باشد و برای رفع آن باید قطعه خراب را تعویض کرد.

چرا شعله اجاق گاز فورس زرد می سوزد؟

دلیل زرد سوختن شعله ها ممکن است کم بودن مقدار هوا در مخلوط کن باشد و با بستن صفحه مخلوط کن این مشکل برطرف خواهد شد.

دلیل سفت شدن دستگیره های اجاق گاز فورس چیست؟

از رایج ترین و متداول ترین دلیل این مشکل تجمع چربی در زیر دستگیره ها می باشد و برای رفع آن باید چربی ها را پاک نمود. برای این کار دستگیره ها را داخل ظرف آب گرم ریخته و به صورت کامل آن را شست.

چرا شعله اجاق گاز فورس دود می کند؟

در صورتی که ته ظرف غذای موجود بر روی اجاق گاز سیاه شده و یا دود مشاهده می کنید می تواند به دلیل زیاد بودن گاز نسبت به هوا باشد و برای رفع آن باید گاز را کاهش داد.

چرا شعله اجاق گاز کم است؟

از رایج ترین دلیل این مشکل می تواند افت فشار گاز ساختمان باشد. بنابراین ابتدا فشار گاز ساختمان را چک کرده و در صورتی که نرمال بود نشان دهنده گرفتگی شعله ها بوده و باید گرفتگی برطرف شود.

تعمیرکار  اجاق گاز تکنوگاز

اجاق گازها از وسایل اصلی آشپزخانه ها هستند و در صورت خراب شدن دردسرهای بزرگی خواهید داشت. در برخی موارد شما می توانید مشکل اجاق گازتان را بدون نیاز به تعمیرکار حل کنید. اما اگر هیچ گونه اطلاعاتی در زمینه تعمیرات اجاق گاز ندارید توصیه می شود تعمیر آن را به افراد متخصص بسپارید. مجموعه لاین تعمیر با 7 سال سابقه درخشان و 200 پرسنل متخصص و مجرب، و با 500 روز پشتیبانی و گارانتی از خدمات، با سرعت و دقت بالا آماده خدمات رسانی به مشتریان می باشد.

در صورتی که مشکل اجاق گاز شما جدی باشد، از همکاران ما که تعمیرکار آموزش دیده برند اجاق گاز شما می باشد، در کمتر از یک ساعت در محل شما آماده خدمت می باشد.  برای تعمیر اجاق گاز تکنو خود می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. لاین تعمیر بهترین تعمیرکاران را به محل اعزام می کند.

هزینه تعمیر اجاق گاز تکنو

از اهداف مهم این مجموعه رضایت مشتری از عملکرد این مجموعه است. مجموعه لاین تعمیر جهت جلب رضایتمندی مشتریان،  قیمت تعمیر اجاق گاز تکنو را قبل از تعمیر برآورد می کنند و مشتری را در جریان هزینه تعمیر اجاق گاز تکنو قرار می دهد تا مشتریان بتوانند راحت تر تصمیم بگیرند.  هزینه تعمیرات اجاق گاز تکنو به عوامل مختلفی بستگی دارد. دستمزد تکنسین، هزینه تعویض قطعات در صورت تعویض، محل شما و …. از جمله این عوامل هستند.  اما مجموعه لاین تعمیر  با ارائه بالاترین سطح خدمات فنی و مقرون به صرفه همواره در کسب رضایت مشتریان تلاش می کند.

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر

مجموعه لاین تعمیر با بیش از 7 سال سابقه و تکنسین های مجرب، متعهد و متخصص در ارتباط با تعمیر اجاق گاز تکنوگاز مفتخر هست با استفاده از تجربیات درخشان در این زمینه خدمت کند. انواع تعمیرات تخصصی کلیه اجاق گازهای داخلی و خارجی را با ارائه  قطعات اصلی و اورجینال از ما بخواهید .شما می توانید با یکی از نمایندگی تعمیر اجاق گاز تکنوگاز تماس بگیرید. در صورت تماس با همکاران ما، مشاوره تلفنی و تخصصی رایگان صورت می گردد تا مشکل اجاق گاز شما برطرف شود. اگر بعد از مشاوره تلفنی مشکل اجاق گاز شما حل نشد در کمتر از یک ساعت تکنسین متخصص تعمیرکار اجاق گاز تکنوگاز در محل شما آماده خدمت می باشد. امکان دارد در مواردی خاص تعمیرات اجاق گاز تکنو زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

سوالات متداول تعمیر اجاق گاز تکنوگاز

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر جهت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 500 روز گارانتی می نماید.

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

Load More

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس