نصب، سرویس و تعمیر اجاق گاز آریستون در تهران در تعمیرگاه مجاز لاین تعمیر

مرکز تعمیرات اجاق گاز آریستون برای اطمینان از رضایت مشتریان محترم، بالاترین کیفیت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می نماید. از جمله خدمات تعمیر اجاق گاز آریستون که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می گردد می توان نصب، تعمیر و سرویس انواع اجاق گاز به صورتی تخصصی اشاره کرد.

و یا با شماره 22243489 تماس بگیرید.

money

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های این مرکز بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تکنسین های لاین تعمیر با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

speed

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران لاین تعمیر در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

گارانتی-(1)

180 روز گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی لاین تعمیر که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 180 روز گارانتی می نماید.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.

تعمیرکار

نصب اجاق گاز آریستون


بعد از خرید اجاق گاز مورد نظر خود؛ اولین و مهم ترین قدم نصب آن است. این کار از نظر برخی می تواند توسط خودشان و یک تعمیر کار معمولی انجام شود. اما این باور را کنار بگذارید. با توجه به پیچیدگی های موجود در نقشه ی قطعات و محصولات امروزی، بسیاری از افراد توانایی و اطلاعات کافی در این زمینه را ندارند. اطمینان محل قرارگیری، درست نصب شدن و بررسی اتصالات، نکاتی هستند که توسط یک متخصص اجاق گاز مشخص می شوند.
نصب اصولی توسط تعمیرکار اجاق گازحرفه ای به شما کمک می کند تا دستگاهی سالم تر با کارکرد بهتری داشته باشید و با خیال راحت به استفاده از آن اقدام کنید. می توانید با مشاوران ما در این زمینه صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند. کافیست با ما تماس بگیرید تا با هزینه ی مناسب نصب اجاق گاز آریستون شما را انجام دهیم.

سرویس اجاق گاز آریستون


یکی از اقداماتی که ممکن است کمتر مورد توجه قرار بگیرد، سرویس اجاق گاز Ariston است. هرچه از عمر دستگاه می گذرد و از آن بیشتر استفاده می کنید، استهلاک آن بیشتر می شود. اجاق گاز آریستون Ariston و تمامی مدل ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. هرچه بیشتر می گذرد دستگاه انرژی اولیه ی خود را از دست می دهد و برای بازیابی همان کارکرد سابق بیشتر به قطعات خود فشار می آورد.
بوسیله ی سرویس اجاق گازمی توانید کارکرد اولیه ی دستگاه را به آن بازگردانید و از این طریق از فشار آمدن به دستگاهتان جلوگیری کنید. در واقع سرویس وسیله ها باید توسط متخصص کولر گازی انجام شود تا همه چیز به خوبی پیش برود و تمامی اجزاء با دقت بررسی شوند و سلامت آن ها تایید شود.
شاید در ابتدا این اقدامات هزینه ای اضافه به نظر بیاید اما این یک باور اشتباه است. در واقع در روند سرویس کردن تمامی قطعات دستگاه بررسی می شوند و از سلامت آن ها اطمینان پیدا می کنند. قطعاتی که دچار اختلال شده اند، تعمیر و یا تعویض می شوند و اگر مشکلی باشد، پیش از آن که خطر جدی تر پیش بیاورد و یا بعدا باعث خرابی اجاق گازتان شود شناسایی و برطرف می شود. همچنین کارکرد دستگاه بهبود می یابد و به عمر مفید و کارکرد به صرفه ی آن اضافه می شود. همانطور که گفته شد نه تنها هزینه ی اضافه ای نمی پردازید بلکه از هزینه های سنگین در امان خواهید بود.

تعمیر اجاق گاز آریستون


اجاق گاز آریستون یکی از محصولات مشهور این برند است. این مارک محبوب ایتالیایی زیر نظر شرکت ایندزیت کار می کند که شعبه های معتبر زیادی در سراسر جهان دارد. محصولات این برند کیفیت بالایی دارند و دائما یا پیشرفت دانش، به روز می شوند. تعمیر اجاق گاز آریستون Ariston باید به دست افراد با مهارت و کاربلد انجام شود. قطعات این محصولات پیچیده هستند و نیاز به دانش حرفه ای و تجربه ی کافی دارد. این دستگاه در طول روز برای گرم کردن غذا و یا طبخ برخی وعده ها به کار گرفته می شود. به مرور زمان قطعه ها مستهلک می شوند و ممکن است کارایی اولیه را نداشته باشند و یا به هر دلیلی فر خراب شود. بهتر است تعمیر فر برقی زیر نظر یک فرد متخصص انجام شود. مجموعه ی لاین تعمیر تمامی خدمات انواع فر برقی با مارک های متفاوت را به بهترین شیوه انجام می دهد. همچنن با وجود گارانتی 500 روزه ی تعمیر فر برق می توانید با خیال راحت کار خود را به ما بسپارید.

درخواست آنلاین تعمیرات

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آریستون Ariston   در تهران

لاین تعمیر خدمات خود را در تمامی نقاط تهران عرضه می کند. بهتر است تعمیر وسایل مهمی چون اجاق گاز را به افرادی که در این زمینه تجربه و مهارت کافی دارند بسپارید. تعمیر اجاق گاز آریستونبه مهارت و دانش تخصصی نیاز دارد و هرکسی از پس آن برنمی آید.

به طور کلی تعمیر اجاق گاز فر دار، تعمیر اجاق گاز رومیزی و تمامی انواع گوناگون این محصول تنها توسط یک تکنسن اجاق کاز حرفه ای میتواند بدون کمترین مشکلی و در کمترین زمان انجام شود. مهندسین مجموعه ی لاین تعمیر تمامی دوره های بروز و لازم را گذرانده اند و مهارت های تازه ای کسب کرده اند تا بتوانند بهترین عملکرد خود را نشان دهند. سابقه ی 8 ساله و گارانتی 500 روزه ی این مجموعه کافیست تا خیال شما از بابت کیفیت کار ما راحت باشد. اگر می خواهید تعمیر اجاق گاز شما در کمترین زمان، با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب انجام شود با ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیر اجاق گاز آریستون

هزینه تعمیر اجاق گاز آریستون دارای قیمت ثابتی نبوده و عواملی همچون موقعیت مکانی، میزان خرابی اجاق گاز، دستمزد تکنسین و … بر روی هزینه تعمیر اجاق گاز تاثیر گذار است. جهت کسب اطلاع بیشتر از تعرفه های خدمات ما می توانید از طریق شماره های درج شده ما در سایت با این مرکز تماس بگیرید. این مرکز اولویت کار خود را بر روی تعمیر قطعات قرار داده تا باعث کاهش هزینه های شما شود.

سوالات و مشکلات متداول اجاق گاز آریستون

چرا گاز نشتی دارد؟
مشعل‌های فوقانی اجاق گاز روشن نمی‌شود
رنگ سوخت مشعل ها استاندارد نیست
شعله های اجاق گاز روشن نمی شوند
تولید جرقه های خیلی ضعیف یا مشعل به طور متناوب تولید جرقه می کند
خرابی سوئیچ جرقه ایگنیتر
فر اجاق گاز خاموش می شود
تنظیمات تایمر درست نیست
شعله اجاق گاز کم است
گاز سر و صدا ایجاد می کند
پیلوت اجاق گاز خاموش می شود
شعله اجاق گاز دود می کند
شعله مشعل بسیار بلند است
فندکی اجاق گاز روشن نمی شود
حرارت بصورت یکنواخت در شلعه پخش کن جریان ندارد

چرا گاز نشتی دارد؟

 باید سیمی که خراب شده است را پیدا کرده و عیب را برطرف کنید.  از آن جایی که گاه دستکاری آن ها خطرناک است و ممکن است تشخیص نادرست مشکل را حاد تر کند، بهتر است برای تعمیر اجاق گاز هافنبرگ از یک تعمیرکار اجاق گاز راهنمایی بخواهید.

مشعل‌های فوقانی اجاق گاز روشن نمی‌شود

احتمالا پیلوت خاموش است در نتیجه از روشن بودن پیلوت دستگاه و سلامت این قطعه اطمینان پیدا کنید. سپس سوراخ های آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر سوراخ های آن بسته بودند و تعمیر نشدند باید نازل آن را تعویض کنید. برای تعمیر و تعویض تمامی قطعات می توانید به همکاران ما از طریق شماره های داخل سایت زنگ بزنید تا شما را راهنمایی کنند.

رنگ سوخت مشعل ها استاندارد نیست

هوای موجود کم است و باید به مقدار آن اضافه شود.
بورودی مخلوط کن را کمی باز کنبد.
در مرحله ی بعد فاصله ی نازل تا لوله ی رابط را چک و در صورت نا معتدل بودن آن را تنظیم کنید.

شعله های اجاق گاز روشن نمی شوند

این مشکل می تواند به یکی از دو دلیل خرابی ماژول و یا خرابی سوئیچ ایگنیتر پیش بیاید.

تولید جرقه های خیلی ضعیف یا مشعل به طور متناوب تولید جرقه می کند

درصورتیکه مشعل یک جرقه ضعیف تولید می کند یا اگر مشعل به طور متناوب جرقه ایجاد کند، ایراد از ماژول است.
 ابتدا الکترود و سیم ماژول باید مورد بررسی قرار بگیرند
 در صورت سالم بودن آن ها قطعه بطور کلی نیاز به تعویض خواهد داشت.
 تمامی این مراحل باید توسط تکنسین اجاق گاز انجام شود وگرنه به خرابی کلی دستگاه می انجامند.

خرابی سوئیچ جرقه ایگنیتر

سوئسچ ایگنیتر و ماژول را چک کنید. در صورت جرقه نزدن شعله احتمالا مشکل از اسن سوئیچ می باشد و نیاز به تعویض خواهد داشت.

فر اجاق گاز خاموش می شود

از مسدود نبودن پیلوت مطمعن شوید.
این مشکل ممکن است باعث خاموش نشدن فر نیز شود.
ابتدا راه پیلوت راببرسی کنید تا مسدود نباشد.
پیلوت را به کمک وسایل مناسب تمیز کنید.
اگر بازهم مشکل حل نشد قطعه نیاز به تعویض دارد.
به یاد داشته باشید تعویض قطعه باید توسط تعمیر کار اجاق گاز صورت بگیرد. در غیر این صورت ممکن است قطعه درست جایگزین نشود و یا از قطعات اصلی در تعمیر اجاق گاز هافنبرگ شما استفاده نشود.

تنظیمات تایمر درست نیست

ممکن است تایمر اجاق گاز شما خراب باشد.
تنظیمات آن را چک کنید.
طبق دفترچه ی راهنما آن را در حالت استاندارد قرار دهید.

شعله اجاق گاز کم است

ممکن است غذا و چربی شعله ها را مسدود کرده باشند
توری و کلاهک شعله را بردارید.
پیچ ها را باز کرده و قسمت های زیرین شعله را بررسی کنید.
در صورت وجود آشغال این قسمت ها را تمیز کنید.
برای تمیز کردن از برس، حوله و آب گرم استفاده کنید.
در آخر قسمت های جدا شده را سر جایشان قرار دهید.
اگر مشکل حل نشد با یک کارشناس جهت رفع مشکل تماس بگیرید. می توانید با مشاورین متخصص لاین تعمیر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنید.

گاز سر و صدا ایجاد می کند

احتمالا گاز زیاد است.
صفحه ی مخلوط کن را کمی ببندید تا مشکل برطرف شود.

پیلوت اجاق گاز خاموش می شود

این مشکل زمانی پیش می آید که گاز به مقدار کافی به پبلوت نرسد.
فشار گاز را چک کنید.
تنظیمات پیلوت را طبق دفترچه ی راهنما بررسی کرده و آن را در حالت استاندارد قرار دهید.
با تکرار این مشکل می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا در صورت لزوم در محل مورد نظر حاضر شوند.

شعله اجاق گاز دود می کند

مخلوطی از هوا و گاز برای کاردکرد گاز مورد استفاده قرار می گیرد
مقدار گاز را چک کنید.
ورودی گاز را بررسی کنید و در صورت گشاد شدنش آن را تعویض کنید.

شعله مشعل بسیار بلند است

 میزان هوا و گاز را کاهش دهید تا این مشکل برطرف شود. دقت کنید پس از تمیز کردن گاز اقدام به استفاده از شعله های خیس نکنید زیرا این امر نیز گاهی موجب بلند شدن شعله خواهد شد.

فندکی اجاق گاز روشن نمی شود

صفحه دیجیتالی، شکستن شیشه در اجاق گاز های شیشه ای را بررسی کنید.
مطمعن شوید ترموبیل به درستی کار می کند.
در صورت بروز یکی از مشکلات بالا فندکی گاز روشن نمی شود. تعمیر و تعویض آن ها باید توسط یک تعمیرکار اجاق گاز صورت گیرد.

حرارت بصورت یکنواخت در شلعه پخش کن جریان ندارد

 گرفتگی در شعله پخش کن و خرابی ژیگلور ابتدا باید یک تکنسین مشکل را بررسی و سپس حل کند.

سوالات متداول اجاق گاز آریستون

تمامی تعمیرکاران و مهندسین این مجموعه دوره های پیشرفته ی تعمیر، نصب و سرویس دستگاه های به روز را گذرانده اند و در زمینه ی کاری خود دانش، مهارت و تجربه ی کافی را کسب کرده اند. تمامی خدمات زیر نظر شرکت انجام می شوند و در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن به سرانجام می رسند. تمامی خدمات پس از فروش نیز در این مجموعه ارائه می شود.

این مجموعه افتخار این را دارد که در تمامی نقاط تهران از جمله شرق، غرب، شمال و جنوب به ارائه ی خدمات می پردازد. کافیست با همکاران ما از طریق شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

تمامی تکنسین های مجموعه لاین تعمیر دانش تعمیر انواع لوازم خانگی در مارک های مختلف را دارند و تمامی دوره های به روز را پشت سر گذاشته اند. تمامی خدمات نصب، تعمیر و سرویس انواع وسایل توسط این شرکت با بهترین کیفیت ارائه می شود.

Load More

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر

مرکز تعمیرات تخصصی لاین تعمیر یکی از با سابقه ترین و معتبرترین نمایندگی های مجاز و فعال در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع برندهای اجاق گاز بوده و در طی سال ها فعالیت خود و با استفاده از تکنسین های با تجربه و متخصص توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. در صورتی که برای تعمیر اجاق گاز خود به تعمیرکار متخصص و با تجربه نیاز داشتید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا تکنسین های ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
تماس با کارشناس