نصب، سرویس و تعمیر اجاق گاز آ ا گ در تهران در تعمیرگاه مجاز لاین تعمیر

مرکز تعمیرات  اجاق گاز آ ا گ برای اطمینان از رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می نماید. از جمله خدمات تعمیر اجاق گاز آ ا گ که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می گردد می توان نصب، تعمیر و سرویس انواع اجاق گاز به صورتی تخصصی اشاره کرد.

و یا با شماره 22243489 تماس بگیرید.

money

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از مشتریان عزیز منصفانه بوده و تحت نظارت این مرکز می باشد. حدود هزینه های دریافتی نیز قبل از شروع کار به شما اعلام می گردد و تمامی هزینه ها پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تعمیرکاران ما با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات دستگاه ها بوده و فقط در شرایطی اقدام به تعویض قطعه می کنند که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، و فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

500 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 500 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

نصب اجاق گاز 

آ ا گ 


نصب اجاق گاز آ ا گ  از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده و توصیه می شود به دست یک فرد با تجربه و متخصص انجام شده تا باعث بهبود عملکرد و طولانی شدن عمر آن شود. چنانچه نیازمند نصاب حرفه ای برای نصب اجاق گاز بودید تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نموده تا متخصصین ما به محل مورد نظر اعزام شوند.

سرویس اجاق گاز  آ ا گ 


سرویس اجاق گاز آ ا گ  بهتر است به شکل دوره ای انجام گرفته تا از خرابی قطعات جلوگیری شود. در صورتی که سروس به موقع انجام نشود می تواند سبب آسیب های جدی به اجاق گاز شما شود. بنابراین بهتر است حداقل سالی یک بار اجاق گاز شما سرویس شود.

تعمیر اجاق گاز آ ا گ


تعمیر اجاق گاز آ ا گ که در زمره خدمات تخصصی تعمیرات قرار می گیرد، قطعا باید توسط نیرو هایی مجرب و باتجربه انجام گردد. امکان وجود خطر در هنگام تعمیر اجاق گاز توسط افراد مبتدی و نابلد، بسیار بالا خواهد بود. خطراتی که بسیار پرریسک بوده و نمی توان به سادگی از کنار آن ها عبور نمود.
نمایندگی مجاز تعمیر اجاق گاز آ ا گ لاین تعمیر در تهران، ضمن اعزام نیرو های متخصص در تعمیرات به محل، این اطمینان را نیز برای مشتریان ایجاد می نماید که تعمیر دستگاه اجاق گاز به اصولی ترین شکل ممکن صورت خواهد گرفت.
عیب یابی در اجاق گاز آ ا گ به طور حتم از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورت عیب یابی صحیح و اصولی به طور حتم فرصت لازم برای تعمیر قطعه یا قطعات آسیب دیده بدون نیاز به اتلاف وقت و هزینه ایجاد می گردد.
در ادامه این مقاله که توسط کارشناسان مرکز تعمیر لاین تعمیر تهیه و تدوین گردیده است، با قطعات اجاق گاز آشنا خواهیم شد.

درخواست آنلاین تعمیرات

عیب یابی تخصصی اجاق گاز آ ا گ

عیب یابی و تعمیر اجاق گاز آ ا گ نیاز به تخصص و مهارت های ویژه داشته و بر همین اساس می توان کارشناسان لاین تعمیر را به عنوان متخصصین در این زمینه معرفی نمود. از مهم ترین مشکلاتی که در اجاق گاز آ ا گ می توان شاهد بروز آن بود را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

جرقه نزدن اجاق گاز

دود کردن شعله اجاق گاز

روشن نشدن شعله اجاق گاز

عدم عملکرد قطعات الکتریکی اجاق گاز

خاموش شدن شعله اجاق گاز پس از رها کردن سریع ولوم

شکستگی شیشه اجاق گاز

شکستگی ولوم اجاق گاز

سوالات و مشکلات متداول اجاق گاز آ ا گ

جرقه نزدن اجاق گاز آاگ
دود کردن شعله اجاق گاز آ ا گ
روشن نشدن شعله اجاق گاز آ ا گ
عدم عملکرد قطعات الکتریکی اجاق گاز آ ا گ
خاموش شدن شعله اجاق گاز آاگ پس از رها کردن ولوم
شکستگی شیشه اجاق گاز آاگ
شکستگی ولوم اجاق گاز آ ا گ

جرقه نزدن اجاق گاز آاگ

جرقه نزدن شعله در اجاق گاز آاگ از جمله مشکلات متداولی است که می توان شاهد آن بود. در صورت بروز این مشکل باید اطمینان حاصل نمود که این مشکل شامل تمامی شعله ها می شود و یا فقط مختص به یک شعله است.
اگر مشکل شامل تمامی شعله های اجاق گاز شود، باید نسبت به بررسی جریان برق در دستگاه اقدام نمود. در صورتی که این مشکل از جریان برق نبود، ترانس جرقه زن آاگ علت مهم دیگری است که باید به بررسی آن پرداخت.
در صورتی که موارد یاد شده، دلیل اصلی جرقه نزدن نباشند، باید موارد دیگری از جمله : چینی جرقه زن، اطمینان از عدم پوشانده شدن چینی با آب یا مواد دیگر، بررس محل قرار گیری سرشعله و پولکی را مورد بررسی قرار داد.
کارشناسان لاین تعمیر با حضور در محل مورد نظر مشتریان، اقدامات لازم به منظور بررسی مشکل عدم جرقه زدن اجاق را انجام خواهند داد.

دود کردن شعله اجاق گاز آ ا گ

دود کردن شعله در اجاق گاز آ ا گ یکی دیگر از مشکلات متداولی است که می توان به آن اشاره نمود. کارشناسان تعمیر اجاق گاز آ ا گ مرکز لاین تعمیر، با توجه به تخصص اصلی خود، به هر نحو عیب یابی را انجام داده و تمامی مراحل لازم برای رفع عیب را نیز طی خواهند نمود.
دود کردن شعله اجاق و یا سوختن شعله به رنگ زرد و نه آبی، می تواند ناشی از نواقص ذیل باشد.
نشتی شعله و عدم رسیدن گاز به قسمت شعله پخش کن
عملکرد نادرست سنسور تنظیم کننده گاز و هوا
نقص فنی نازل گاز

روشن نشدن شعله اجاق گاز آ ا گ

روشن نشدن شعله اجاق گاز آ ا گ از دیگر مشکلات معمول است که به منظور رفع آن، انجام برخی از اقدامات ضروری است. اقداماتی که در این رابطه می توان انجام داد، عبارت از : چک کردن شیر اصلی گاز، اطمینان از عملکرد شیر اصلی گاز، چک کردن ژیگلور گاز آاگ، می باشند.
از دیگر اقداماتی که در این رابطه می توان انجام داد، باید به موارد ذیل اشاره نمود.
اطمینان از عدم وجود ناخالصی گاز
در صورت متصل بودن اجاق به کپسول گاز، باید از خالی نبودن آن مطمئن شد.
بررسی مسیر و جریان گاز و چک کردن عدم انسداد مسیر
بررسی نقص یا ایراد شیر گاز
با بررسی هر یک از این موارد می توان اطمینان حاصل نمود که علت روشن نشدن شعله اجاق گاز آ ا گ چیست. اما به طور حتم برای رفع مشکل روشن نشدن شعله در صورت عدم موفقیت، ارتباط با کارشناسان به منظور حضور در محل مورد نظر و یا دریافت مشاوره های تخصصی، ضرورت خواهد داشت.

عدم عملکرد قطعات الکتریکی اجاق گاز آ ا گ

عدم عملکرد قطعات الکتریکی اجاق گاز و ناموفق بودن در عیب یابی آن نیاز به تعمیر اجاق گاز آ ا گ را ایجاد می نماید. این تعمیر در صورتی که توسط کارشناسان باتجربه صورت گیرد، نتیجه ای رضایت بخش را به دنبال خواهد داشت.
قطغات الکتریکی ارتباط مستقیمی با جریان برق دارند و در صورت وجود مشکل در این قطعات، باید نسبت به بررسی جریان اصلی برق از پریز اقدام نمود.

خاموش شدن شعله اجاق گاز آاگ پس از رها کردن ولوم

خاموش شدن شعله اجاق گاز آ ا گ پس از رها کردن ولوم به علت خرابی ترموکوبل اتفاق می افتد. تنها راه رفع مشکل خاموش شدن اجاق گاز بعد از رها کردن ولوم، تعویض ترموکوبل است. تعویض ترموکوبل به عنوان یکی از تخصصی ترین قطعات، باید توسط کارشناسان انجام گیرد.
کارشناسان مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر در تهران، در مدت زمانی کوتاه با حضور در محل، نسبت به تعویض قطعات آسیب دیده دستگاه اجاق گاز اقدام می نمایند. تعمیر اجاق گاز آ ا گ توسط نیرو های باتجربه، موجب رفع قطعی و صد در صدی عیب شده و می توان از تمامی آسیب های احتمالی دیگر در این رابطه نیز جلوگیری به میان آورد.

شکستگی شیشه اجاق گاز آاگ

شکستگی و ترک خوردگی شیشه اجاق گاز آ ا گ به طور حتم بسیار خطرناک است. این شکستگی نه تنها برای کاربران اجاق گاز، بلکه برای نحوه عملکرد اجاق نیز مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.
قیمت تعویض شیشه اجاق گاز آ ا گ باید به صورت مستقیم از کارشناسان مربوطه در این زمینه دریافت گردد. چرا که قیمت ها گاها دستخوش تغییراتی خواهند شد. تعویض شیشه اجاق آ ا گ هم چون سایر قطعات، یک امر کاملا تخصصی است و انجام آن از سوی افراد مبتدی پیشنهاد نمی شود.

شکستگی ولوم اجاق گاز آ ا گ

شکستگی ولوم اجاق آ ا گ قابل تعمیر نیست و باید نسبت به تعویض قطعه اقدام نمود. تعویض ولوم گاز توسط نیرو های متخصص، از جمله اقداماتی است که پس از انجام آن می توان از عملکرد صحیح گاز اطمینان حاصل نمود.

چرا مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر ؟

مرکز تخصصی تعمیرات لاین تعمیر در تهران با داشتن سابقه طولانی و موفق در حوزه تعمیرات انواع لوازم خانگی، توانسته است تا سهمی ویژه را در این حوزه از آن خود نماید. اطلاع از قیمت های تعمیرات تخصصی به صورت شفاف و اعزام نیرو هایی کاربلد و متخصص ارکان اصلی موفقیت این مجموعه به شمار می روند.

قیمت تعمیر اجاق گاز آ ا گ 

هزینه تعمیر اجاق گاز آ ا گ  دارای قیمت ثابتی نبوده و عواملی همچون موقعیت مکانی، میزان خرابی اجاق گاز، دستمزد تکنسین و … بر روی هزینه تعمیر اجاق گاز تاثیر گذار است. جهت کسب اطلاع بیشتر از تعرفه های خدمات ما می توانید از طریق شماره های درج شده ما در سایت با این مرکز تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر یکی از با سابقه ترین و معتبرترین نمایندگی های مجاز و فعال در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع برندهای اجاق گاز بوده و در طی سال ها فعالیت خود و با استفاده از تکنسین های با تجربه و متخصص توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. در صورتی که برای تعمیر اجاق گاز خود به تعمیرکار متخصص و با تجربه نیاز داشتید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا تکنسین های ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس