تعمیر اجاق گاز بوش در تهران در تعمیرگاه مجاز لاین تعمیر

اجاق گاز یکی از وسایل کلیدی و اصلی در خانه شما به شمار می رود و در صورتی که مشکلی برای این وسیله در منزلتان پیش بیاید، بسیار عالی می شود تا چیزهایی راجع به تعمیر اجاق گاز بوش موجود در منزلتان بدانید.

و یا با شماره 33790709 تماس بگیرید.

money

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

180 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 180 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

تعمیر اجاق گاز بوش

تعمیر اجاق گاز بوش


همانطور که می دانید برند بوش در زمینه اجاق گاز حرف اول را میزند. اجاق گاز ها هم مانند سایر دستگاه های مصرفی با گذشت زمان ممکن است نیازمند تعمیر و یا سرویس باشند از همین رو نمایندگی تعمیر اجاق گاز لاین تعمیر این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا درصورتی که دستگاهشان با نقصی مواجه شد آن را برطرف سازد. این مجموعه با دلشتن کادری مجرب هدف اصلیش جلب رضایت مشتریان محترم می باشد.


سرویس اجاق گاز بوش


سرویس اجاق گاز بوش به صورت دوره ای هر شش ماه یک بار انجام دهید تا از خرابی قطعات جلوگیری شود. در صورتی که سروس به موقع انجام نشود می تواند سبب آسیب های جدی به اجاق گاز شما شود. در صورتی که به یک سرویسکار با تجربه نیاز داشتید کافیست با شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

سرویس اجاق گاز بوش


نصب اجاق گاز بوش

نصب اجاق گاز بوش


اگر اجاق گاز بوش برای خود خریداری کرده اید و به دنبال نصاب حرفه ای جهت نصب دستگاه خود می گردید می توانید به مرکز تعمیرات اجاق گاز لاین تعمیر تماس بگیرید وتقاضای یک نصاب خوب کنید. ما در کمترین زمان ممکن نصاب را به محل مورد نظر اعزام می نماییم.

تعمیرکار  اجاق گاز بوش در تهران

تعمیرات اجاق گاز بوش از سری مواردی است که باید پیش از بروز آن با روش هایی مانند سرویس به موقع از آن جلوگیری کرد ولی چنانچه اجاق گاز شما دچار ایراد شده بهتر است تعمیرات آن را به تعمیرکاران قابل اعتماد بسپارید. در صورتی که به یک تعمیرکار با تجربه نیاز داشتید متخصصین لاین تعمیر آماده خدمت رسانی به شما شهروندان تهرانی می باشند. با استفاده از شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس بگیرید.

مشکلات رایج در تعمیر اجاق گاز بوش

در اینجا لیستی از مشکلات رایج در مورد اجاق گازها آورده شده است که می توانید نحوه برطرف کردن آنها را در زیر ببینید:

شکستگی بخشهای گرمایشی

در صورتی که بخشهای گرمایشی اجاق گاز بوش شما به درستی کار نمی کند، هرگز سعی نکنید تا خودتان آن را تعمیر کنید. همواره در این مورد کار را به متخصصان واگذار کنید به دلیل اینکه اجاق گازها از برق با ولتاژ بالا استفاده می کنند. با بخش خدمات مشتریان تماس بگیرید تا آنها پشتیبانی سریع و موثری را به شما ارایه دهند.


گرم نشدن اجاق گاز

در صورتی که اجاق گاز بوش شما گرم نمی شود. ابتدا فیوز خانه و بعد اتصالات الکتریکی آن را بررسی کنید و مطین شوید که جریان برق مناسبی در تمام بخشهای آن وجود دارد. مجددا بررسی کنید ببینید که آیا دمای مناسب انتخاب شده است یا خیر. اگر اجاق گاز شما مدام در حال گرم شدن و سرد شدن است، این مورد ممکن است یک ایراد فنی باشد. در این صورت تیم خدمات مشتری ما با کمال میل در خدمت شما خواهد بود.


درست بسته نشدن درب اجاق گاز

در پایان در صورتی که اجاق گاز بوش شما مشکلی پیدا کرده است و ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد، لطفا جهت ارایه خدمات تعمیر و عیب یابی با شماره های ما در بخش خدمات مشتریان تماس بگیرید.


حرارت غیر یکنواخت در اجاق گاز بوش

در صورتی که المان پخت، بسوزد، فر با المان جوجه گردان گرم می شود و این باعث می شود فر به طور ناموزونی گرم شود. علت دیگر ممکن است وجود نقصی در سنسور اجاق گاز باشد، این سنسور که برای تنطیم درجه حرارات فر به کار میرود را می توان با اهم متر تست کرد و از سالم بودن ان مطمین شد. علت بعدی مکن است این باشد که با توجه به اینکه موتور انتقال گرما، فن فر را برای  چرخش هوای درون فر به گردش در می آورد. این همرفت مسبب گرم شدن فر و در نتیجه آن چرخش گرما در سراسر فر می شود. از یک مولتی متر جهت تست آن می توانید، استفاده کنید و در صورتی که از کار نکردن این موتور مطمین شدید، جهت تعویض آن اقدام کنید. در صورتی که موتور هنوز هم  صدای کمی میدهد و ضعیف عمل میکند، شفت موتور را با دت بچرخانید. با این وجود اگر باز هم موتور شروع به کار نکرد، آن را تعویض کنید.


جوجه گردان به خوبی کار نمی کند

ممکن است المنت جوجه گردان سوخته یاشد. اگر المنت جوجه گردان به درستی کار کند، طبیعتا باید زمانی که گرم می شود، داغ و به رنگ قرمز روشن دربیاید. در صورتی که  المنت به رنگ قرمز روشن درنیاید، نشان می دهد که المنت گرم نمی شود. در صورتی که امنت سوخته باشد، به طور جدی آسیب دیده و شما می توانید به وضوح، سوراخها و یا برآمدگی ها را روی المنت مشاهده کنید. جهت بررسی سوختن المنت از مولتی متر نیز می توانید استفاده کنید. در صورتی که با تمام این تست و بررسی ها باز هم المنت جوجه گردان اجاق گاز bocsh شما کار نمی کرد، جهت تعویض آن اقدام کنید.

مشعل گاز را بررسی کنید، زیرا مشعل جهت روشن شدن فر به کار می رود و در صورتی که نقصی در حین فرآیند اشتعال رخ دهد، مثل اینکه بیشتر از 90 ثانیه زمان برای روشن شدن فر طول بکشد، نشانگر آن اس که اشتعال ضعیف عمل می کند.

یک الکترود جرقه ای درست در کنار مشعل جوجه گردان وجود دارد که جهت احتراق از آن استفاده می شود. اگر الکترود شکسته و یا خراب شود، این فرآیند جرقه زدن و اشتعال به درستی انجام نمی شود. در این زمان بهتر است الکترود را از نظر ظاهری بررسی کنید که آسیب ندیده باشد. در ضمن جهت صحیح کار کردن این الکترود لازم است تا حتما از پریز سه شاخه ارت دار استفاده کنید و مطمین باشید که ارت آن متصل است. ترموستات، دمای جوجه گردان را کنترل میکند، اگر ترموستات خراب باشد ممکن است به خوبی فر را گرم نکند. به خاطر داشته باشید اگر ترموستات فر خراب باشد در فرآیند تعمیر اجاق گاز بوش، قابل تعمیر محسوب نمی شود و باید آن قطعه را تعویض کنید.

ممکن است یکی از سیمهای منبع تغذیه المنت جوجه گردان سوخته باشد. این سیمها معمولا در مجاورت گرمای المنت میسوزند. جهت بررسی سالم یا سوخته بودن این سیمها، سیم های منتهی به المنت را بررسی کنید. در صورتی که سیمها سوخته باشند، در اغلب موارد به وضوح قابل مشاهده هستند.

برد کنترلر اجاق گاز بوش دارای ریلهایی است که با توجه به تنظیمات کاربر و ورودی های سنسور، ولتاژ برق را به سمت مدارهای چخت و پز ارسال میکند. در صورتی که این برد نقص فنی داشته باشد، ممکن است جریان الکتریکی را به سمت المنت جوجه گردان نفرستد. با اینکه این امر به ندرت اتفاق میفتد اما قبل از تعویض برد کنترلر، ابتدا تمام قسمتهای دیگر را بررسی کنید.

نکته دیگری که باید بررسی شود این است که شیر ایمنی با اشتعال گاز، کار میکند. اگر شیر ایمنی خراب شود، اجاق گاز گرم نمی شود. خرابی دریچه شیر ایمنی بسیار نادر است، به همین دلیل قبل از هر اقدامی، ابندا تمام بخشهای دیگر را بررسی کنید، برای این کار از یک مولتی متر استفاده کنید.


دمای اجاق گاز تنظیم نیست

ممکن است المنت جوجه گردان سوخته یاشد. اگر المنت جوجه گردان به درستی کار کند، طبیعتا باید زمانی که گرم می شود، داغ و به رنگ قرمز روشن دربیاید. در صورتی که  المنت به رنگ قرمز روشن درنیاید، نشان می دهد که المنت گرم نمی شود. در صورتی که المنت سوخته باشد، به طور جدی آسیب دیده و شما می توانید به وضوح، سوراخها و یا برآمدگی ها را روی المنت مشاهده کنید. جهت بررسی سوختن المنت از مولتی متر نیز می توانید استفاده کنید.

فرآیند اشتعال، جریان الکتریکی را از طریق دریچه گار می کشد و باز می کند و در صورت وجود نقصی در فرآیند احتراق، با گذشت زمان، این باز شدن شیر گاز بیشتر طول میکشد. در نتیجه دمای اجاق گاز بسیار کم می شود. توجه داشته باشید که قبل از اینکه مشعل به طور کامل روشن شود، نباید دمای فر، بیشتر از 40 درجه فارنهایت کاهش پیدا کند.

ترموستات کنترل دما، دمای داخل  اجاق گاز بوش را کنترل میکند و زمانی که دمای داخل فر کم می شود، گرما را چرخش میدهد. اگر ترموستات کنترل دما به درستی، کالیبره نشود نمی تواند گرما را در زمان مناسب و به درستی داخل فر بچرخاند. در نتیجه ممکن است دمای فر خیل پایین و یا بالا بیاید. به دلیل پیچیدگی ترموستات کنترل دما، تست و بررسی آن بسیار دشوار است و پیشنهاد می شود این کار را به متخصصان این کار جهت تعمیر اجاق گاز بوش بسپارید.

برد کنترلر اجاق گاز به کمک  سنسور برای تنطیم دمای فر به کار میرود.

این سنسور با تغییر دمای اجاق گاز، به تنظیم دمای آن می پردازد. در صورتی که سنسور به خوبی کار نکند، اجاق گاز نمی تواند دمای مناسبی برای فر ایجاد کند. اگر برد کنترلر اجاق گاز ، دمای سنسور را به خوبی نتواند بخواند، ممکن است دمای فر نادرست شود.

علت بعدی مکن است این باشد که با توجه به اینکه موتور انتقال گرما، فن فر را برای  چرخش هوای درون فر به گردش در می آورد. این همرفت مسبب گرم شدن فر و در نتیجه آن چرخش گرما در سراسر فر می شود. از یک مولتی متر جهت تست آن می توانید، استفاده کنید و در صورتی که از کار نکردن این موتور مطمین شدید، جهت تعویض آن اقدام کنید. مرکز تماس ما 24 ساعته و هفت روز هفته آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز است.

قیمت تعمیر اجاق گازبوش

هزینه تعمیر اجاق گاز بوش بستگی به میزان خرابی اجاق گاز، دستمزد تکنسین و … بر روی هزینه تعمیر اجاق گاز تاثیر گذار است. جهت کسب اطلاع بیشتر از هزینه ها می توانید از طریق شماره های درج شده ما در سایت با این مرکز تماس بگیرید.

سوالات متداول تعمیر اجاق گاز بوش

 

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که نمایندگی های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره های ما در ارتباط باشید.

مجموعه ما افتخار این را دارد که در تمامی نقاط تهران از جمله شرق، غرب، شمال و جنوب به ارائه ی خدمات می پردازد. کافیست با همکاران ما از طریق شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا تکنسین های لاین تعمیر در اسرع وقت در محل مورد نظر حاضر شوند.

هزینه های منصفانه و خدمات با کیفیت از ویژگی های شرکت لاین تعمیر می باشد. ما قطعات را تعمیر می کنیم و تا زمانی که واقعا نیاز به تعویض قطعه نباشد این کار انجام نمی شود. در صورت نیاز به تعویض نیز از قطعاتی که گارانتی دارند و اصل هستند استفاده  می کنیم. امروزه سرعت در انجام کار ها یکی از عوامل بسیار قابل توجه به حساب می آید. ارائه ی خدمات در این مجموعه با سرعت بالایی انجام می شود و به موقع به کار هایتان رسیدگی خواهد شد

Load More

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس